Mikä on paras kehu, jonka olette kuulleet?
Eli paras kehu itsestänne, joka on tuntunut todella hyvältä ja koskettanut teitä? Voi olla useampikin, heittäkää vaikka top3. Se voi liittyä ulkonäköön, luonteeseen, johonkin tekoon tms.
Itselläni kun oma mies ( joka ei siis koskaan kehu,ei kiitä,ei anna mitään positiivista palautetta, ei puhu tunteistaan muutenkaan paitsi vitutuksesta ja ylipäänsä siitä, kun joku on huonosti ) kehui minua kauniiksi kaverilleen jokin aika sitten ja satuin tämän "vahingossa" kuulemaan. Se tuntui hyvältä näin parinkymmenen yhteiselovuoden jälkeen. Ja varsinkin, kun itse kokee, että ei ole ehkä enää se hehkeä, nuori kaunis nainen, johon hän aikoinaan ihastui. Mutta siis ajattelee kuitenkin minusta näin, vieläkin :) Niin, ja siis tämä kaveri, kenelle kehui, tietää ja tuntee minut, eli ei siis yrittänyt mitenkään nostaa egoaan heittämällä jotain olematonta.
Ja toisena myöskin mieheni kommentti, että meillä TODELLAKIN on kaunis koti. Olen aina rakastanut sisustamista, ja pitänyt kotiani kauniina. Panostan tähän ihan oikeasti paljon aikaa ja energiaa, koska minulla ainakin tulee siitä hyvä mieli. Kaverit ja sukulaiset kyllä aina jaksavat kehua, mutta se, kenen kanssa tämän jaan, totesi tämän vain kerran ja aivan yllättäen. Eli se jäi kyllä mieleen.
Ja sitä kolmatta jään vielä miettimään, kai se sitten liittyy johonkin luonteenpiirteeseen... :) Kertokaa te omianne :)
Kommentit (22)
V*ttuilu on parasta välittämistä. Parasta mitä sussa on sun varastamat rahat köyhiltä. Ja vastaus: parasta mitä voin sulle antaa on nämä köyhiltä pöllityt rahat niin eikös sun pitäis v*ttu olla kiitollinen ja polvistua mun eteen.
Ei, vaan sun pitäis palauttaa ne niille keille ne kuuluu.
Eli tyhmille kuluttajille?
Ei, vaan tyhmyyspäissään valintoja tehneille idiooteille
No eihän tossa ole enää mitään järkeä
No ei ehkä järkeä mutta tunnetta
Tunnetta on se että me naidaan koko yö niin että pidät sitä kultaista killutinta kaulassasi ja kutsut minua nimellä herra
Miksi niin tekisin?
Koska it s dream about fcking everything woman
Eläinten kehuminen tuntuu aina parhaalta. Niissä on joskus tosi iso työ ja kun se huomataan, lähes liikuttuu. Se on sellaista huomaamatonta työtä, mistä ei tunnustusta saa. Arvostelua saa hyvin herkästi, mutta kehuja äärimmäisen harvoin.