Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoja tapauksia liittyen veljen vaimoon...

Vierailija
26.10.2016 |

Olen joutunut viime aikoina miettimään tällaista ja haluaisin kuulla teidän mielipiteitä.

Kun olemme olleet tekemisissä veljen perheen kanssa, jälkeenpäin on tapahtunut tai olen huomannut kummallisia asioita.

Esimerkiksi viikko sitten lauantaina veljen perhe oli syömässä meillä. Viime viikolla minä ja mies sairastutiin ankaraan norovirukseen. Meidän alle vuoden ikäinen lapsi ei tullut kipeäksi.

Kun olemme olleet veljen luona kylässä olen saanut pari kertaa pahoja vatsavaivoja, jollaisia saan yleensä maitotuotteista. Minulla on paha laktoosi-intoleranssi. Mutta niin on veljellänikin ja tiedän, että heillä käytetään yleensä vain

Kesällä vauva oli pihalla viltillä koiramme kanssa. Veli ja vaimo tulivat kylään. Juttelin veljen kanssa keittiössä remonttisuunnitelmista kun kuulin miten vauva itki ha koira haukkui ja murisi kovasti. Menin ulos ja veljen vaimo hätisteli koiraa pois. Hän sanoi että koira oli yrittänyt näykkäistä vauvaa pyllystä mutta hän tuli väliin. Ihmettelin asiaa, koska vanha koiramme rakastaa vauvaa eikä ikinä tekisi sille mitään. Myöhemmin päivällä huomasin, että vauvalla oli takapuolessa vaippahousujen alla mustelma ja iho vähän rikki, mutta se ei näyttänyt yhtään koiran puremalta, vaan oli pienempi.

Viime jouluna ostin miehelle lahjaksi pari sataa maksaneen elektroniikkalaitteen. Jouluaattona olimme vanhempieni luona ja lahjat jaettiin siellä. Lahjat laitettiin isoon säkkiin, jonka "tontut" sitten toimittivat ulko-ovelle (eli veljen vaimo vei sen sinne kun oli viemässä roskia roskakatokseen). Kun lahjat jaettiin, ei miehen elektroniikka ollut siellä, vaikka mielestäni laitoin sen itse sinne. Kun huomautin asiasta, veljen vaimo katsoi minua vaan oudosti, mutta muut auttoivat etsimään sitä. Lopulta lahja löytyi eteisestä hattuhyllyltä pipojen ja kaulaliinojen alta.

Eilen äitini lähetti minulle kuvia jotka hän oli ottanut, kun veli oli perheineen ollut heillä kylässä sunnuntaina. Huomasin, että veljen vaimolla oli kaulassa ihan samanlainen kaulakoru, kuin minulla oli silloin, kun he olivat meillä kylässä. Tuntuu oudolta, ettei veljen vaimo kommentoinut asiaa mitenkään, jos hänellä jo tuolloin oli samanlainen koru.

Näitä outouksia olisi vaikka kuinka paljon. Ne alkoivat vähitellen pari vuotta sitten kun menin naimisiin. Nyt niitä sattuu koko ajan, tavaroitaa katoaa ja löytyy eri paikoista. Minulle osoitettuja laskuja on hävinnyt ja niistä on tullut karhukirjeitä ym. Lisäksi saan mykkiä puheluita ihan oudoista numeroista noin kerran pari kuussa.

Mitä mieltä te muut olette tästä mitä kerroin?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki on totta niin veljesi vaimo on moraaliton persreikä joka varastelee ja piilottelee toisten omaisuutta mielensä mukaan. Hanki pieni piilokamera ja jätä johonkin hattuhyllylle tms kuvaamaan hänen juttujaan teillä ja mummolassa? Kysy mummolta/vanhemmilta suoraan oletko tulossa hulluksi vai voiko jutut johtua tästä naikkosesta.

Kai tiedät että salakuvaamisesta voi saada vankeutta?

Vierailija
22/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oma korusi edelleen tallella? Voithan kysyä kälyltä ihan rupattelun vuoksi, että milloin hän on hankkinut samanlaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen, sillä olen pari kertaa törmännyt ihmisiiin jotka tehtailevat kateuksissaan lähinnä tuollaista pientä lähimmäistensä elämään ja saavat siitä nautinnon. Ne tekevät sen juurikin noin ovelasti että sinulle jää vain pieni vihje asiaa pohdittavaksi. Sinuna asentaisin nyt kameran ja kaksi ja käräyttäisin muijan noista hommista.

Nahkaa karmivaa. Tulee mieleen se leffa käsi joka kehto keinuttaa. Veikkaan että on kateellinen ja luonnehäiriö. Ole varovainen . Ihan totta. Jos saat kiinno niin poliisille koska lasta suojeltava vaikka olisi ns sukua.

Kerro lisää näitä. Kuulostaa niin samantyyppisiltä kuin kokemani, koruineen.

Ihanko totta?? Se korujuttu oli vaan jotenkin niin outo. Onko sinulle käynyt samoin?

Ja en huomannut sitä mustelmaa lapsen takapuolessa ennen kuin vasta myöhemmin, kun vaihdoin vaippaa. Olisi ehkä voinut olla nipistysjälki.

Mutta mitä näissä tilanteissa pitäisi tehdä? Syyttää ihmistä jostain, mikä saattaa olla tai saattaa olla olematta hänen tekemisiään? Vaikuttaisin vain itse tasapainottomalta. Miehelleni olen puhunut, mutta hän ei edes tunnu ymmärtävän mistä on kysymys, että sellaisia ihmisiä todella on olemassa.

Yksi tapaus vielä, itseasiassa ensimmäinen, jonka muistan ja se tapahtui aika pian häittemme jälkeen. Olimme juuri ostaneet talon, jossa nyt asumme. Talo oli huonossa kunnossa ja kaikkea piti korjata ennenkuin voimme asettua asumaan sinne. Tilasin putkimiehen tekemään jotain juttuja keittiöön miehen ollessa työmatkalla. Jouduin ottamaan puoli päivää töistä vapaata tämän takia. Mutta sitten putkimies ei tullutkaan. Kun soitin liikkeeseen, niin sieltä sanottiin, että olin peruuttanut putkimiehen pari päivää aikaisemmin. Aluksi luulin, että putkiliike yritti vain kaunistella omaa mokaansa. Nyt olen joutunut miettimään asian uusiksi. Joku oli soittanut ja esiintynyt minuna ja peruuttanut putkimiehen. Ainoat, jotka tiesivät putkimiehestä (sovittu päivä, mikä liike jne) olivat veli ja hänen vaimonsa, koska pyysin ensin veljeä mukaan mutta hän ei päässyt töiden takia.

Tämänkin vanhan asian ajatteleminen saa minut epäilemään itseäni. Onko tämä vain minun kuvittelua.

Ap

Kyllä on sama juttu kävi korulleni sekä huulipunalleni. Toinen sitä siinä sitten käytti tilanteessa jossa tiesi etten lähde takaisin vaatimaan. Ja naapurissani oli mummo joka oli juuri tuollainen hän soitteli ihmisten työpaikkoihin ja sekoitti toisten asioita perusteellisesti. Tätä on vaikea millään edes uskoa ellei ole koskaan itse kokenut. Terapeuttikin saattaa van tokaista: no mutta miksi kukaan tekisi tuollaista ! Aivan kuin aivottomia ihmiset olisivat ja vain kuvittelisivat. Eivät useimmiten kuvittele . Oma tapaukseni meni niin pitkälle että vietiin eteenpäin, ja kaikki oli totta kuten väitinkin. Maksoi ja lopetti . Se oli hirmuisen rasittavaa siksi haluankin sinua tukea tässä sillä pirullisinta mitä toiselle voi tehdä!

Näitten kanssa ei auta kuin olla ns edellä tapahtumia.

Vierailija
24/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on parikin tuollaista sukulaista, joiden kanssa en tosin ole enää missään tekemissä, enkä päästäisi koskaan kotiin.

Olimme viettämässä kerran iltaa toisen sukulaisen luona ja kävimme saunassa. Yhdellä seurueessa oli ollut kampaus pitkissä hiuksissaan ja hän oli saunaan mennessä purkanut kasan hiuspinnejä pukuhuoneeseen. Illalla niitä pinnejä ei sitten löytynyt mistään ja niitä vähän etsiskeltiin ja ihmeteltiin porukalla. Jossain vaiheessa iltaa sukulaiseni alkoi laittamaan omia hiuksiaan ja kun nosti käsiä niin paidan helma nousi vyötärön tasolle ja näin miten hänellä oli housun kaulukseen kiinnitettynä pitkä rivi hiuspinnejä. Hämmennyin niin paljon että en saanut hetkeen sanaa suustani. Varmaan oikea tapa olisi ollut välittömästi paljastaa ja nolata tämä varas, mutta sitä en valitettavasti tehnyt. Toki kerroin myöhemmin muille havaintoni, eikä se kyllä muillekkaan tullut yllätyksenä. Tämän henkilön läsnäollessa tahtoo tavaroita ja rahaa kadota aina.

Vierailija
25/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki on totta niin veljesi vaimo on moraaliton persreikä joka varastelee ja piilottelee toisten omaisuutta mielensä mukaan. Hanki pieni piilokamera ja jätä johonkin hattuhyllylle tms kuvaamaan hänen juttujaan teillä ja mummolassa? Kysy mummolta/vanhemmilta suoraan oletko tulossa hulluksi vai voiko jutut johtua tästä naikkosesta.

Noooh, Axl Smith ei saanut vankeutta ja se keissi oli pikkasen isompi kuin ap:n salakuvailut olisivat... ollaan hei suomessa.

Vierailija
26/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaaminen ei ole salaista jos asiasta on varoituskyltit. Asiastahan voi puhua kysyttäessä vaikka niin että pelkää varkaita?

Vierailija
27/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noooh, Axl Smith ei saanut vankeutta ja se keissi oli pikkasen isompi kuin ap:n salakuvailut olisivat... ollaan hei suomessa.

Ei Axl ole vielä saanut tuomiota salkuvaamisistaan. Tulee saamaan vankeutta.

Vierailija
28/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaaminen ei ole salaista jos asiasta on varoituskyltit. Asiastahan voi puhua kysyttäessä vaikka niin että pelkää varkaita?

Läsnä olevien tulee olla tietoisia siitä että heitä kuvataan.

Vierailija
29/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ap salakuvaisi niin eihän sen asiaa tarvisi poliisille viedä, riittäisi varmaan kun veljelle ja vanhemmille näyttäisi videoita vaimon kolttosista niin jo siitä päästäis eroon kun kaikki näkisi miten hullu akka se oikeesti on.

Vierailija
30/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filmaa sen kolttosia ja sanot sille, että näytät pätkän veljellesi ja muille sukulaisille mikäli ei lopeta.

Vierailija
31/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö äitisikään uskoisi sinua jos kertoisit kahden kesken saman minkä täälläkin?

Vierailija
32/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tyypit pyrkivät juuri sinun tontille siksi että näkevät reaktiotapasi ja rutiinisi joissa iskeä. Rajoita kanssakäymiset minimiin. Ja mitä tulee norovirustartuttajiin niin salilla kuulin kun ( tosin oli anorektikkotyttö) raivosi toiselle puhelimessa: " mun tekisi tuhria sen kämpästä kaikki kahvat jollain paskalla jotta se ite saatana sitte sairastuu"! Huh, huh, ajattelin JOTTA tommostakin sitten pälkähtää jollain päässä kun on riittävästi ongelmia. Ja kyseessä oli varsin kiltisti esiintyvä ja harmaahko likka. Hyvä kun satuin kuulemaan, se muutti kyllä käsityksiä mitä kaikkee voikaan tapahtua.

Koti on suojapaikka. Mikä tahansa mikä ahdistaa edes pitää jättää sen suojapaikan ulkopuolelle. Sinä voit vaan keksiä ensin tekosyitä että saat aikaa tutkia asiaa ja vasta sitten suoremmin asian esittää. Nämä voivat olla vaarallisia jopa suuttuessaan.

Vierailija
33/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako veljesi oikeasti onnelliselta hänen kanssaan?

Vierailija
34/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos ap salakuvaisi niin eihän sen asiaa tarvisi poliisille viedä, riittäisi varmaan kun veljelle ja vanhemmille näyttäisi videoita vaimon kolttosista niin jo siitä päästäis eroon kun kaikki näkisi miten hullu akka se oikeesti on.

Laitonta se on siitä huolimatta. AP salakuvaa, näyttää videon veljelleen, veli raivostuu, menee vaimonsa puheille, vaimo saa kuulla videosta, vaimo tekee rikosilmoituksen videosta.

Varmasti on hankala ja ahdistava tilanne, mutta ei kyllä kannata itse alkaa laittomuuksia tekemään asian selvittämiseksi.

Vierailija
35/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nipistänyt lasta päästäkseen koirastanne eroon koska koira on sinulle rakas . Onko tuolla naisella mustat vaatteet goottihenki tai läväreitä ja tatskoja? Valitettavasti korreloi usein. Ja ollaan jääty jonnekin pikkulapsen maagisen vaikuttamis suuruudenhulluuden pauloihin ja leikitään pahisnoitaa.

Vierailija
36/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitäisi hankkia apua tuohon psykoosiin ja vainoharhoihin.

Vierailija
37/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lukiessa nuo etukäteen viritellyt ansat vaikuttaisivat parhailta konsteilta. Kun ottaa kuvat ennen ja jälkeen, kännykkään jää tiedostoksi päiväys ja kellonajat, kun säilytät kuvat alkuperäisenä. Kuvan käsittely muuttaa noita kuvanottotietoja. Voi hyvin järjestää jonkun harkitun ja huolella valmistellun jutun, jolla saa todistettua naisen vehkeilyt, mutta itse pitää myös hallita oma käytös ja puheet, ettei paljastu.

Omaa keskustelua jonkun toisen kanssa vissiin saa äänittää? Ainakin monet tekevä niin asioidessaan jossain sossun toimistossa. Mutta onko sellaisesta tässä mitään hyötyä?

38/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljesi vaimo vaikuttaa kadehtivan sinua jostain ja siksi käyttäytyy noin.

Vierailija
39/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Tietää* kirjoitti:

Sinun pitäisi hankkia apua tuohon psykoosiin ja vainoharhoihin.

Kälykö se siinä? :D

Itselläni oli ystävä, joka pölli kaikenlaista pientä irtilähtevää. Mysteerisesti katosi mp3-soitin, ja kyseinen täti oli sitten juuri saanut samanlaisen. Sitten katosi aurinkolasit, kummasti samanlaiset olivat tämän tyypin keittiössä. Aivan kaikkea se multa nyhti. Viimeisenä juttuna lähti hajuvesi, jonka sitten näin hänen makuuhuoneessaan.

Kun otin asian puheeksi, niin väitti, että olin itse laittanut sen hänen laukkuunsa. :D Siinä vaiheessa meni hermot, ja kysyin, että minkä helvetin tähden niin olisin tehnyt ja muistaisin kyllä sen tapauksen. Sitten sanoi, että oli lainannut sitä ja se oli unohtunut hänen laukkuunsa, ja oli palauttamassa sitä. Joo'o. Muuten vain laittoi sen vain esille, eikä palauttanut välittömästi sen lisäksi, että lainaa ilman lupaa. Ei nyt sentään mitään muuta hullua tehnyt, mutta tuokin piina oli ihan tarpeeksi. Yhtään ei tiennyt, mikä tavara nyt lähtee kävelemään.

Vierailija
40/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee mieleen psykopaatti ole todella varovainen ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän