Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoja tapauksia liittyen veljen vaimoon...

Vierailija
26.10.2016 |

Olen joutunut viime aikoina miettimään tällaista ja haluaisin kuulla teidän mielipiteitä.

Kun olemme olleet tekemisissä veljen perheen kanssa, jälkeenpäin on tapahtunut tai olen huomannut kummallisia asioita.

Esimerkiksi viikko sitten lauantaina veljen perhe oli syömässä meillä. Viime viikolla minä ja mies sairastutiin ankaraan norovirukseen. Meidän alle vuoden ikäinen lapsi ei tullut kipeäksi.

Kun olemme olleet veljen luona kylässä olen saanut pari kertaa pahoja vatsavaivoja, jollaisia saan yleensä maitotuotteista. Minulla on paha laktoosi-intoleranssi. Mutta niin on veljellänikin ja tiedän, että heillä käytetään yleensä vain

Kesällä vauva oli pihalla viltillä koiramme kanssa. Veli ja vaimo tulivat kylään. Juttelin veljen kanssa keittiössä remonttisuunnitelmista kun kuulin miten vauva itki ha koira haukkui ja murisi kovasti. Menin ulos ja veljen vaimo hätisteli koiraa pois. Hän sanoi että koira oli yrittänyt näykkäistä vauvaa pyllystä mutta hän tuli väliin. Ihmettelin asiaa, koska vanha koiramme rakastaa vauvaa eikä ikinä tekisi sille mitään. Myöhemmin päivällä huomasin, että vauvalla oli takapuolessa vaippahousujen alla mustelma ja iho vähän rikki, mutta se ei näyttänyt yhtään koiran puremalta, vaan oli pienempi.

Viime jouluna ostin miehelle lahjaksi pari sataa maksaneen elektroniikkalaitteen. Jouluaattona olimme vanhempieni luona ja lahjat jaettiin siellä. Lahjat laitettiin isoon säkkiin, jonka "tontut" sitten toimittivat ulko-ovelle (eli veljen vaimo vei sen sinne kun oli viemässä roskia roskakatokseen). Kun lahjat jaettiin, ei miehen elektroniikka ollut siellä, vaikka mielestäni laitoin sen itse sinne. Kun huomautin asiasta, veljen vaimo katsoi minua vaan oudosti, mutta muut auttoivat etsimään sitä. Lopulta lahja löytyi eteisestä hattuhyllyltä pipojen ja kaulaliinojen alta.

Eilen äitini lähetti minulle kuvia jotka hän oli ottanut, kun veli oli perheineen ollut heillä kylässä sunnuntaina. Huomasin, että veljen vaimolla oli kaulassa ihan samanlainen kaulakoru, kuin minulla oli silloin, kun he olivat meillä kylässä. Tuntuu oudolta, ettei veljen vaimo kommentoinut asiaa mitenkään, jos hänellä jo tuolloin oli samanlainen koru.

Näitä outouksia olisi vaikka kuinka paljon. Ne alkoivat vähitellen pari vuotta sitten kun menin naimisiin. Nyt niitä sattuu koko ajan, tavaroitaa katoaa ja löytyy eri paikoista. Minulle osoitettuja laskuja on hävinnyt ja niistä on tullut karhukirjeitä ym. Lisäksi saan mykkiä puheluita ihan oudoista numeroista noin kerran pari kuussa.

Mitä mieltä te muut olette tästä mitä kerroin?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen perheessä käytetään siis vain laktoosittomia tuotteita. Ap

Vierailija
2/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki on totta niin veljesi vaimo on moraaliton persreikä joka varastelee ja piilottelee toisten omaisuutta mielensä mukaan. Hanki pieni piilokamera ja jätä johonkin hattuhyllylle tms kuvaamaan hänen juttujaan teillä ja mummolassa? Kysy mummolta/vanhemmilta suoraan oletko tulossa hulluksi vai voiko jutut johtua tästä naikkosesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ottaa vähän etäisyyttä ja miettiä muita juttuja välillä.

Vierailija
4/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidä ainakin herranenaika lapsesi pois hänen ulottuviltaan! Älytöntä touhua, että vauvan iho rikki jne ja sinä täällä selität etkö selvitä asiaa! Toi olisi jo rikosilmoituksen paikka! Olisin räjähtänyt tosi pahasti jos olisin edes epäillyt että tuollainen nainen satuttaa lastani.

Voitko puhua asiasta veljellesi? Että tälläistä tapauksia nyt aika monta.

Vierailija
5/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, sillä olen pari kertaa törmännyt ihmisiiin jotka tehtailevat kateuksissaan lähinnä tuollaista pientä lähimmäistensä elämään ja saavat siitä nautinnon. Ne tekevät sen juurikin noin ovelasti että sinulle jää vain pieni vihje asiaa pohdittavaksi. Sinuna asentaisin nyt kameran ja kaksi ja käräyttäisin muijan noista hommista.

Nahkaa karmivaa. Tulee mieleen se leffa käsi joka kehto keinuttaa. Veikkaan että on kateellinen ja luonnehäiriö. Ole varovainen . Ihan totta. Jos saat kiinno niin poliisille koska lasta suojeltava vaikka olisi ns sukua.

Kerro lisää näitä. Kuulostaa niin samantyyppisiltä kuin kokemani, koruineen.

Vierailija
6/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on tuo jos hän oli satuttanut vauvaa ja lavastanut koiran syylliseksi.

Vierailija
7/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen työkaveri, kaikkea outoa aina sattuu.

Eli et ole tulossa hulluksi. Kuvaamista suosittelen minäkin , laita siitä kuitenkin ilmoitus portin pieleen ettei ole laitonta.

Vierailija
8/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viritä jokin ovela ansa ja katso miten siinä toimii. Eli laita jokin syötti jota helposti lähtee rikkomaan. Ota valokuva ennen ja jälkeen

Jätä vaikka jokin " hirmuisen tärkeäksi mainitsemasi lasku" ( feikki) hänen ulottuvilleen tai koru tms ja eikun ennen ja jälkeen kuva . Videointi on siitä kenkku ettei käy oikeudessa.

Vierailija
9/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet tietenkin saamaan paljon epäilyksiäsi vahvistavia viestejä, mutta muista että on inhimillistä lähteä alitajuisesti etsimään ja validoimaan löydöksiään. Voit tulkita jokaisen poikkeavan merkin veljesi vaimon kummallisuudeksi, jos niin haluat. Voi olla että mieleesi on jo piintynyt tietty ennakkoluulo ja itseään toteuttava ennustus?

Toisaalta, vaistot ovat usein oikeassa. Jos sinusta oikeasti tuntuu että jotain on pielessä, jotain luultavasti on pielessä.

Vierailija
10/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se insuliinihoitaja. Onko hoitoalan ihmisiä?

Vierailija
11/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen, sillä olen pari kertaa törmännyt ihmisiiin jotka tehtailevat kateuksissaan lähinnä tuollaista pientä lähimmäistensä elämään ja saavat siitä nautinnon. Ne tekevät sen juurikin noin ovelasti että sinulle jää vain pieni vihje asiaa pohdittavaksi. Sinuna asentaisin nyt kameran ja kaksi ja käräyttäisin muijan noista hommista.

Nahkaa karmivaa. Tulee mieleen se leffa käsi joka kehto keinuttaa. Veikkaan että on kateellinen ja luonnehäiriö. Ole varovainen . Ihan totta. Jos saat kiinno niin poliisille koska lasta suojeltava vaikka olisi ns sukua.

Kerro lisää näitä. Kuulostaa niin samantyyppisiltä kuin kokemani, koruineen.

Ihanko totta?? Se korujuttu oli vaan jotenkin niin outo. Onko sinulle käynyt samoin?

Ja en huomannut sitä mustelmaa lapsen takapuolessa ennen kuin vasta myöhemmin, kun vaihdoin vaippaa. Olisi ehkä voinut olla nipistysjälki.

Mutta mitä näissä tilanteissa pitäisi tehdä? Syyttää ihmistä jostain, mikä saattaa olla tai saattaa olla olematta hänen tekemisiään? Vaikuttaisin vain itse tasapainottomalta. Miehelleni olen puhunut, mutta hän ei edes tunnu ymmärtävän mistä on kysymys, että sellaisia ihmisiä todella on olemassa.

Yksi tapaus vielä, itseasiassa ensimmäinen, jonka muistan ja se tapahtui aika pian häittemme jälkeen. Olimme juuri ostaneet talon, jossa nyt asumme. Talo oli huonossa kunnossa ja kaikkea piti korjata ennenkuin voimme asettua asumaan sinne. Tilasin putkimiehen tekemään jotain juttuja keittiöön miehen ollessa työmatkalla. Jouduin ottamaan puoli päivää töistä vapaata tämän takia. Mutta sitten putkimies ei tullutkaan. Kun soitin liikkeeseen, niin sieltä sanottiin, että olin peruuttanut putkimiehen pari päivää aikaisemmin. Aluksi luulin, että putkiliike yritti vain kaunistella omaa mokaansa. Nyt olen joutunut miettimään asian uusiksi. Joku oli soittanut ja esiintynyt minuna ja peruuttanut putkimiehen. Ainoat, jotka tiesivät putkimiehestä (sovittu päivä, mikä liike jne) olivat veli ja hänen vaimonsa, koska pyysin ensin veljeä mukaan mutta hän ei päässyt töiden takia.

Tämänkin vanhan asian ajatteleminen saa minut epäilemään itseäni. Onko tämä vain minun kuvittelua.

Ap

Vierailija
12/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen se insuliinihoitaja. Onko hoitoalan ihmisiä?

Ei ole. Ap

Vierailija
13/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet väärässä, pelottavaa ajatella että täysi sekopää päässyt noin lähelle elämääsi. Mutta pidä nyt ainakin vauvaa ja koiraa silmällä, ettei pääse niitä satuttamaan! Tuo, että perheen vanha koira, joka selvästi palvoo lastanne purisi yhtäkkiä vauvaa on aivan järjetöntä kun samaa aikaa terassilla on ollut tämä ihminen. Todennäköisesti nipistänyt lasta (tai joku ötökkä pistänyt jos ei tämä nainen) ja siitä koira alkanut haukkua kun vauvalla hätä.

Ja miten se lahjasi olisi teoreettisestikaan voinut päätyä hattuhyllylle?

Tee tyypille ansa, täytyyhän tuo nyt selvittää!

Vierailija
14/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi putkimies juttu on ainakin ihan selkee! Jotenkin se pitäs vaan saada kiinni verekseltään.. Salakameroita kämppään kun tulevat käymään. Ja vaikka joku hieno ja kallis tavara huokuttimeksi, jos häviää niin on aika selvä juttu. On kyl harvinaisen häikäilemätön ihminen.

Vierailija
15/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni vaimo väitti jo aikoja sitten saavansa perintöä yli miljoona euroa. Eipä ole rahoja kuulunut ja menee erittäin vaikeaksi jos asiasta kysyy.

Veljeni tekee raskasta työtä samalla kun muijansa vain makoilee ja shoppailee (veljeni rahoilla).

Raivostuttavaa että joku voi noin vedättää toista ihmistä. Toivottavasti veljeni silmät vielä joskus aukeavat :(

N28

Vierailija
16/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vielä, että kaikki tämä alkoi noin kaksi vuotta sitten. Menimme naimisiin keväällä ja kesällä muutimme kotipaikkakunnallemme lähemmäs vanhempiani ja veljen perhettä. Sitä ennen veljen vaimo oli ollut mukana kuvassa jo monta vuotta. Mutta aikaisemmin en ollut niin paljon tekemisissä heidän perheensä kanssa. Toki säännöllisesti, mutta ei lähes viikottain niinkuin nyt.

Ajattelin, että voisiko hän olla mustasukkainen siitä huomiosta, mitä vanhempani antavat nyt meidän perheelle? Erityisesti kun meillä on tuo vauva (tai kohta yksivuotias jo)? Tämä pelottaa minua eniten.

Toinen todella pelottava asia on nämä vatsavaivat heillä vierailun jälkeen. Voiko joku todella tahallaan tarjota laktoosia intolerantille? Ja tämä norovirus oli myös outo. He olivat meillä lauantaina ja maanantaina me molemmat sairastuttiin. Veljen perheessä ei noroa ole ollut kuulemma. Tässä kohtaa myönnän, että minulla taitaa vähän heittää vainoharhaisuuden puolelle. Eihän kukaan mitenkään noin vaan pysty edes tartuttamaan tällaista tautia toiseen tahallisesti.

Veljen vaimolta tuli muuten viesti mun faseen: Voi kun kurja, että olette kipeenä! Miten sattuikaan, kun aina olette niin tarkkoja käsihygienian suhteen!

Voiko tohonkin lukea jotain vahingoniloa tai piilomerkitystä?

Ap

Vierailija
17/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan tälläinen wanna be-psykopaatti joka omassa mielessään kuvittelee olevansa joku mestarimanipuloija ja pääsevänsä hallitseman uhrinsa elämää. Näitä on yllättävän paljon ja kieltämättä heidän käytön on pelottavaa, mutta kumminkin ovat vain tavallisia ihmistessukoita ja naurettavia tuollaiset pelleilyt on koska näkeehän nyt noista ihan selvästi kuka on syyllinen. Naura vain hänelle, älä nyt itseäsi ala syyttelemään tai pitämään hulluna. Sitä hän tahtoo että menettäisit kasvosi. Et vaan enää ole missään tekemisissä hänen kanssan, äläkä edes veljellesi enää kerro mitään luottamuksellista ettei tieto pääse väärin käsiin. Älä jätä vauvaa hänen lähelleen.

Vierailija
18/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on varmaan tälläinen wanna be-psykopaatti joka omassa mielessään kuvittelee olevansa joku mestarimanipuloija ja pääsevänsä hallitseman uhrinsa elämää. Näitä on yllättävän paljon ja kieltämättä heidän käytön on pelottavaa, mutta kumminkin ovat vain tavallisia ihmistessukoita ja naurettavia tuollaiset pelleilyt on koska näkeehän nyt noista ihan selvästi kuka on syyllinen. Naura vain hänelle, älä nyt itseäsi ala syyttelemään tai pitämään hulluna. Sitä hän tahtoo että menettäisit kasvosi. Et vaan enää ole missään tekemisissä hänen kanssan, äläkä edes veljellesi enää kerro mitään luottamuksellista ettei tieto pääse väärin käsiin. Älä jätä vauvaa hänen lähelleen.

Tämä on ihan hyvä ehdotus, mutta vähän vaikea toteuttaa. Ollaan tiivis perhe ja suku, veli on minulle todella läheinen vaikka onkin minua vanhempi. Muita sisaruksia ei ole. Tavataan veljen perhe ja vanhemmat todella usein. Välien katkaiseminen veljen vaimoon ei vaan tulisi onnistumaan ilman perinpohjaista perustelua ja selitystä.

Siitä korujutusta vielä, koska se oli niin outo. Se koru on sellainen moderni, jossa on puuta ja metallia ja punaista väriä. Se käy hyvin minulle, mutta ei yhtään sovi veljen vaimolle, eikä ole edes hänen tyylisensä. Se todella pistää silmään niissä kuvissa, koska se näyttää hyvin oudolta hänellä. Ap

Vierailija
19/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen vielä, että kaikki tämä alkoi noin kaksi vuotta sitten. Menimme naimisiin keväällä ja kesällä muutimme kotipaikkakunnallemme lähemmäs vanhempiani ja veljen perhettä. Sitä ennen veljen vaimo oli ollut mukana kuvassa jo monta vuotta. Mutta aikaisemmin en ollut niin paljon tekemisissä heidän perheensä kanssa. Toki säännöllisesti, mutta ei lähes viikottain niinkuin nyt.

Ajattelin, että voisiko hän olla mustasukkainen siitä huomiosta, mitä vanhempani antavat nyt meidän perheelle? Erityisesti kun meillä on tuo vauva (tai kohta yksivuotias jo)? Tämä pelottaa minua eniten.

Toinen todella pelottava asia on nämä vatsavaivat heillä vierailun jälkeen. Voiko joku todella tahallaan tarjota laktoosia intolerantille? Ja tämä norovirus oli myös outo. He olivat meillä lauantaina ja maanantaina me molemmat sairastuttiin. Veljen perheessä ei noroa ole ollut kuulemma. Tässä kohtaa myönnän, että minulla taitaa vähän heittää vainoharhaisuuden puolelle. Eihän kukaan mitenkään noin vaan pysty edes tartuttamaan tällaista tautia toiseen tahallisesti.

Veljen vaimolta tuli muuten viesti mun faseen: Voi kun kurja, että olette kipeenä! Miten sattuikaan, kun aina olette niin tarkkoja käsihygienian suhteen!

Voiko tohonkin lukea jotain vahingoniloa tai piilomerkitystä?

Ap

No en kyllä usko, että hän olisi pystynyt noroviruksen teihin tartuttamaan, jollei nyt ole suoraan jotain ulostetta teidän ruokaan sekoittanut, mikä sinänsä tuntuu minusta todella epätodennäköiseltä (ja vastaavasti todella pelottavalta, jos totta). Ennemminkin uskoisin, että olette saaneet taudin jostain ihan muualta ja käly on sitten vain keksinyt laittaa tuollaisen pikkuisen uhkaavan tai vahingoniloisen viestin sulle jälkeenpäin.

Näinhän ne stalkkerit ja nettikiusaajat menettelee: tekevät ja sanovat juttuja, jotka ovat niin normaalin rajoilla että eivät suoraan näytä pahanilkisiltä muuta kuin kiusatun silmissä. Minun nettikiusaajani mm vihjaili, että oli jotenkin osallinen hevoseni kuolemaan johtaneeseen onnettomuuteen, minkä uskoin todeksi kaiken sen jälkeen, mitä hän oli jo minulle tehnyt tai väittänyt tekevänsä.

Tsemppiä, sulle ap, pidä huoli itsestäsi ja läheisistäsi ja älä pelkää paljastaa kiusaajaasi. Nämä tyypit onkistuvat ainoastaan, koska ihmiset pelkäävät kasvojen menetystä! Sulla ei ole mitään menetettävää. Sulje tämä ihminen elämästäsi! Hanki todisteita ja puhu sitten jollekin johon voit luottaa ja joka ymmärtää ja selitä miksi näin jouduit tekemään!

Vierailija
20/42 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selväsi provo. 0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme