Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun treffi-ilmoituksen profiilissa lukee "en etsi lapselle isää, sellainen on jo". Tarkoittaa siis käytännössä mitä??

Vierailija
26.10.2016 |

Kai se uusi kumppani nyt jollakin tapaa kuvioissa pyörii?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai siinä samassa perheessä eletään kuitenkin. Mutta se tarkoittaa sitä, että lasten isä hoitaa huoltajuudesta oman osuutensa, lapset ovat isän kanssa tekemisissä ja isä maksaa elarinsa.

Vierailija
2/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Panen välillä myös ex:n kanssa, varsinkin jos olen juonut pari lasillista. Paska ukko, mutta kiihottava jännämies."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis oleta sinun osallistuvan kasvatukseen tai kustannuksiin. Mitäs itse luulisit?

Vierailija
4/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on korrekti tapa sanoa että mies on mukana elämässä eikö hänen kanssaan ole kamalia riitoja jne.

Ja sitä ettei halua/oleta sinun osallistuvan lapsen kasvatukseen.

Vierailija
5/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On raskaana jo valmiiksi

Vierailija
6/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei kannata säikähtää :D

Vierailija
7/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En etsi lapselleni isää, etsin maksajaa"

Vierailija
8/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii aisankannattajaa beta-miestä lompakoksi parisuhteeseen.

Vierailija
9/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En etsi lapselleni isää, etsin maksajaa"

Ei, juuri päinvastoin.  " Lapseni kasvatusvastuu on minulla ja exmiehelläni ja sinua ei isätellä tai pistetä maksamaan mitään" -  Lausetta käyttänyt. 

Vierailija
10/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin kirjoittaa noin... Lapsilla on isä mutta itselleni kaipaisin aikuista seuraa leffaan, tanssimaan, risteilylle ym. Ja seksiin tietysti. En tarvitse elättäjää, kasvattajaa, harrastuskuljettajaa tms. lapsilleni enkä myöskään halua itse kenenkään äitipuoleksi, omissa on riittävästi vastuuta.

Vierailija
11/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lapsilla on isä eikä kenenkään tarvi alkaa isäksi lapsille. 

Toki hän on varmaan tekemissä lasten kanssa ja osallistuu lasten arkeen ja elämään mutta varsinaista isän roolia ei tarvitse ottaa, sillä lapsella on jo biologinen isä joka on lapsen elämässä. 

Mä sain esikoisen nuorena, yhden illan juttu ulkomailla. Olin totaaliyksinhuoltaja. Lapsi oli 1v ikäinen kun tutustuin mieheeni. Mies otti lapsen heti omakseen ja alkoi esikoiselleni isäksi virallisestikin.  Eli mun lapsella ei ollut isää ja mieheni alkoi lapselleni isäksi. 

Vierailija
12/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä, että nainen pystyy hoitamaan lapsen yksin, ilman miehen apua.

Vierailija
13/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa, että sinulla ei ole mitään valtaa lapsen touhuamiseen muuten kuin maksamisen muodossa.

Vierailija
14/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa että ex-mies on saanut lasten huoltajuuden (syystäkin) tai lapset ainakin asuvat isänsä luona, vaikka olisikin yhteishuoltajuus.

Nyt osaan tulkita tuon oikein tarkoittaa, että juokse ja kovaa.

Vierailija
15/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin kirjoittaa noin... Lapsilla on isä mutta itselleni kaipaisin aikuista seuraa leffaan, tanssimaan, risteilylle ym. Ja seksiin tietysti. En tarvitse elättäjää, kasvattajaa, harrastuskuljettajaa tms. lapsilleni enkä myöskään halua itse kenenkään äitipuoleksi, omissa on riittävästi vastuuta.

Kiva, milloin aloitetaan?

mies

Vierailija
16/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui kyllä jo ennen nettiä, mutta yks kaveri kertoi tavanneensa naisen, jolla oli lapsi.

Lopputulos oli, että hän oli ilmainen lapsenvahti tälle mukelolle kun "tyttöystävä" ravasi baareissa etsimässä Sitä Oikeaa.

Että voihan sitä etsiä vaikka lapsenvahtia, jos ei toista kasvatusvastuullista vanhempaa. Mutta itsekin jotain samantapaista lausetta käyttäneenä sanon, että etsin itselleni aikuista seuralaista joka ei edes olettaisi että hänet esiteltäisiin lapsille.

17/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai siinä samassa perheessä eletään kuitenkin.

Miten niin "totta kai"? Eivät nainen, naisen lapsi ja naisen kumppani välttämättä muodosta perhettä tai elä yhdessä.

Vierailija
18/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perse auki ja epätoivoinen. Yritän huijata itselleni ja jännämiehen kanssa tehdyille kakarille betaelättäjää joka nostaisi elintasomme köyhyydestä keskiluokkaan.

Vierailija
19/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on tehnyt lapsensa kunnollisen miehen kanssa ja lasten isä edelleen hoitaa oman osansa vanhemmuudesta. Yksinhuoltajien kanssa seurustelleena pidän suurena plussana, jos nainen suhtautuu asiallisesti lastensa isään ja voi luottaa tähän.

Vierailija
20/25 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten usein sinulla on lapset isällä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä