Bloggarin poikaystävä hakattiin Namussa järkkäreiden toimesta
Nataliaoonan ulkomaalaistaustainen poikaystävä hakattiin viikonloppuna hänen blogikirjoituksensa mukaan Namun omien järkkäreiden toimesta. Snapchatissa oli kuvia poikaystävän verisestä päästä..?? :o
http://www.elle.fi/nataliaoona/uncategorized/tapahtui-namussa-22-231020…
Kommentit (362)
Ollakseen näkyvä ravintola ja osa suurempaa kokonaisuutta tiedote tai paremminkin vastaus tapahtuman kulkuun ravintolan puolesta on todella epäasiallinen. Asiakaspalvelu ei millään tavoin tule esille, sitävastoin asiakaspalvelun puute tulee.
Kun yhteistyökumppaneina toimii ammattirikollisiksi luokiteltujen yhdistysten jäseniä ja näyttöäkin löytyy, ei asiakaspalvelu ja arvot pääse loistamaan. Eikä taustat voi olla yllätys näin pienissä piireissä.
Heh, ei ole Seppo-setä avannut kriisiviestinnän opasta edes sisällysluettelon osalta. Perusteisiin kuuluu pahoittelu ja lupaus asian selvittämisestä, ei uhrin syyttely Seiskassa. Naurettavaa, amatöörimäistä toimintaa, joka saa koko lafkan näyttämään entistä epämääräisemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Natalia kertoo Facebookissa,(julkisesti) että poikaystävä on entinen ammattinyrkkeilijä. Ilmeisesti sai hillittyä itsensä hyvin, kun ainoa, joka loukkaantui, oli hän itse. Olisi kai niitä uhreja muitakin, jos olisi ollut väkivaltainen tanssilattialla.
Ehkä ihmiset ovat väistäneet tai häneen on menty kiinni ja häneen on mennyt useampi kiinni. Nyrkkeilijä ei välttämättä ole kovinkaan kummoinen painija.
Mistä tiedät, että hän oli ainoa, joka loukkaantui?
Mullakin on omakohtaisia kokemuksia näistä ''Seduloitten'' pokeista.
Oltiin joskus viettämässä kaverin synttäreitä Tivolissa (nykyään Capital) ja siellä täysin tuntematon nisti päätti ottaa musta kuristusotteen takaapäin tanssilattialla. Long story short: se oli minä ja ystäväni jotka poistettiin poken runtelemana sieltä baarista. Taisi hermostua, kun kaverini sanoi mainitsevansa tämän sivubisneksistä hänen esimiehelleen... Kivat mustelmat ja naarmut oli aamulla :)
Vierailija kirjoitti:
Vittu toi Natalia on ruma tuolla mustalla tukalla.
Muistuttaa jotenkin noita-akkaa. Suklaisen ruskea sopisi paljon paremmin.
Eipä yllätä. Eikös siellä myydä tiskin alta huumeitakin?
Huonot bloggarit ovat huonoa mainosta Elle-lehdelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mäni kirjoitti:
tais olla kusetus kun juttu häipy netistä. Aika perushommaa kun ensin perseillään baarissa ni sit väitetään että joku muu teki jotain mut ei ite. Kuulostaa aika ufolta et yhtäkkiä portsarit vaan nappaaa jonkun hakattavaks sattumanvaraisesti. Ne on ihan normaaleja duunareita siinä missä kassaneiditkin. Ite en oo ainakaan koskaan joutunut kassaneitien panttivangiksi :D tossa on niin vakavia syytöksiä et jos noissa olis oikeesti perää ni poliisi olis jo hyvin pitkällä ja koko porukka tutkintavankeudessa.
Jos miettisit vähän pidemmälle niin ehkä tajuat että kun rikostutkinta eilen aloitettiin, niin natalian on pakko poistaa lausuntonsa netistä ja vaieta asiasta siihen asti kunnes tutkinta on ohi.
Älä pliis vielä Mensaan lähde hakemaan näillä päättelykyvyillä.
Hänen ei ole yhtään mikään pakko poistaa lausuntoaan netistä. Mikä hänet muka siihen pakottaisi?
Koska rikosilmoitus. Et taida olla se penaalin terävin kynä.
Miten se vaikuttaa mihinkään? Kyllä ihminen saa kirjoittaa nettiin ihan mitä lystää. Asia erikseen, että kannattaako.
Voi luoja.
Siis ovat United B ja Cannonball -järjestöt 'veljiä' keskenään? Ja nuo on sitten vs Hells Angels? Vai miten tämä Suomessa menee?
Vierailija kirjoitti:
Natalia kertoo Facebookissa,(julkisesti) että poikaystävä on entinen ammattinyrkkeilijä. Ilmeisesti sai hillittyä itsensä hyvin, kun ainoa, joka loukkaantui, oli hän itse. Olisi kai niitä uhreja muitakin, jos olisi ollut väkivaltainen tanssilattialla.
Sai hillittyä itsensä kun uhkasi ampua?
Vierailija kirjoitti:
Nimi niin tarkistetaan ammattilaisen saavutukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sai hillittyä itsensä kun uhkasi ampua?
No nyt oli hyvä. En voi lopettaa nauramista. Totuus on hauskaa.
Tais olla kusipää ja aukoi päätään. Oma vika, jos tulee pataan.
Sieltä syöksyi ylläköllä piilosta poke. Väijystä hyppäsi esiin ja muilutti. Mitään ei ollut tapahtunut ennen kuin turpaan leivottiin enkeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimi niin tarkistetaan ammattilaisen saavutukset?
Ei löytynyt nimellä oikein muuta, kuin ravintola-alan? yritys Ruotsissa.
Nimen löytää googlella suht helposti.
Vierailija kirjoitti:
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Sedu-Koskinen-Namun-pahoinpitelyvait…
Ohhoh - enpä olisi arvannut. Ei kun arvasinpas ja kirjoitinkin sen suuntaisen kommentin...
Huvittava kun ihmisillä ei ole minkäänlaista lähdekritiikkiä. En sano etteikö tämäkin voi olla totta, mutta miksi te ihmiset ilman todisteita olette heti valmiit uskomaan jonkun tarinaa netissä? Koko syksyn on ollut oppimisenhetkiä kun musta barbaari jäi nolosti kiinni valheesta, samoin tämä ahdisteltu pakolainen Itäkeskuksessa. Silti kun bloggaaja sanoo että poikaystävä hakattiin for no reason niin kaikki uskoo ja jos kyseenalaistaa niin on varmasti "CB-horo". Itse en todellakaan usko tällaisia, olen niin kaukana mistään wt-meiningistä kuin vain suomenruotsalaisena oikkarina voin olla.
Wt täällä on enemmänkin he jotka eivät osaa argumentoida muuten kuin haukkumalla, argumentaatiovirhe on kyseenalaistaa toisen sanominen sen perusteella mitä hän mahdollisesti on. Saatikka sitten että kaikki olisi varmasti rikollisjärjestön jäseniä.
Meititteletkö itseäsi, vai mistä tiedät muista.