Mitä "työsuhde-etuja" työpaikallasi on?
Meillä on ainakin sos.terv. alalla se, että ruokaa jää yli aterioilta sen verran, ettei tarvitse ottaa omia eväitä mukaan :)
Kommentit (217)
Työaika alkaa kotoa, eli työmatkat kuuluu työaikaan. + Firman auto.
Saa lukea asiakkaiden lehdet. T postilainen
Hesarin saa lukea, jos ehtii. Pahvimukeja ja astioita saa käyttää, kahvia saa juoda jos tuo paketin kuussa. Tuoleilla saa istua ja katsella maisemaa ikkunasta, jos ehtii. Työpuhelimella voi pelata ja koneealla käydä netissä paskasivuilla, jos ei jää kiinni. Mäkin oon töissä sairaalassa.
Opettajana jää kyllä selkeästi miinuksen puolelle. Maksullinen kouluruoka, maksullinen parkkipaikka, itse kustannettu kahvi, omakustanteiset pikkujoulut, oma puhelin ja liittymä käytössä, samoin tietokone (osan käyttökuluista saa vähentää verotuksessa). Myös esim. työssä tarvittavat liikuntavälineet pitää ostaa itse. Tyhy-toiminta on omakustanteista ja vapaa-ajalla. Oppilaiden psykologi-, kuntoutus-, ym. palavereihin joutuu menemään omalla kustannuksella ja omalla ajalla. Vessakäynneistä ei toistaiseksi tarvitse maksaa ja työnantaja tarjoaa 2 lyijykynää ja 1 kumin lukuvuodeksi käyttöön 😁
Kulttuuri- ja liikuntaseteleitä 40 kpl vuodessa! Ilmaiset kahvit. Ilmaisia koulutuksia (3-5 koulutuspäivää joka vuosi).
No saan käydä töissä ja siitä vielä maksetaan palkkaa D:
Aika moni on lounas-, liikunta- tai kulttuuriseteleistä kirjoittaessaan käyttänyt termiä omavastuu. Mitä ihmettä sillä tarkoitatte?
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiset juomat ja pullat+hedelmät, erittäin edullinen ruoka ja aamiainen.
Henkilökunta-ale 15%
Hyvät joululahjat ja muita lahjoja.
TESin minimiä pidemmät tauot.
Liikuntasetelit, edullinen hieronta, kattava työterveyshuolto.
+ Paljon koulutuksia (työnantaja tarjoaa myös kielikursseja)
Mistä talosta oot? :)
Vierailija kirjoitti:
Työaika alkaa kotoa, eli työmatkat kuuluu työaikaan. + Firman auto.
Niin ja lisäksi liikunta- ja kulttuuriseteleitä 50 kpl/vuosi, työnantajan puolesta puhelin, tietokone, tulostin ja kaikki työssä tarvittavat välineet kynistä ja tulostuspapereista lähtien. Lisäksi saa tietyllä summalla (riippuu työtehtävästä) tilata työvaatteita joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- työsuhdepuhelin
- työsuhdenetti
- maksuton kahvi ja hedelmäkori työpaikalla
- lounassetelit
- työmatkasetelit
- kulttuuri- ja liikuntasetelit
- erittäin kattava työterveyshuolto (sisältää myös hammaslääkäripalvelut, gynekologipalvelut yms eikä tarvitse olla työterveyslääkärin lähetettä vaan voi varata itse ajan suoraan tarvitsemalleen erikoislääkärille)
- joulukuussa bonukset, jos yritys on tuottanut voittoaTaidetaan työskennellä samassa firmassa :P
Kuulosti tutulta, entiseltä Nokialta.
Liikkeen tuotteet -50%
Useiden muiden liikkeiden tuotteet -10%
100e/vuosi työvaatteiden alaosiin
4 paria työkenkiä/vuosi ilmaiseksi
Työterveyshuolto
Olen yliopistolla. Meillä on ovia, jotka aukeavat, kun painaa nappia.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ainakin sos.terv. alalla se, että ruokaa jää yli aterioilta sen verran, ettei tarvitse ottaa omia eväitä mukaan :)
Pitäiskös sulle maksaa vielä kesälomakuukausista tuplapalkka niin jaksaisit nykyajan kamalat lapset?
Vierailija kirjoitti:
Opettajana jää kyllä selkeästi miinuksen puolelle. Maksullinen kouluruoka, maksullinen parkkipaikka, itse kustannettu kahvi, omakustanteiset pikkujoulut, oma puhelin ja liittymä käytössä, samoin tietokone (osan käyttökuluista saa vähentää verotuksessa). Myös esim. työssä tarvittavat liikuntavälineet pitää ostaa itse. Tyhy-toiminta on omakustanteista ja vapaa-ajalla. Oppilaiden psykologi-, kuntoutus-, ym. palavereihin joutuu menemään omalla kustannuksella ja omalla ajalla. Vessakäynneistä ei toistaiseksi tarvitse maksaa ja työnantaja tarjoaa 2 lyijykynää ja 1 kumin lukuvuodeksi käyttöön 😁
Taukohuonemaksua (25€/kk) vastaan saa käyttää työnantajan varustelemaa taukohuonetta, josta löytyy kaapit täynnä ruokaa jota saa syödä. Lisäksi on tv ja nojatuolit jos joskus tarvitsee enemmän taukoa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskös sulle maksaa vielä kesälomakuukausista tuplapalkka niin jaksaisit nykyajan kamalat lapset?
Vierailija kirjoitti:
Mielellään, kiitos! Tällä hetkellä en tarkalleen ottaen saa lomasta palkkaa ollenkaan, sillä opettajilla ei ole vuosilomia.
Vierailija kirjoitti:
Jämäkkä luottamusmies, ei tarvi kenenkään mennä esimiesniljakkeen kanssa "keskusteluun" ilman luottamusmiestä läsnäolevana todistajana.
Ja se luottamusmies on myös kommunisti. Miten olis vaikka alaistaitojen kehittäminen?
Tyky -kortti 52e vuosi, suht kattava tarjonta. Siinä se.
Jouluruokaa ei ole ruokasali auki joka päivä-myös jouluna.(silloin on tietysti jotakin jouluruokaa tarjolla, ei kaikkia laatikoita, aattona vaan osa.) Hoitajana palvelutalossa.. surkeeta mielestäni. EI edes vuoden joustoista voida tarjota jouluruokaa... ei kiva..on mennyt jo monta vuotta fiilis työnantajaan.(puhuttu on kyllä asiasta.)
Pomolle annetaa/hankitaa kyllä joululahja...jos olisi ollut pokkaa olisin viimevuonna jättänyt osallistumatta..oon nössö tässä asiassa.
pääsee yöksi kotiin