Nokian vesikriisistä...
Mitkä olivat alueet Nokialla, joihin vesikriisi vaikutti vuonna 2007? Kysynpähän vain mielenkiinnosta.
:)
Kommentit (9)
Höpsis. Se vaikutti pelkästään sarpattiin
Eikös se vaikuttanut koko Nokian keskusta-alueeseen.
Koskenmäki ainakin (Ruskeepää ja Ristiveräjä), osa (?) keskustaa, olikos myös Vihola, Keho eli aika lailla koko eteläinen Nokia? Mihin osiin pohjois-Nokiasta vaikutti, en muista varmaksi? Oisko ollut ainakin Haavisto?
Muistaakseni jotkut kuoli siihen joo.
Ootko ostamassa taloa Nokialta? Vai miksi sua kiinnostaa?
Onko muiden mielestä Nokian vesi maistunut tuon jälkeen oudolta? Tosi klooriselta?
Mun lapsuudenkoti on Koskenmäessä ja siellä oli musta aina tosi hyvänmakuinen vesi. Äiti asuu samassa talossa edelleen ja nykyään kun siellä käy kylässä, niin ei edes tee mieli enää juoda kraanavettä, kun se maistuu ihan kamalalle, on kuin uimahallivettä joisi. Ostan aina pullovettä mukaan... Maku muuttui mun mielestä ton vesikriisin jälkeen.
Lisättiinkö siellä hanaveteen klooria tuon jälkeen? Onko edelleen normaalia korkeampi pitoisuus vedessä? Vai voiko putkiin olla tarttunut se maku? Paikalliset ehkä on tottuneet siihen makuun eikä maista sitä?
Kyllä, Nokialle muuttoa olen suunnitellut jo pidemmän aikaa... Kiitos vastauksista! Ja ehdotelkaas myös paikkoja joihin kannattaisi muuttaa. Mielellään rauhallista ja hyvät palvelut lähellä. Olen 21v mies Satakunnasta, asun yksin.
AP
Koskenmäki ja sen lähialueet ainakin.