Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggarin poikaystävä hakattiin Namussa järkkäreiden toimesta

Vierailija
24.10.2016 |

Nataliaoonan ulkomaalaistaustainen poikaystävä hakattiin viikonloppuna hänen blogikirjoituksensa mukaan Namun omien järkkäreiden toimesta. Snapchatissa oli kuvia poikaystävän verisestä päästä..?? :o

http://www.elle.fi/nataliaoona/uncategorized/tapahtui-namussa-22-231020…

Kommentit (362)

Vierailija
321/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sedulat on niin mennyttä, ala-arvoista ja ammattitaidotonta porukkaa Sedusta lähtien näihin Miss Helsinki-bimboihin ja väkivaltaisiin pokeihin.

Tästä näkee millaista porukkaa täällä on. Aivan selvästi itse häiriköinyt kyseisissä baareissa ja katkeroitunut pihalle lentämisestään. Turhan kritiikin huomaa yleensä siitä, että siinä ei ole mitään positiivista. En keksi, että mitä haittaa on missistä baarimikkona. Kivahan se vain on jos henkilökunta näyttää hyvältä.

Vierailija
322/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskellessani tein 4 vuotta baarimikon töitä iltaisin viikonloput ja kaikki lomat, useissa eri baareissa. Kokemukseni perusteella 98 % poke/asiakas kahakassa syy on täysin asiakkaassa ja humalatilassa. Selvinpäin oleva, työtään tekevä poke pyrkii saamaan hankalan asiakkaan mahdollisimman helposti ja vaivattomasti ulos ilman että joutuu painimaan. Asiakas puolestaan on katsonut liikaa töllöä ja jenkki sarjoja, lulee olevansa aina oikeassa ja humala korostaa tätä asennetta. Sitten räyhätään ja laitetaan pokelle fyysisesti kampoihin, "parhaimmillaan" avaudutaan väärästä kohtelusta somessa ja kerjätään sympatiaa.

Yksi tiedetty fakta alan ihmisten keskuudessa on mamu porukan hankaluus asiakkaina. Tästä ei tietysti saa puhua koska "rasismi". Hankaluus tulee siitä että puhetta ei oikein tahdota uskoa  ja reaktiot konfliktissa ovat kohtuuttomat. Siinä missä suomalainen känniurpo ohoaa oven ulkopuolella yksin niin mamut käyvät herkästi iholle,käyttävät tuoppia/tuolia aseena, heiluttavat surutta rasisti korttia ja käyttävät joukkovoimaa. Jos poistat seurueen yhtä häirikköä niin joudut painimaan kaikkien kanssa.

Nyt sitten natsi korttia heiluttamaan !! 

Mainitsemasi namun asiakkaat ovat mulla se tuossa yllä mainitsemani sattunut syy, jonka vuoksi en paikkaan enää mene. Väkivallan uhka ja öykkärimäisesti käyttäytyvät miehet tekevät paikasta kuin paikasta epämiellyttävän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
323/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pallomaha kirjoitti:

Bloggari on näköjään poistanut postauksessa sen jälkeen kun ravintola ja Sedu Koskinen ilmoittivat, että heillä on video tallennetta illan tapahtumista. Tämä herra oli hakannut ihmisiä tanssilattialla ja uhannut myöhemmin ampua poket.

Sedu vaati bloggarilta anteeksipyyntöä, muussa tapuksessa asia etenee muuta kautta.

Tälläkin palstalla oli kaikenlaisia rasistihuutelijoita joiden jutut menee nyt ihan uuteen valoon. Kannattaa lukea näiden ihmisten muutkin postaukset ja antaaa niille juuri se arvo mikä niille kuuluukin - eli puhdas 0.

Sedu on mukavampi kuin minä. Minulle ei riittäisi tällaisen jälkeen enää kirjallinen anteeksipyyntö..

En jaksaisi elvyttää vanhaa keskustelua, mutta voitteko  millään lukea keskustelua taaksepäin ennen kuin kommentoitte. Natalia teki asiasta rikosilmoituksen, ja todistajan statuksessaan ei voi pitää julkista lausuntoaan netissä. Simple as that, jos vähän viitsii käyttää aivojaan. 

Natalia ei ole tehnyt tietääkseni rikosilmoitusta. Käsittääkseni hän uhkaili rikosilmoituksen tekemisellä, mutta nyt kun asioiden oikea luonne on tullut esille, niin into rikosilmoituksen tekemiseen varmasti on laantunut.

Vierailija
324/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sedulat on niin mennyttä, ala-arvoista ja ammattitaidotonta porukkaa Sedusta lähtien näihin Miss Helsinki-bimboihin ja väkivaltaisiin pokeihin.

Tästä näkee millaista porukkaa täällä on. Aivan selvästi itse häiriköinyt kyseisissä baareissa ja katkeroitunut pihalle lentämisestään. Turhan kritiikin huomaa yleensä siitä, että siinä ei ole mitään positiivista. En keksi, että mitä haittaa on missistä baarimikkona. Kivahan se vain on jos henkilökunta näyttää hyvältä.

Hah hah pieleen meni ja pahasti, olen lähes kolmekymppinen nainen, korkeastikoulutettu ja hyvässä työssä. En ole koskaan ollut häiriöksi baarissa enkä edes käytä paljoa alkoholia, käyn baareissa lähinnä tanssimassa. Seduloissa en ole käynyt aikoihin, koska olemme ystävieni kanssa kokeneet ne epämiellyttäviksi illanviettopaikoiksi ja palvelun ala-arvoiseksi. Vai onko sinusta hyvää palvelua se, että silikonilla kuorrutettu baarimikko ei osaa edes alkeellisimpia käytötapoja kuten "kiitos" tai "ole hyvä", ja katsoo kateellisena päästä varpaisiin koska asiakas on kauniimpi kuin hän? Jne jne.

Vierailija
325/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalia ei ole asianomistaja, joten ei ole muutenkaan voinut tehdä rikosilmoitusta...

Vierailija
326/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah hah pieleen meni ja pahasti, olen lähes kolmekymppinen nainen, korkeastikoulutettu ja hyvässä työssä. En ole koskaan ollut häiriöksi baarissa enkä edes käytä paljoa alkoholia, käyn baareissa lähinnä tanssimassa. Seduloissa en ole käynyt aikoihin, koska olemme ystävieni kanssa kokeneet ne epämiellyttäviksi illanviettopaikoiksi ja palvelun ala-arvoiseksi. Vai onko sinusta hyvää palvelua se, että silikonilla kuorrutettu baarimikko ei osaa edes alkeellisimpia käytötapoja kuten "kiitos" tai "ole hyvä", ja katsoo kateellisena päästä varpaisiin koska asiakas on kauniimpi kuin hän? Jne jne.

Aijaa nähtävästi syy olikin se toinen mahdollinen. Eli paikassa on liian kauniita naisia, joten sitä pitää haukkua ja mennä itse sinne, jossa ei joudu verratuksi kauniisiin naisiin, koska heitä ei siellä ole. Tämä on yleinen ilmiö jokaisessa kaupungissa vanhempien ja rumempien naisten keskuudessa. Olen ollut tällaisissa porukoissa, joissa naiset ovat aluksi ihan tyytyväisiä paikkaan, mutta kun ilta menee pidemmälle ja paikalle alkaa tulemaan kauniita naisia, niin yhtäkkiä paikka onkin perseestä ja liian nuorta porukkaa. En kyllä keksi miten se meihin vaikuttaa, koska istumme pöydässä keskenämme. Sehän on ihan yleinen juttu, että nainen ei siedä itseään kauniimpia naisia. 

Vierailija
327/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pallomaha kirjoitti:

Bloggari on näköjään poistanut postauksessa sen jälkeen kun ravintola ja Sedu Koskinen ilmoittivat, että heillä on video tallennetta illan tapahtumista. Tämä herra oli hakannut ihmisiä tanssilattialla ja uhannut myöhemmin ampua poket.

Sedu vaati bloggarilta anteeksipyyntöä, muussa tapuksessa asia etenee muuta kautta.

Tälläkin palstalla oli kaikenlaisia rasistihuutelijoita joiden jutut menee nyt ihan uuteen valoon. Kannattaa lukea näiden ihmisten muutkin postaukset ja antaaa niille juuri se arvo mikä niille kuuluukin - eli puhdas 0.

Sedu on mukavampi kuin minä. Minulle ei riittäisi tällaisen jälkeen enää kirjallinen anteeksipyyntö..

En jaksaisi elvyttää vanhaa keskustelua, mutta voitteko  millään lukea keskustelua taaksepäin ennen kuin kommentoitte. Natalia teki asiasta rikosilmoituksen, ja todistajan statuksessaan ei voi pitää julkista lausuntoaan netissä. Simple as that, jos vähän viitsii käyttää aivojaan. 

Siellähän on uusi päivitys aiheesta, jossa vakuutetaan, että aiemmin kirjoitettu oli totta.

Jooh, mutta joka ei sisällä tarkoituksella tapahtumien asteittaisesta kulusta sanaakaan. Natalia itse kirjoitti fbssä että syy poistoon oli kehoitus asiaa tutkivalta rikospoliisilta.

Vierailija
328/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskellessani tein 4 vuotta baarimikon töitä iltaisin viikonloput ja kaikki lomat, useissa eri baareissa. Kokemukseni perusteella 98 % poke/asiakas kahakassa syy on täysin asiakkaassa ja humalatilassa. Selvinpäin oleva, työtään tekevä poke pyrkii saamaan hankalan asiakkaan mahdollisimman helposti ja vaivattomasti ulos ilman että joutuu painimaan. Asiakas puolestaan on katsonut liikaa töllöä ja jenkki sarjoja, lulee olevansa aina oikeassa ja humala korostaa tätä asennetta. Sitten räyhätään ja laitetaan pokelle fyysisesti kampoihin, "parhaimmillaan" avaudutaan väärästä kohtelusta somessa ja kerjätään sympatiaa.

Yksi tiedetty fakta alan ihmisten keskuudessa on mamu porukan hankaluus asiakkaina. Tästä ei tietysti saa puhua koska "rasismi". Hankaluus tulee siitä että puhetta ei oikein tahdota uskoa  ja reaktiot konfliktissa ovat kohtuuttomat. Siinä missä suomalainen känniurpo ohoaa oven ulkopuolella yksin niin mamut käyvät herkästi iholle,käyttävät tuoppia/tuolia aseena, heiluttavat surutta rasisti korttia ja käyttävät joukkovoimaa. Jos poistat seurueen yhtä häirikköä niin joudut painimaan kaikkien kanssa.

Nyt sitten natsi korttia heiluttamaan !! 

Myönnät siis, että jopa 2% kahakoista syy ei ole asiakkaassa ja humalatilassa.

(Mamuthan ei liity tähän kyseiseen tapaukseen millään lailla.)

Vierailija
329/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallomaha kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pallomaha kirjoitti:

Natalia ei ole tehnyt tietääkseni rikosilmoitusta. Käsittääkseni hän uhkaili rikosilmoituksen tekemisellä, mutta nyt kun asioiden oikea luonne on tullut esille, niin into rikosilmoituksen tekemiseen varmasti on laantunut.

Aijaa. Facebookissa kuulemma oli kertonut tehneensä, en sitten tiedä.

Vierailija
330/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natalia ei ole asianomistaja, joten ei ole muutenkaan voinut tehdä rikosilmoitusta...

Onko pahoinpitely asianomistajarikos? Ei taida olla, koska muuten Jessica Ruokolan juttukaan ei olisi mennyt oikeuteen koskaan.

Vierailija
331/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä poliisin näkemykseen (tietoon) rikollisista moottoripyöräkerhoista ravintoloiden portsaripalveluiden pyörittäjinä. En kuitenkaan usko, että tämä koskisi suurinta osaa paikkoja. Vuoden vaihteessa astuu voimaan varsin laaja laki-muutos alalla, kun nämä ovi-firmatkin joutuvat hakemaan poliisihallitukselta turvallisuusalan elinkeinoluvan samalla lailla, kun vartiointiliikkeet ovat joutuneet. Tietysti bisnestä voidaan pyörittää bulvaanien välityksellä, mutta homma hankaloituu varmasti. Henkilökunnan käytös olisi hyvä syy asiakkaiden "äänestää jaloillaan", tuppaa vaan olemaan kaikilta osin olemaan sellainen päihdehöyryinen sirkus tuo isompien kaupunkien yö-elämä, ettei asia kiinnosta asiakasta

ennen kuin jotain omalle kohdalle sattuu.  Sellainen hillitympi ja valvotumpi mesta ei kenties olisi niin liberaalisti "cool".

Se miksi yleensä vaivauduin kirjoittamaan, on juuri tämä tuomitseminen ilman mitään todellista tietoa, vain sen perusteella, että toinen osapuoli väittää niin. Tämä on niin tätä päivää sosiaalisessa mediassa. Varsinkin jos väitteen esittäjä on "uskottavassa asemassa".

Tästä tulee mieleen yksi keissi Helsingistä, jossa järjestyksenvalvoja ei ollut mopo-poika vaan ihan somali. Ainoa linkki minkä tähän löysin, ei ole mitenkään fanaattinen, mutta muistan kyllä että ihan näin lyhyttä keskustelua aiheesta ei silloin käyty mediassa..   http://www.vauva.fi/keskustelu/998015/ketju/uskotko_etta_tama_uutinen_o…

Miten totta mahtoi olla ravintoloitsija Tarja Palomäen tarina? Ihan p*skaa!

Ja ennen kuin kukaan vetää muita keissejä vasta-argumentiksi, laitan itse samasta "edesmenneestä" puljusta. Mutta huomatkaa tässä yhtiön johdon asenne.  http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015040719480659_uu.shtml

Nähtäväksi jää, miten tämän bloggaajan keissi päättyy, itse en kyllä uskalla alkaa etukäteen tuomioita antamaa, kun en paikalla ollut.

Ja kyllä järjestyksenvalvojat saattavat ihmisen viedä jonnekkin toisiin tiloihin, silloin kun henkilö on kiinniotettu. Tämä ihan kiinniotetun ja järjestyksenvalvojien turvallisuuden takia ja kukapa sitä haluaa häpeä rangaistusta päätyessään youtubeen kuolatessaan kaasusumutteita baarin lattialla. No, olihan ne yhdet siskokset..

Vierailija
332/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa nähtävästi syy olikin se toinen mahdollinen. Eli paikassa on liian kauniita naisia, joten sitä pitää haukkua ja mennä itse sinne, jossa ei joudu verratuksi kauniisiin naisiin, koska heitä ei siellä ole. Tämä on yleinen ilmiö jokaisessa kaupungissa vanhempien ja rumempien naisten keskuudessa. Olen ollut tällaisissa porukoissa, joissa naiset ovat aluksi ihan tyytyväisiä paikkaan, mutta kun ilta menee pidemmälle ja paikalle alkaa tulemaan kauniita naisia, niin yhtäkkiä paikka onkin perseestä ja liian nuorta porukkaa. En kyllä keksi miten se meihin vaikuttaa, koska istumme pöydässä keskenämme. Sehän on ihan yleinen juttu, että nainen ei siedä itseään kauniimpia naisia. 

Nimenomaan siis nämä Namun tyrkyt "hostit" eivät siedä jos asiakkaat ovat heitä paremmannäköisiä ;) meidän seurueessa oli esimerkiksi malliystäväni, ja taisi nimeltä mainitsematonta hostia ärsyttää, sen verran oli hapan ilme ja palvelu kehnoa. Ei oikein ole asiakaspalvelu hallussa tai sitten vain huono itsetunto silareista ja muista huolimatta.

Vierailija
333/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan siis nämä Namun tyrkyt "hostit" eivät siedä jos asiakkaat ovat heitä paremmannäköisiä ;) meidän seurueessa oli esimerkiksi malliystäväni, ja taisi nimeltä mainitsematonta hostia ärsyttää, sen verran oli hapan ilme ja palvelu kehnoa. Ei oikein ole asiakaspalvelu hallussa tai sitten vain huono itsetunto silareista ja muista huolimatta.

Kiitos. Nyt siis myönsit ihan suoraan, että sinulla on henkilökohtaisuuksia baarin henkilökunnan kanssa. Tämä selittää täysin asenteesi keskustelussa, mutta senhän minä toki jo tiesinkin. Hienoa kuitenkin, että typeryyttäsi sen todistit.

Vierailija
334/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namu on nuorien pintaliitäjien räkälä.

Vierailija
335/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kaks kertaa käyny Namussa, molemmat kun olin kaverin luona joskus Helsingissä käymässä. Ajattelin jo kerran, et miten helvetin agressiivisia helsinkiläiset portsarit on. Silloin siel oli suomalainen siilitukkane ja sit tummempi-ihonen poke. Ne alko huutaa meidän eessä olevalle "Sul ei oo mitään asiaa tänne, tajuutsä, tuu tästä ohi, tuu tästä vittu ohi!" ja huutivat aivan helvetisti ja lopulta heitti käännytti ne siitä sit pois. Silloin jo ajattelin, et noi ei paljoa perseilyä siedä.

Vierailija
336/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pahoinpitely asianomistajarikos? Ei taida olla, koska muuten Jessica Ruokolan juttukaan ei olisi mennyt oikeuteen koskaan.

Tuntematta yksityiskohtia, saattaa Natalia itsekin olla asianomistaja. Riippuen siitä miten kovaa häntä on pidelty kiinni henkilökunnan toimesta sillä aikaa kun väitetty pahoinpitely tapahtui. Vaikka Natalia ei olisikaan saanut fyysisiä vammoja, niin ei kellään silti ole oikeutta väkisin pitää kiinni ilman syytä. Miettikää jos itse olisitte ravintolassa ja henkilökunnan jäsen tarttuisi teihin kiinni eikä päästäisi irti.. Siis jos on ollut niin, että kiinnipito ei ollut seurausta Natalian riehumisesta tms.

Vierailija
337/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa siinä poistetussa postauksessa se kohta, kun Natalia kertoi heidän lähteneen päivystyksestä suoraan kentälle ja Tukholmaan, koska Daniel koki ettei täällä ole turvallista ja häntä on kohdeltu huonosti :DD

Muutenkin ihmettelin sitä Natalian korostusta siitä miten tällaista voi tapahtua HÄNEN rakkaassa kotikaupungissa Helsingissä.

Tervetuloa taas todellisuuteen! Täällä tapahtuu paljon muitakin pahoja ja surullisia asioita, joten pikkasen oli yli-dramaattinen reagointi johonkin yhteen epäonnistuneeseen baari-iltaan.

On kyllä todellinen pintaliitäjä pilvilinnoissa elelevä neitokainen. Eihän nyt hänen kohdalleen voi tällaista vääryyttä sattua?! Juu, sattuuhan sitä paremmissakin piireissä näköjään! :D

Vierailija
338/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea piitata tästä paskan vertaa.

Vierailija
339/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olin aluksi epäileväinen, kun ei näistä bloggaajista aina tiedä, mikä motiivi siellä on taustalla, mutta kyllä tällaista tosiaan tapahtuu enemmän kuin tavan tallaaja tahtoo uskoa. 

Vierailija
340/362 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis moni baarihan ostaa ovimiespalvelut ulkoisesti, siihen keskittyneeltä firmalta. Monet näistä firmoista on ainakin osittain omistettu sellaisten henkilöiden toimesta joilla on tai on ollut kytköksiä noihin moottoripyöräjengeihin.. Ja nämä pomot sitten palkkaavat listoilleen ketä palkkaavat, mm niitä nykyisiä pyöräpoikia kaverin eleenä ym. Ja sitä kautta ne huumeetkin sitten löytää toki tiensä baareihin myyntiin. Ja usein kyllä asia on myös baarin omistajan tiedossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme