Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saara Aalto ja iänikuinen seksillä myyminen

Vierailija
24.10.2016 |

Mikä tämä nykytrendi on että vilautellaan pikkareita ja miksi jopa lahjakkaiden naisten pitää sortua tällaiseen halpaan pervojen kosiskeluun? Eikö voi pukeutua ihan kunnon hameeseen joka peittää intiimialueet, no ei tietenkän kun paljas pinta myy! Vittu mitä paskaa!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitättömät suomiryysyläiset taas vauhdissa.

Vierailija
22/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla kaappilesbo jota ahdistaa kun kiihotut Saaran asuista.

Saarasta ja hänen asuistaan nyt tuskin kukaan aito lesbo kiihottuu yhtään, kaapissa tai missä lie sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisempi kysymys olisi, että mikä saa kauniin ja Suomen mittapuulla menestyneenkin naisen ottamaan kumppanikseen moisen harmaavarpusen?

http://aijaa.com/UlQ2Z0  

Saa ainakin pyyteetöntä ihailua, kun alkaa seurustella "superfanin" kanssa...

Mä en tiedä miksi, mutta mulle tulee jotenkin karmaisevat vibat koko ajatuksesta että jollakin on superfani ja sitten sen superfanin kanssa lyödään vielä hynttyyt yhteen.

Vierailija
24/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mua enemmän ahdistaa ne alle kaheksantoistavuotiaat teinit x factorissa kun keikkuvat perse paljaana. Sitten joku Simon Cowell eturivissä jossa suora näköyhteys hameen alle.

Vierailija
25/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täysin läpinäkymättömät, ihonväriä jäljittelevät sukkahousut ovat paljasta pintaa?

Vierailija
26/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin häiritsee ne koko matkalta paljaat jalat. Miksi, ei tarvis ku vähän lisää peittoa ja olisi ihan hyvä. Tähän kyllä vaikuttaa, että sen liikkuminen noin korkeissa koroissa ei ole mun mielestä niin sulavaa kuin voisi, ja sitten paljaat jalat korostaa sitä jäykkyyttä. 

Mahtava ääni, show-henki hyvä, mutta paljaat koivet ja ylikorkeat korot mä heivaisin.

Vierailija
27/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn vain että jos ei kävelisi kadulla lyhyt hameen kanssa jossa on reikä edessä josta näkee pikkarit, niin miksi pitää tehdä niin laulukilpailussa joka nähdään ympäri maailmaa???

Noloahan se on, mutta jos teinipojat kuolaa ja painaa äänestysnappulaa?

Teinipoikien silmissä Saara on ikäloppu.

Niinhän sitä luulisi, mutta Saara ei ole hullumpi puuma. Ja taitaa olla ainoita tuolla, jotka näyttävät kamelinvarvastaan. Koko ajan tupsu tyrkyllä.

pics or didn't happen

Vierailija
28/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan noi X-Faxtorin "talentit" samanlaisia on. Perseenkaikuttaminen ratkaisee enemmän kuin lauluääni ja musikaalinen lahjakkuus.

Vierailija
29/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin mua enemmän ahdistaa ne alle kaheksantoistavuotiaat teinit x factorissa kun keikkuvat perse paljaana. Sitten joku Simon Cowell eturivissä jossa suora näköyhteys hameen alle.

Ei kukaan niistä nuoremmista ole ollut viikosta toiseen noin paljastavissa vaatteissa kuin Saara.

Vierailija
30/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulipukukansalle kelpaa vain arabin kaapu. 😃

Vierailija
31/31 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoisempi kysymys olisi, että mikä saa kauniin ja Suomen mittapuulla menestyneenkin naisen ottamaan kumppanikseen moisen harmaavarpusen?

http://aijaa.com/UlQ2Z0

Tuleeko sulle yllätyksenä, että osa bi/pan/lesbonaisista tykkää naisista, jotka eivät ole sillä perinteisellä tavalla supernaisellisia ulkonäöltään? Sulle ehkä "harmaavarpunen", mutta jollekin toiselle hän on se kuumempi nainen tuosta kaksikosta.