Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät lauseet jotka sinulle on sanottu erotilanteessa?

Vierailija
24.10.2016 |

Tilanteessa jossa mies tiesi rakastavani häntä edelleen suuresti, ja jossa olin antanut aivan kaikkeni saadakseni suhteen toimimaan : "Kaikkea hyvää sulle!"
No kiitos toivotuksista !!!

Tiedän että miehen putkiaivoissa tuo lause saattaa tuntua erittäin lämpimältä toivotukselta, mutta itselle se tuntui lähinnä iskulta palleaan.

Mikä lause teillä on mennyt ihon alle ja saanut veren kiehumaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään sanottu ole ärsyttänyt, mutta se kyllä kieltämättä ärsyttää, että ex-avovaimo menee alle vuosi eron jälkeen naimisiin. Herää mietteet, että missähän vaiheessa tuo uusi mies on astunut kuvioihin, kun noin nopeasti toimitaan. Yhteisiä kuviakin löytyy Facebookista jo muutama kuukausi eron jälkeen, eikä exäni hevin Facebookiin mitään tuollaisia edes laita, joten kyllä siinä heti oltiin jo seurusteltu.

Samapa tuo toisaalta, koska ollaan jo erottu, joten sillä ei varsinaisesti ole enää väliä jos minua petti. En loppua kohden olisi kyllä ollut edes yllättynyt.

Vierailija
22/28 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valoa sun syksyyn". Ei saatana. kiitos :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivostun kaikista kliseelauseista erotilanteissa. Vittu en tarvitse yhtä ainutta lässytystä, ainoastaan vastaukset kysymyksiin ja sitten välit poikki. "Kaikkea hyvää sinulle" eri muodoissaan on yksi raivostuttavimmista. Vastaan siihen, että haista sinä paska.

Vierailija
24/28 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen yksi naispuolinen kaveri oli muodostunut miehelle "hieman" liian läheiseksi (Igeessä oli esim kuvia missä nainen sanoi miehen olevan hänen rakkauspaukkaus ja monet sanoivat heidän olevan yhdessä). Suutuin tästä todella ja sain kuulla olevani sairaanoloisen mustasukkainen huono ihminen seuraavan kuukauden ajan. Suhteen loppu päivinä mies kuitenkin raivostui kun laitoin miespuoliselle ystävälleni viestiä "mistä mä tiedän että rakastatko sinä minua kun sulla on toi kaverikin" joo just.

Vierailija
25/28 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No eihän sitä tiiä vaikka jos palattaiski yhteen joskus.."

Piti mua löysässä hirressä useita kuukausia kunnes tajusin irrottaa. Kyllähän se sit myöhemmin koitti saada mua takas, useasti :D

Vierailija
26/28 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ihmisten kommentit tyyliä "Kyllä sä selviät kun oot niin vahva ja positiivinen ihminen!" Perkele kun ei sitä vaan aina joka tilanteessa jaksa olla!!!

Vierailija
27/28 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut samalta mieheltä "kaikkea hyvää", "olet niin erityinen minulle" ja "kyllä me voidaan olla ystäviä". Olin aika uusi seurustelun saralla, ja tuo mies jätti minut useamman kerran tuoreen ex-vaimonsa vuoksi ja ryömi taas nöyränä luokseni, kun ei vaimo sittenkään ottanut häntä takaisin. Ja minä ihastunut suostuin taas treffiseuraksi.

Viimeisellä erokerrallamme alkoi jo olla epäuskoisen naurun paikka särkevästä sydämestä huolimatta. En ole suomalaisen iskelmän tai popin ystävä, joten en tunnistanut kappaletta enkä muista sanojakaan enää, mutta tajusin miehen jäähyväismonologista, että hän tapaili jonkin laulun sanoja kuin jossain kuluneessa sketsissä. Hän kirjoitteli noloja runoja itsekin, mutta tämä rimmasi vähän liian sujuvasti - ja teki sen lopullisen eron hieman helpommaksi.

Vierailija
28/28 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut samalta mieheltä "kaikkea hyvää", "olet niin erityinen minulle" ja "kyllä me voidaan olla ystäviä". Olin aika uusi seurustelun saralla, ja tuo mies jätti minut useamman kerran tuoreen ex-vaimonsa vuoksi ja ryömi taas nöyränä luokseni, kun ei vaimo sittenkään ottanut häntä takaisin. Ja minä ihastunut suostuin taas treffiseuraksi.

Viimeisellä erokerrallamme alkoi jo olla epäuskoisen naurun paikka särkevästä sydämestä huolimatta. En ole suomalaisen iskelmän tai popin ystävä, joten en tunnistanut kappaletta enkä muista sanojakaan enää, mutta tajusin miehen jäähyväismonologista, että hän tapaili jonkin laulun sanoja kuin jossain kuluneessa sketsissä. Hän kirjoitteli noloja runoja itsekin, mutta tämä rimmasi vähän liian sujuvasti - ja teki sen lopullisen eron hieman helpommaksi.

Tää on ihan huippu, suomi-iskelmäsanoituksia eron hetkellä! En tunnista biisiä, mut tunnistan tyypin: nää noloja runoja vääntävät on ihan omaa luokkaansa. Onneksi niitä löytyy molemmista sukupuolista, sopivaa seuraa tarjolla... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä