Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggarin poikaystävä hakattiin Namussa järkkäreiden toimesta

Vierailija
24.10.2016 |

Nataliaoonan ulkomaalaistaustainen poikaystävä hakattiin viikonloppuna hänen blogikirjoituksensa mukaan Namun omien järkkäreiden toimesta. Snapchatissa oli kuvia poikaystävän verisestä päästä..?? :o

http://www.elle.fi/nataliaoona/uncategorized/tapahtui-namussa-22-231020…

Kommentit (362)

Vierailija
341/362 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta tässä jutussa on ainoastaan se, että bloggarin poikaystävä on riehunut ravintolassa ja uhkaillut pokeja ampumisella. Mitä tämän jälkeen on tapahtunut ei ole tässä vaiheessa selvää.

Varmaa lienee myös se, että tämä bloggari ei ole tehnyt rikosilmoitusta.

Vierailija
342/362 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kaks kertaa käyny Namussa, molemmat kun olin kaverin luona joskus Helsingissä käymässä. Ajattelin jo kerran, et miten helvetin agressiivisia helsinkiläiset portsarit on. Silloin siel oli suomalainen siilitukkane ja sit tummempi-ihonen poke. Ne alko huutaa meidän eessä olevalle "Sul ei oo mitään asiaa tänne, tajuutsä, tuu tästä ohi, tuu tästä vittu ohi!" ja huutivat aivan helvetisti ja lopulta heitti käännytti ne siitä sit pois. Silloin jo ajattelin, et noi ei paljoa perseilyä siedä.

En tunne taustaa, mutta ehkä pokeilla oli ihan validi syy olla päästämättä sisään? Itse käynyt siellä kahdesti eikä ollut mitään ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/362 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natalia ei ole asianomistaja, joten ei ole muutenkaan voinut tehdä rikosilmoitusta...

Onko pahoinpitely asianomistajarikos? Ei taida olla, koska muuten Jessica Ruokolan juttukaan ei olisi mennyt oikeuteen koskaan.

Lievänä on muistaakseni.

Vierailija
344/362 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hetkeäkään. Lopetin Natalia Oonan blogin lukemisen tähän paikkaan. Jos seisoisi sanojensa takana, miksi on poistanut postauksen jos se on totta?

Vierailija
345/362 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyna kirjoitti:

Fakta tässä jutussa on ainoastaan se, että bloggarin poikaystävä on riehunut ravintolassa ja uhkaillut pokeja ampumisella. Mitä tämän jälkeen on tapahtunut ei ole tässä vaiheessa selvää.

Tai sitten bloggari itse riehunut tai heilunut kännissä siihen malliin, että häntä oltiin heittämässä ulos ja poikaystävä lähti puolustamaan. Enemmän kyllä epäilen pokeja.

Vierailija
346/362 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyna kirjoitti:

Millä perusteella se on fakta?

Vierailija
347/362 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natalia ei ole asianomistaja, joten ei ole muutenkaan voinut tehdä rikosilmoitusta...

Onko pahoinpitely asianomistajarikos? Ei taida olla, koska muuten Jessica Ruokolan juttukaan ei olisi mennyt oikeuteen koskaan.

Pahoinpitely on asianomistajarikos. Törkeä pahoinpitely (Jessica Ruokolan tapaus) vuorostaan ei ollut.

Vierailija
348/362 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sedulat on niin mennyttä, ala-arvoista ja ammattitaidotonta porukkaa Sedusta lähtien näihin Miss Helsinki-bimboihin ja väkivaltaisiin pokeihin.

Tästä näkee millaista porukkaa täällä on. Aivan selvästi itse häiriköinyt kyseisissä baareissa ja katkeroitunut pihalle lentämisestään. Turhan kritiikin huomaa yleensä siitä, että siinä ei ole mitään positiivista. En keksi, että mitä haittaa on missistä baarimikkona. Kivahan se vain on jos henkilökunta näyttää hyvältä.

Hah hah pieleen meni ja pahasti, olen lähes kolmekymppinen nainen, korkeastikoulutettu ja hyvässä työssä. En ole koskaan ollut häiriöksi baarissa enkä edes käytä paljoa alkoholia, käyn baareissa lähinnä tanssimassa. Seduloissa en ole käynyt aikoihin, koska olemme ystävieni kanssa kokeneet ne epämiellyttäviksi illanviettopaikoiksi ja palvelun ala-arvoiseksi. Vai onko sinusta hyvää palvelua se, että silikonilla kuorrutettu baarimikko ei osaa edes alkeellisimpia käytötapoja kuten "kiitos" tai "ole hyvä", ja katsoo kateellisena päästä varpaisiin koska asiakas on kauniimpi kuin hän? Jne jne.

Ei millään pahalla mutta ei hyvälläkään, sä et kyllä satavarmasti ole mikään korkeastikoulutettu ja hyväpalkkainen kaunis 30-vuotias nainen. Rosanna Kulju ei ole omasta mielestänikään mikään maailman kaunein, mutta en silti haukkuisi koska se nyt yleensä aika vahvasti viittaa omiin itsetunto-ongelmiin. Jos olisit tosiana kauniimpi kuin Kulju niin todennäköisesti sinun ei tarvitsisi sitä missään vauva-palstalla alleviivata ja todistella. Toiseksikin en ymmärrä kuka jaksaa käydä baareissa jos ei itse käytä alkoholia, eikö älykäs ja korkeastikoulutettu löydä älykkäämpää viihdettä kun viettää aikaa umpituubassa olevan nuorison kanssa? Mikä on tämä sun "korkeakoulutuksesi"?

Vierailija
349/362 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Here comes the story of the Daniel

The man the Sedulas came to blame

For something that he never done

Put him in a prison cell but one time he could-a been

The champion of the world

Vierailija
350/362 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalia ei tunnu olevan mikään penaalin terävin kynä. Tuntuu, että on vähän hattarapää ja helposti höynäytettävissä varsinkin rakastuneena. Ei välttämättä tiedä/tiennyt Danielistaan ihan kaikkea ja se vaikuttaa toki puolusteluun..  Ero varmaankin tulossa pian.

Vierailija
351/362 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sedulat on niin mennyttä, ala-arvoista ja ammattitaidotonta porukkaa Sedusta lähtien näihin Miss Helsinki-bimboihin ja väkivaltaisiin pokeihin.

Tästä näkee millaista porukkaa täällä on. Aivan selvästi itse häiriköinyt kyseisissä baareissa ja katkeroitunut pihalle lentämisestään. Turhan kritiikin huomaa yleensä siitä, että siinä ei ole mitään positiivista. En keksi, että mitä haittaa on missistä baarimikkona. Kivahan se vain on jos henkilökunta näyttää hyvältä.

Hah hah pieleen meni ja pahasti, olen lähes kolmekymppinen nainen, korkeastikoulutettu ja hyvässä työssä. En ole koskaan ollut häiriöksi baarissa enkä edes käytä paljoa alkoholia, käyn baareissa lähinnä tanssimassa. Seduloissa en ole käynyt aikoihin, koska olemme ystävieni kanssa kokeneet ne epämiellyttäviksi illanviettopaikoiksi ja palvelun ala-arvoiseksi. Vai onko sinusta hyvää palvelua se, että silikonilla kuorrutettu baarimikko ei osaa edes alkeellisimpia käytötapoja kuten "kiitos" tai "ole hyvä", ja katsoo kateellisena päästä varpaisiin koska asiakas on kauniimpi kuin hän? Jne jne.

Aijaa nähtävästi syy olikin se toinen mahdollinen. Eli paikassa on liian kauniita naisia, joten sitä pitää haukkua ja mennä itse sinne, jossa ei joudu verratuksi kauniisiin naisiin, koska heitä ei siellä ole. Tämä on yleinen ilmiö jokaisessa kaupungissa vanhempien ja rumempien naisten keskuudessa. Olen ollut tällaisissa porukoissa, joissa naiset ovat aluksi ihan tyytyväisiä paikkaan, mutta kun ilta menee pidemmälle ja paikalle alkaa tulemaan kauniita naisia, niin yhtäkkiä paikka onkin perseestä ja liian nuorta porukkaa. En kyllä keksi miten se meihin vaikuttaa, koska istumme pöydässä keskenämme. Sehän on ihan yleinen juttu, että nainen ei siedä itseään kauniimpia naisia. 

Nimenomaan siis nämä Namun tyrkyt "hostit" eivät siedä jos asiakkaat ovat heitä paremmannäköisiä ;) meidän seurueessa oli esimerkiksi malliystäväni, ja taisi nimeltä mainitsematonta hostia ärsyttää, sen verran oli hapan ilme ja palvelu kehnoa. Ei oikein ole asiakaspalvelu hallussa tai sitten vain huono itsetunto silareista ja muista huolimatta.

Kiitos. Nyt siis myönsit ihan suoraan, että sinulla on henkilökohtaisuuksia baarin henkilökunnan kanssa. Tämä selittää täysin asenteesi keskustelussa, mutta senhän minä toki jo tiesinkin. Hienoa kuitenkin, että typeryyttäsi sen todistit.

Hah! Nyt tuli kyllä shakki ja matti, eikä auta yhtään, vaikka kuinka miinustellaan :D

Vierailija
352/362 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Here comes the story of the Daniel

The man the Sedulas came to blame

For something that he never done

Put him in a prison cell but one time he could-a been

The champion of the world

Dylanilta löytyy sanoitus tilanteeseen kuin tilanteeseen.

Vierailija
353/362 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti siksi, että asianajajansa on pyytänyt poistamaan sen. Mikäli lähtee viemään asioita eteenpäin (rikosilmoitus), niin samalla on lakattava kommentoimasta asiaa mitenkään, ettei puhu itseään pussiin tai anna vastapuolelle mitään tietoja. Tämä on ihan yleinen ohjeistus.

Vierailija
354/362 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin Namussa ja olen sitä mieltä, että Namu on mamulle namu :DDD Ei siellä ole muita kun pissiksiä ja mamuja.

Vierailija
355/362 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikein. Suomi suomalaisille!

Vierailija
356/362 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä jutulla silminnäkijöitä?

Vierailija
357/362 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko kysyä, että mistä tiedät faktat?

Vierailija
358/362 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintoloiden järkkärit on liivijengiläisiä. Tästä on uutisoitu ihan hyvissä medioissa. Ei poliisilla ole tietoja kaikista liivijengiläisistä.

En usko että Natalia keksisi mitään tällaista että eiköhän se ole totta tai ainakin puolitotta.

Sä et usko, vai tiedät? Aika kovalla faktalla lähdet syyttämään jokaista portsaria. Ottaen huomioon, että illassa saattaa olla noin 10jv:tä vuorossa plus narikkahenkilökunta.

Vierailija
359/362 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko että Natalia valehtelisi, ehkä on jotain mitä hän ei tiedä esim. poikaystävän käytöksestä / kuullut jos D on sanonut vitsillä jotain / ymmärretty väärin / hipaissut jotain toista naista ja toinen nainen tulkinnut sen kähminnäksi / tai jotain muuta väärinkäsitystä. Helpostihan tulee jotain väärinkäsitystä ja kielikin vielä englanti niin ihmiset nyt ymmärtää pienimmissäkin asioissa väärin. Joku väärinkäsitys tossa taustalla on mutta se ei poista sitä että järkkärit ovat ilmeisesti hakanneet D:tä - väkivalta on aina väärin, oli D tehnyt ihan mitä tahansa ikinä. Järkkärit vaan pääkaupunkiseudun baareissa on 90 % jengiytyneitä että en yhtään ihmettele niiden kohdalla ylilyöntejä ja Seduhan ei voi myöntää ravintolan omistajana että mitään laitonta olisi tapahtunut sen ravintolassa.

Uskot, että voi olla väärinkäsityksestä kyse, mutta ainoastaan tän kundin pikku pelleilystä? Onko sulla mitään faktaa asiasta vai uskotko ihan täysin mitä joku daami kirjottelee blogiin, kun oma ego ottanu pikku kolauksen?

Vierailija
360/362 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon Nataliaa, olen omin silmin nähnyt portsarin monesti hakkaavan asiakkaita, tai vähintäänkin kohtelevan liian kovakouraisesti. Ainoa mikä tässä vähän huvittaa on se, että äkkiä lentokentälle ja tukholmaan. Ymmärtäisin sen, jos oltaisiin Syyriassa. Tulee vaan väkisinkin tuosta mieleen että mitä piti lähteä noin nopeasti karkuun, oliko sittenkin puheet ampumisesta totta?

Toisaalta, edelleen uskon Nataliaa. Tuskin hän tuollaista keksisi ja kirjottaisi vielä blogiinsakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan