Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aleksi Valavuoren homokommentit

Vierailija
26.10.2016 |

Järkyttävän noloa aikuiselta mieheltä.
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2016102622519063_ur.shtml

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En itsekään ymmärrä sitä, että joku pahoitti mielensä siitä Lidlin kampanjasta, mutta toi Valavuoren kommentti oli kyllä ihan käsittämätön.

Seuraan häntä twitterissä ja on muutenkin aika kärkäs kommentoija, olen usein kuitenkin suunnilleen samaa mieltä. Tämä oli kuitenkin selkeä rimanalitus. Olisi voinut vain sanoa mielipiteensä ilman että pitää nimitellä alatyylisesti muita ihmisiä. Törppöä.

Vierailija
2/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon United julkaisi virallisen tiedotteen asiasta. Ei siis ole vähemmistövastainen organisaatio. Mielenkiintoisinta tässä on, että Valavuori itse jakoi näitä tiedotteita mm. twitterissä. Typerys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu vaikka ei palkkaisikaan homoja niin sitä ei kannata sanoa ääneen.

Vierailija
4/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekkin alkaa riittää tää meininki, että aina joku pahoittaa mielen jostain. Milloin homot, milloin pakolaiset, milloin tummaihoiset, milloin naiset, milloin sinkut, milloin lapsettomat yms. Yms.

Tuntuu että ihmisiltä on kadonnut kaikki huumorintaju ja järjellinen ajattelu. Pieninkin vihjaus omaan epävarmuuden kohteeseen aiheuttaa kauhean somemyrskyn.

Vierailija
5/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tulis ihan kenelle vaan ongelmia työpaikalla, jos netissä julistaa firman nimissä, että tänne ei homoja palkata.

Vierailija
6/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mullekkin alkaa riittää tää meininki, että aina joku pahoittaa mielen jostain. Milloin homot, milloin pakolaiset, milloin tummaihoiset, milloin naiset, milloin sinkut, milloin lapsettomat yms. Yms.

Tuntuu että ihmisiltä on kadonnut kaikki huumorintaju ja järjellinen ajattelu. Pieninkin vihjaus omaan epävarmuuden kohteeseen aiheuttaa kauhean somemyrskyn.

Olen itse heteronainen, ja vaikka asia ei suoraan koske mua niin oma mielipide on, että toi oli todella mautonta. Nykyisin ihmiset tosiaan loukkaantuu välillä liian helposti, mutta ei se tarkota sitä, että voi sanoa ihan mitä törkeysiä vaan ja sit syyttää muita huumorintajuttomuudessa.

Vierailija
7/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä loukkaavaa tossa on? Nauttivatko homot ja transut jotain etityissuojaa että heidtä ei saa missään kommentoida kuin positiiviseen sävyyn? Miksi muista ihmisryhmistä on ok heittää stereotypioihin perustuvaa läppää mutta näistä ei!? Selittäkää

Sananvapaus, nih! Minulla on oikeus!

Vierailija
8/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Milloin homot, milloin pakolaiset, milloin tummaihoiset, milloin naiset, milloin sinkut, milloin lapsettomat yms" vedän tästä nyt johtopäätökset, että olet mies, koska mainitsit erikseen jopa naiset. Olis mielenkiintosta nähdä millaset herneet sä vedät nenään ku kommentoidaan alatyylisesti sun työttömyyttä, juntteutta, ulkonäköä tai ihan mitä vaan. En tiedä oletko mitään noista asioista, mutta se oli esimerkki.

Vierailija
9/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemattoman urheilujoukkueen managerin mielipiteellä ei ole suurempaa merkitystä. on toki mahdollista, että ulostulon tarkoituksena on markkinoita joukkuetta.

Vierailija
10/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuntemattoman urheilujoukkueen managerin mielipiteellä ei ole suurempaa merkitystä. on toki mahdollista, että ulostulon tarkoituksena on markkinoita joukkuetta.

Melko erikoinen markkinointistrategia.

Vierailija
11/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valavuoren kommentit olivat törkyisiä, mutta Lidlin mainoksessa ei ollit mitään pahaa tarkoitusta. Kaikesta saadaan nykyään kohu.

Vierailija
12/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu mikä ääliö :DDDDD

Oon tyypin toilailuja seurannut jo useamman vuoden ja tää oli kyllä ylivoimainen pohjakosketus jopa Valeksille.

Vierailija
13/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä loukkaavaa tossa on? Nauttivatko homot ja transut jotain etityissuojaa että heidtä ei saa missään kommentoida kuin positiiviseen sävyyn? Miksi muista ihmisryhmistä on ok heittää stereotypioihin perustuvaa läppää mutta näistä ei!? Selittäkää

No toki yksityishenkilönä voit nimitellä melkein miten tahansa, mutta tässä olikin kyse siitä, että mitä se kertoo nimittelijästä! Nykypäivänä! Ei kyllä ainakaan mitään hyvää.

Toinen asia on se, että hän kommentoi työnantajansa puolesta. Ettei homoja palkata. Se taas on jo lainvastaista. Minkäänlainen syrjintä työhönotossa on lailla kiellettyä. Ja nyt työnantaja on joutunut oikaisemaan Valavuoren kommentteja, mutta sori vaan Espoo United, damage has done.

Vierailija
14/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Milloin homot, milloin pakolaiset, milloin tummaihoiset, milloin naiset, milloin sinkut, milloin lapsettomat yms" vedän tästä nyt johtopäätökset, että olet mies, koska mainitsit erikseen jopa naiset. Olis mielenkiintosta nähdä millaset herneet sä vedät nenään ku kommentoidaan alatyylisesti sun työttömyyttä, juntteutta, ulkonäköä tai ihan mitä vaan. En tiedä oletko mitään noista asioista, mutta se oli esimerkki.

Kyllähän homotkin saa haukkua naisia "iljettäviksi olennoiksi"..

Vierailija
15/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttivatko homot ja transut jotain etityissuojaa

Nauttivat. Koska nämä on viime aikoihin asti joutuneet toteuttamaan itseään piilosilla halveksittuina ovat he nyt nostetut jalustalle muita paremmiksi palvonnan kohteiksi.

Rakastat ja ihastelet homoja ja transuja tai itket ja rakastat ja ihastelet!

Vierailija
16/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://thoughtcatalog.com/liz-labacz/2014/07/punching-up-and-the-rules-…

Vierailija
17/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Hemmo ihan sinut oman seksuaalisen suuntautumisensa kanssa?

Vierailija
18/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä millasia homoseksuaaleja kavereita sulla on (tuskin yhtään ku kommentit on noin tyhmiä) , mutta ainakaan mun omat ei ole ikinä nimitelly mua "iljettäviksi olennoiksi". Se, että homomies ei ole kiinnostunut naisesta seksuaalisesti ei tarkoita, että joku on "iljettävä olento".

Onko sun mielestä kaikki, joista et ole seksuaalisesti kiinostunut jotenki iljettävä. Hae ammattiapua.

Vierailija
19/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä millasia homoseksuaaleja kavereita sulla on (tuskin yhtään ku kommentit on noin tyhmiä) , mutta ainakaan mun omat ei ole ikinä nimitelly mua "iljettäviksi olennoiksi". Se, että homomies ei ole kiinnostunut naisesta seksuaalisesti ei tarkoita, että joku on "iljettävä olento".

Onko sun mielestä kaikki, joista et ole seksuaalisesti kiinostunut jotenki iljettävä. Hae ammattiapua.

Tällä palstalla pari päivää sitten. Kyse oli synnytyksestä. Oletko muuten ikinä lukenut esim. ranneliikkeestä mitä mieltä ne sinun homokaverisi sinusta oikeasti ovat? Tai heteroista?

Vierailija
20/118 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoitit siis itse mielesi somemyrskyistä?   Taidat kuulua siihen viiteryhmään josta olet saanut tarpeeksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän