Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggarin poikaystävä hakattiin Namussa järkkäreiden toimesta

Vierailija
24.10.2016 |

Nataliaoonan ulkomaalaistaustainen poikaystävä hakattiin viikonloppuna hänen blogikirjoituksensa mukaan Namun omien järkkäreiden toimesta. Snapchatissa oli kuvia poikaystävän verisestä päästä..?? :o

http://www.elle.fi/nataliaoona/uncategorized/tapahtui-namussa-22-231020…

Kommentit (362)

Vierailija
141/362 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille jotka pidätte tätä tapausta mahdottomana, koska pokeilla ei ollut motiivia: missä kuplassa elätte? Näitähän tapahtuu ihan jatkuvasti, itsekin olen useaa tapausta todistanut (jostain syystä etenkin Namussa). Itse en juo, joten ihan selvinpäin olen näitä juttuja nähnyt.

Poikaystäväni kaverilla on pokefirma, ja hän on poikaystävälleni ihan avoimesti kertonut, että järjestyksenvalvojat ihan tasan tarkkaan tietävät, että voivat tehdä mitä vaan ilman seurauksia. Juttuja menee jonkin verran oikeuteen, mutta siellä on sitten kaikki kollegat puolustamassa vs yksi uhri, joka on tietenkin ollut aina "umpikännissä" näiden pokejen mukaan. Hölmökin tietää, että juttua on käytännössä mahdoton voittaa.

Fakta on, että tällaista ihan oikeasti tehdään pelkästä agressiivisuudesta/huvin vuoksi. Nataliaoonan poikaystävä lisäksi on siis etniseltä taustaltaan jostain Lähi-idästä, mikä voi joillekin pokeille varmasti olla syy provosoitua (Namussa kuitenkin on paljon myös mamuja jotka ongelmia oikeasti aiheuttavat, toki suurinosa käyttäytyy varmasti ihan ok)

On kyllä viiltävää analyysiä, siis anteeksi mutta sä et juo alkoholia mutta viihdyt silti usein esim. Namussa? Sori nyt vaan mutta ei käy järkeen. Samoin tää "poikaystävän kaveri" on kyllä naurettavuuden huippu. Mitäpä jos tää ihminen kävis tekemässä sen rikosilmotuksen suoraan ja pyytäis puhallutusta niin ois todisteita siihen ettei ollut umpikännissä? Ei, onhan se helpompi huudella netissä ja tehdä 3 päivän jälkeen rikosilmoitus. Tämäkin herra on kyllä puhallutettu kun on päivystyksessä kerta käynyt.

Vierailija
142/362 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän tätä ei sensuroida, vaikka kaikki "muu" rikollisuudesta kertova poistuu välittömästi...

Mikähän sitten on sensuroitu? Esim Jessica Ruokolan pahoipitely keskustelukin on edelleen voimissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/362 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille jotka pidätte tätä tapausta mahdottomana, koska pokeilla ei ollut motiivia: missä kuplassa elätte? Näitähän tapahtuu ihan jatkuvasti, itsekin olen useaa tapausta todistanut (jostain syystä etenkin Namussa). Itse en juo, joten ihan selvinpäin olen näitä juttuja nähnyt.

Poikaystäväni kaverilla on pokefirma, ja hän on poikaystävälleni ihan avoimesti kertonut, että järjestyksenvalvojat ihan tasan tarkkaan tietävät, että voivat tehdä mitä vaan ilman seurauksia. Juttuja menee jonkin verran oikeuteen, mutta siellä on sitten kaikki kollegat puolustamassa vs yksi uhri, joka on tietenkin ollut aina "umpikännissä" näiden pokejen mukaan. Hölmökin tietää, että juttua on käytännössä mahdoton voittaa.

Fakta on, että tällaista ihan oikeasti tehdään pelkästä agressiivisuudesta/huvin vuoksi. Nataliaoonan poikaystävä lisäksi on siis etniseltä taustaltaan jostain Lähi-idästä, mikä voi joillekin pokeille varmasti olla syy provosoitua (Namussa kuitenkin on paljon myös mamuja jotka ongelmia oikeasti aiheuttavat, toki suurinosa käyttäytyy varmasti ihan ok)

On kyllä viiltävää analyysiä, siis anteeksi mutta sä et juo alkoholia mutta viihdyt silti usein esim. Namussa? Sori nyt vaan mutta ei käy järkeen. Samoin tää "poikaystävän kaveri" on kyllä naurettavuuden huippu. Mitäpä jos tää ihminen kävis tekemässä sen rikosilmotuksen suoraan ja pyytäis puhallutusta niin ois todisteita siihen ettei ollut umpikännissä? Ei, onhan se helpompi huudella netissä ja tehdä 3 päivän jälkeen rikosilmoitus. Tämäkin herra on kyllä puhallutettu kun on päivystyksessä kerta käynyt.

Aa niin baarissa ei todellakaan voi olla selvinpäin? Sun idiotismi kyllä loistaa kirkkaana.

Vierailija
144/362 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti nämä jutut on ihan totta. Mulla on paljon ystäviä ja tuttuja, jotka hengailevat paljon tampereella ja helsingissä yökerhoissa. He tuntevat paljon järjestyksenvalvojia, baarityöntekijöitä ja moottoripyöräkerholaisia.

Namussa saa ihan oikeasti turpaan noilta portsareilta. Ja se tapahtuu juuri noin, että viedään johonkin suljettuun tilaan hakattavaksi- kukaan ei näe eikä kuule mitään.

Tampereella ei turpaansa saa, ellei ole sekaantunut johonkin rikolliseen toimintaan (esim. jos olet huumeita tai rahaa velkaa) tai käyttäytynyt oikeasti päin helvettiä, mutta täällä kukoistaa huumekauppa sitten senkin edestä ja lujaa.

Mm. Fat Ladyssä myydään tiskin alta huumeita ja moni portsari kuuluu United brother hoodsiin, bandidoksiin tms. Parissa paikassa kans tunnen itse erään, joka on istunut linnassakin mm. pahoinpitelyistä, väkivaltaisista velkojen perimisistä sun muista.

Tiskillä työskentelevät tuntevat järjestyksenvalvojat ja kaikki pitävät toistensa puolia. Omistaja tai ravintolapäällikkö on myös yleensä tietoinen huumekaupasta. Siksi ovellakin on yleensä jengiin kuuluvia järkkäreitä. Se tarkoittaa sitä, että poliisin on vaikea puuttua, ei halua puuttua ja ovat silti hyvinkin tietoisia asioista mitä näissä paikoissa tapahtuu.

Lääkkeet jäänyt ottamatta?

Vierailija
145/362 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi, että tälle porukalle on ihan turha puhua järkeä. He ovat valinneet kannan ja koittavat pysyä siinä henkeen ja vereen asti. Vähän kyllä ihmettelen henkilön motiiveja keksiä tällaisia tarinoita. Kai he ovat sitten niitä, jotka on sieltä baarista jouduttu pihalle heittämään. Poket ovat todellakin kovan tarkkailun alla ihan asiakkaiden toimesta ja nykyään kaikilla on kamera puhelimessaan ja tällaisia tapauksia kuvataan todella herkästi. Jos toheloit, niin voit olla varma, että se päätyy nettiin. Jos tällaista tehtäisiin toistuvasti jossain yökerhoissa, niin materiaalia olisi paljon ja tekijät saataiisiin varmasti vastuuseen. Portsareilla ei muutenkaan ole oikeutta raahata ketään takahuoneeseen ellei hän ole tehnyt jotain rikollista. Pelkkä rähisevä asiakas tulee ainoastaan poistaa ellei hän ole aihetutanut henkilövahinkoja tai mitään muuta vastaavaa.

Joka ilta niitä rähiseviä asiakkaita on, joten jos pelkkää aggressiota halutaan purkaa, niin niitä kohteita kyllä löytyy muualtakin, kuin niistä, jotka eivät tee mitään. On muutenkin selvää, että jatkuvasti malttinsa pienestä menettävä ei voi toimia portsarina.

Vierailija
146/362 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko lukeneet Jens Lapiduksen kirjoja? Tää on ihan kuin niistä. Jos Tukholmassa tapahtuu vastaavaa niin miksipä ei täällä Helsingissäkin. Niin ja tiedän että kirjat ovat fiktiota mutta kyllä niissä jotain totuuspohjaakin on ihan varmasti, kirjailija varmasti asianajajana (?) tuntee myös alamaailmaa.

Vierailija
147/362 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos naama ei miellytä, niin turpaan sivuhuoneessa? :D Jep, jep. Kyllähän se karkottaa kuuliltakin ostajat, kun randomeja hakkaavat.

Eiköhän näissä kussakin jutussa ole kyse aineista. Joko on tullut väärää palautetta, kyselty typeriä, ennen kaikkea loppunut rahat kesken.

Mikään ei tietty oikeuta väkivaltaan, mutta jos lähtee sivuraiteelle, niin on lupa odottaa hankaluuksia.

Ei liene salaisuus, että eräät paikat ostavat ovipalvelut turvallisuusalan ammattilaisilta. Samalla katsovat muualle, kun turvallisuushemmot pyörittää omaa kauppaansa.

Muu henkilökunta ei tietenkään vasikoi, kun ovat takaamassa myös työntekijöiden turvallisuuden. Mikä parempi, jos oma patja on tiskin toisella puolen.

Tää on liian vanha kuvio.

Miksei poliisi tee mitään? Ei ole todisteita, todistajia.. kuka nyt hakkaamisestaan rikosilmoituksen tekis, jos oma nenä on kokkelilla kuorrutettu. Vaikkei sillä pitäis mitään väliä olla.

Toisaalta poliisille on hyvä asia, että kuona pysyy yksien seinien sisällä.

Vierailija
148/362 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaisella asialla retostellaan blogissa? Sana sanaa vastaan-meininki.

Miksi ei voisi kirjoittaa omista ja läheisten kokemuksista blogiin? Urheilijat ja poliitikot kirjoittavat niitä varsinkin vaalien alla ihan painettuihin kirjoihin.

Vierailija
150/362 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi, että tälle porukalle on ihan turha puhua järkeä. He ovat valinneet kannan ja koittavat pysyä siinä henkeen ja vereen asti. Vähän kyllä ihmettelen henkilön motiiveja keksiä tällaisia tarinoita. Kai he ovat sitten niitä, jotka on sieltä baarista jouduttu pihalle heittämään. Poket ovat todellakin kovan tarkkailun alla ihan asiakkaiden toimesta ja nykyään kaikilla on kamera puhelimessaan ja tällaisia tapauksia kuvataan todella herkästi. Jos toheloit, niin voit olla varma, että se päätyy nettiin. Jos tällaista tehtäisiin toistuvasti jossain yökerhoissa, niin materiaalia olisi paljon ja tekijät saataiisiin varmasti vastuuseen. Portsareilla ei muutenkaan ole oikeutta raahata ketään takahuoneeseen ellei hän ole tehnyt jotain rikollista. Pelkkä rähisevä asiakas tulee ainoastaan poistaa ellei hän ole aihetutanut henkilövahinkoja tai mitään muuta vastaavaa.

Joka ilta niitä rähiseviä asiakkaita on, joten jos pelkkää aggressiota halutaan purkaa, niin niitä kohteita kyllä löytyy muualtakin, kuin niistä, jotka eivät tee mitään. On muutenkin selvää, että jatkuvasti malttinsa pienestä menettävä ei voi toimia portsarina.

Olen kolmekymppinen korkeakoulutettu nainen, eikä mua ole koskaan poistettu baarista tai muualtakaan. En rähise tai käyttäydy muutenkaan sopimattomasti kännissä, ja olen aina kokenut voivani luottaa järjestyksenvalvojiin ja vartijoihin - nuorena olin yksin kaupassa töissä, sitä oppii arvostamaan turvaksi tullutta vartijaa jonkun piripään riehuessa. Tämän vuoksi olikin aika järkyttävä kokemus nähdä tuota Namun meininkiä. No, olenpa pikkuisen vähemmän naivi asian suhteen jatkossa. Muista Helsingin baareista ei edelleenkään ole yhtään oikeasti huonoa kokemusta.

Vierailija
151/362 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä Armanin ohjelmassahan cannonballit vänisivät, että heitä vainotaan, soitetaan työnantajille ja sit menee duunit jne. Faktahan on, että esim. järjestyksenvalvojana ei saa toimia, jos kuuluu rikollisjärjestöön. Voi kyynel.

Vierailija
152/362 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko pätkääkään tuota Sedun paskapuhetta.

Vierailija
153/362 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namu on kyllä melkoinen läävä vaikka on olevinaan joku tasokas paikka. Henkilökunta ylimielistä.

Vierailija
154/362 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"--lyönyt päänsä kaatuessaan."

Jep jep, Seppo.

Vierailija
155/362 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namu on weeteempi kuin Kouvolan Teboil.

Vierailija
156/362 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Näinhän se menee. En kyllä voi kuin ihmetellä tätä (pääosin naisten) järjenjuoksua, jossa aina automaattisesti uskotaan "uhria", eikä punnita lainkaan kriittisesti, että pitääkö tämä paikkansa. Ensin portsarit hakkaavat porukalla ja sen jälkeen poliisikin toimii väliinpitämättömästi. Molemmissa ammattiryhmissä on toki niitä huonojakin tyyppejä, mutta jos tämä skenaario olisi totta, niin niitä olisi pitänyt olla samassa tilanteessa vähintään se neljä kappaletta. Mikä on todennäköisyys tälle ja mikä todennäköisyys sille, että kännissä olleet pari ihmistä valehtelevat itse toheloituaan?

Toisaalta ihmisten typeryys ei kyllä enää tässä iässä minua yllätä, mutta kyllähän tämä aika turhauttavaa on.[/quote]

-

Ihmisten typeryys.

Niinpä... entäpä se naiivius sitten?

Tokihan sitä varmaan haluaa naisellisen sinisilmäisesti jaksaa uskoa, että turvallisuushenkilöihin voi luottaa poikkeuksetta.

Mutta mitäpä jos avaisit sinäkin silmäsi.

Vierailija
157/362 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksi tän tytön kertomuksen epäilijöistä, ja olin ihan varma että tarinalla on kaksi puolta. Mutta nyt kun luin tuon Sedun kertomuksen niin alan kallistua siihen että Namun kertomus ei ihan täsmää noiden vammojen ja mustelmien kanssa mistä oli kuvat snapchatissa, ja joku tässä heidän puoleltaan vähän haisee.

Vierailija
158/362 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo Sedun raportti illan tapahtumista pitää paikkansa, niin toivottavasti on todisteet, koska syyttää bloggaajan poikaystävää laittomasta uhkauksesta.

Ihmetyttää kyllä, miksi joku bloggaisi, että poikkis on viety takahuoneeseen hakattavaksi, jos oikeasti poikkis on juossut järjestysmiehiä karkuun, kaatunut ja lyönyt päänsä.  Jotain outoa tuossa jutussa kyllä on.

Vierailija
159/362 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Namu lopettaa toimintansa. Olisi ihan oikein siellä työskenteleville rikollispaskoille ja silaripissiksille.

Vierailija
160/362 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paennut järjestysmiehiä ja lyönyt päänsä kaatuessaan", kuuluu Seppo Koskisen meriselitys.

Huh huh. Uskoo ken tahtoo.

Ihmetellä täytyy poliisienkin toimintaa tai paremminkin toiminnan puutetta jos eivät ole halunneet puuttua mahdolliseen pahoinpitelyyn. Minkähänlaiset lonkerot ja verkostot meneekään poliisien, pokejen ja rikollisjärjestöjen välillä...?

Toisaalta, miksi uhri teki rikosilmoituksen "vasta" tiistaina jos teko tapahtui jo viikonloppuyönä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi