Mitä "työsuhde-etuja" työpaikallasi on?
Meillä on ainakin sos.terv. alalla se, että ruokaa jää yli aterioilta sen verran, ettei tarvitse ottaa omia eväitä mukaan :)
Kommentit (217)
Vierailija kirjoitti:
- 60 vuotiaana eläkkeelle + 8% lisäeläke
- Ilmainen kuntosali (sama mille tahansa salille)
- Ilmainen jouluruoka + lahja
- Tyky setelit
.
Unohtui..ilmaiset lääkärin palvelut ja firma maksaa määrätyt lääkkeet. Silmälasit kerran viidessä vuodessa sankat ja lasit kerran 2 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Saa katon päänsä päälle kahdeksaksi tunniksi, ja saa käyttää vessaa ja vessapaperia siellä.
Nauran tälle joka lukukerralla 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen aamiainen (sämpylät, murot, myslit, jugurtit jne), naposteltavat, hedelmät ja kahvit.
Ilmainen lounas kerran viikossa.
Perjantaisin olutta, viiniä ja pizzaa.
Jos menee toimistolla yli klo 19.30 saa tilata ruokaa firman laskuun. Jos menee yli klo 22 taksi vie kotiin firman piikkiin. Ilmainen jooga kerran viikossa, hieroja joka toinen viikko.
Kielikurssi työajalla tunnin per viikko.'
Mitähän tuikitärkeää mahdat tehdä "työksesi"?
Kiitos kysymästä, hapannaama.
Olen terveysalan start-upissa projektijohtajana. Samat edut kaikilla harjoittelijoista toimitusjohtajaan.
Kahvi/tee + maito, sokeri, suola
Ketsuppi
Margariini
Rajaton mikroaaltouunin käyttöetu.
Saa aina olla jonon viimeinen eikä pöytään mahtumisesta ole varmuutta. Tämä takaa pitämättömät lounastauot -edun. Kahvia voi keittää ja koska kylmä kahvi kaunistaa, olen kohta jo missitasoa. Työmatka pitenee ja matkalippuetu onkin jo leikattu puoleen. Saa näyttää osaamistaan lähinnä itselleen omaan ammattiin kuulumattomien tehtävien merkeissä. Päivääkään en vaihtaisi pois, kuten en epäsopivia työvaatteitakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PHKS: Joulupuuroateria saadaan kerran vuoteen ja kuntosalin vapaa käyttö. Jei.
Jei, vähänkö nauroin, kun kuvittelin sut noiden edellisten pitkien listojen jälkeen kirjoittamassa tämän :D. Ja arvaan, et ole kuntosali-ihminen etkä tykkää puurosta ;)?
Terv. työtön
Hahaa, no voisi olla kehnomminkin, puurosta onneksi tykkään :D
Aamuisin kupillinen kahvia+maito, auton pesu työajan ulkopuolella pesuhallissa jos tilaa, vettä saa juoda rajattomasti, vessan käyttöoikeus, mikron käyttöoikeus, astianpesukoneen käyttöoikeus.
Vähän vihreenä lueskelen näitä työsuhde-etuja, joita tarjotaan toisille. Olen itsekin aikoinani saanut nauttia ilmaisista herkuista, bonuksista ja täydestä terveydenhuollosta. Vaan eipä niitä silloin osannut arvostaa tarpeeksi!
Nykyisessä työpaikassa kaikki edut on poistettu pikkuhiljaa 10 vuoden aikana ja tilalle on saatu muutamat yt:t joka vuosi. Ehkä se on sitten koettava henkilökohtaisena etuna, kun on saanut pitää työpaikkansa tähän saakka.
Erikoislääkäritasoinen työterveyshuolto Diacorissa
Firmassa ruokala, jossa 'sponsoroitu' lounasmahdollisuus
Saan omistajan muijalta pimppiä silloin kun kyseinen mies on työmatkoilla. Yksityinen konepajayritys kyseessä.
Husissa joutuu kylläkin kahvin maksamaan ihan itse. Talosta sitä et saa
Vierailija kirjoitti:
Saan omistajan muijalta pimppiä silloin kun kyseinen mies on työmatkoilla. Yksityinen konepajayritys kyseessä.
Itse saan pimppiä omistajan kahdelta tyttäreltä (eivät ole naimisissa minun kanssani). Vaimo ihmetteleekin miksi olen aina niin iloisena kun käyn duunissa ja työmatkoilla. Konepajayritys tämäkin.
Myös muut holet käytössä ;) etu kai sekin.
Kahvia ja teetä
Maitoa ja sokeria
Työsuhdekännykkä mulla
Parkkis joillain
Matkavakuutus, jos reissaa duunissa
Alennusta kaupasta
Saan sihteeriltä pimppaa ja peppua :)
Työsuhde-etuja tasan 0 kpl.
En edes osaa kaivata niitä, koska ei ole aikaisemmissakaan paikoissa ollut. Kahvipaketitkin piti ostaa aina itse.
Voi käydä jumpassa kerran viikossa.
Saan naipotella työaikana toimisten tytsyjen kanssa.
Tarjolla rajoittamattomasti automaattikahvia, kaakaota, teetä ja niihin sokeri.
Koko henkilökunnan kokouksissa on tarjolla pullaa/kakkua/piirakkaa, myös gluteenittomana ja laktoosittomana omat versiot ja kahvinkeittimellä keitettyä vähän parempaa kahvia, tosin nitä nyt on harvemmin. Ilmainen parkkipaikka tolpalla. Työterveys, tosin siinä taitaa muistaakseni olla hyvin minimiin laitettu kaikki ns ylimääräinen, jotain tiettyjä rokotuksia on tarjolla tiettyjä työtehtäviä tekeville ja työpäätelasit voiaan hankkia niitä tarvitseville yms pientä.
- 60 vuotiaana eläkkeelle + 8% lisäeläke
- Ilmainen kuntosali (sama mille tahansa salille)
- Ilmainen jouluruoka + lahja
- Tyky setelit
.