Outoja tapauksia liittyen veljen vaimoon...
Olen joutunut viime aikoina miettimään tällaista ja haluaisin kuulla teidän mielipiteitä.
Kun olemme olleet tekemisissä veljen perheen kanssa, jälkeenpäin on tapahtunut tai olen huomannut kummallisia asioita.
Esimerkiksi viikko sitten lauantaina veljen perhe oli syömässä meillä. Viime viikolla minä ja mies sairastutiin ankaraan norovirukseen. Meidän alle vuoden ikäinen lapsi ei tullut kipeäksi.
Kun olemme olleet veljen luona kylässä olen saanut pari kertaa pahoja vatsavaivoja, jollaisia saan yleensä maitotuotteista. Minulla on paha laktoosi-intoleranssi. Mutta niin on veljellänikin ja tiedän, että heillä käytetään yleensä vain
Kesällä vauva oli pihalla viltillä koiramme kanssa. Veli ja vaimo tulivat kylään. Juttelin veljen kanssa keittiössä remonttisuunnitelmista kun kuulin miten vauva itki ha koira haukkui ja murisi kovasti. Menin ulos ja veljen vaimo hätisteli koiraa pois. Hän sanoi että koira oli yrittänyt näykkäistä vauvaa pyllystä mutta hän tuli väliin. Ihmettelin asiaa, koska vanha koiramme rakastaa vauvaa eikä ikinä tekisi sille mitään. Myöhemmin päivällä huomasin, että vauvalla oli takapuolessa vaippahousujen alla mustelma ja iho vähän rikki, mutta se ei näyttänyt yhtään koiran puremalta, vaan oli pienempi.
Viime jouluna ostin miehelle lahjaksi pari sataa maksaneen elektroniikkalaitteen. Jouluaattona olimme vanhempieni luona ja lahjat jaettiin siellä. Lahjat laitettiin isoon säkkiin, jonka "tontut" sitten toimittivat ulko-ovelle (eli veljen vaimo vei sen sinne kun oli viemässä roskia roskakatokseen). Kun lahjat jaettiin, ei miehen elektroniikka ollut siellä, vaikka mielestäni laitoin sen itse sinne. Kun huomautin asiasta, veljen vaimo katsoi minua vaan oudosti, mutta muut auttoivat etsimään sitä. Lopulta lahja löytyi eteisestä hattuhyllyltä pipojen ja kaulaliinojen alta.
Eilen äitini lähetti minulle kuvia jotka hän oli ottanut, kun veli oli perheineen ollut heillä kylässä sunnuntaina. Huomasin, että veljen vaimolla oli kaulassa ihan samanlainen kaulakoru, kuin minulla oli silloin, kun he olivat meillä kylässä. Tuntuu oudolta, ettei veljen vaimo kommentoinut asiaa mitenkään, jos hänellä jo tuolloin oli samanlainen koru.
Näitä outouksia olisi vaikka kuinka paljon. Ne alkoivat vähitellen pari vuotta sitten kun menin naimisiin. Nyt niitä sattuu koko ajan, tavaroitaa katoaa ja löytyy eri paikoista. Minulle osoitettuja laskuja on hävinnyt ja niistä on tullut karhukirjeitä ym. Lisäksi saan mykkiä puheluita ihan oudoista numeroista noin kerran pari kuussa.
Mitä mieltä te muut olette tästä mitä kerroin?
Kommentit (42)
Kade tyyppi. Varo ap, näistä se voi jo tunnistaa itsensä.
Up