LA heinäkuu 2017
Joko löytyisi muita plussanneita? Itsellä ilmeisesti laskettu aika (mikäli kaikki menee hyvin) olisi 1.7.2017 :)
Ensimmäisestä lapsesta Vauvan keskustelujen kautta muodostunut salainen fb-ryhmä oli iso tuki. Olisi nytkin mukava vaihtaa kuulumisia ja muistella, että mitäs kaikkea sitä raskausaikana ja pikkuvauvan kanssa pitikään tehdä.
Kirjoittele tähän alle, niin tehdään ryhmä jossain vaiheessa :)
Kommentit (183)
Ja ei hitto! Tänään se tapahtui!
Olin koirien kanssa aamulenkillä, ja aloin oksentamaan 😐 Yök!
Joku naapuritalon pikkupoika katsoi ihmeissään ikkunasta 😅
Nyt työmatkalla, toivottavasti olo kohenee..
@Unni - ei jännittele :). Mä olen aika tällainen tasapaksu tunteiden suhteen. Meillä mies hoitaa tuon jännittämisen.
Mulla kanssa ollut nyt huonoa oloa enemmän ja vähemmän. Oksentamaan en suostu ja etominen on mulle onneksi tuttua puuhaa anorektikko ajoilta.
Mä kertoilen mitä siellä näkyy jos näkyy..
Noni.. ultra takana.
Yksi kovasti lyövä sydän ja päivälleen kasvu mennyt eli oli juuri sen kokoinen kuin pitäisi.
Tiukasti oli kohdun seinässä kiinni. :)
Ihanaa! Onnea! 😍
Mitä tykkäsit siitä perhe artesta? 😊
@Unni .. miellyttävä ja helppo paikka oli :)
No niin ultra varattu ens keskiviikkolle. Silloin kasassa melkein 7 viikkoa. Jännittää.. Toivottavasti siellä jotain näkyy. Repimiskipuja ollu nyt päivittäin ja väsymys nostaa uudestaan päätään. Turvotus on kans aika paha. Normihousut kiristää jo :D
Niin ja nyt vasta rinnat niin arat ettei koskea voi.. :D Mies vaan niin haluis niitä kosketella ja on kuulemma hänen mielestään niin kauniit. Hmm johtuiskohan kun kasvavat :D Olen jo kovasti aloittanut tekee sitä listaa mut toi väsymys vähän rajoittaa kun täytyy jaksaa isompien lasten kans olla. Mutta teen sen niin kun lupasin. :)
Mä aloin oksentamaan aamulla bussi pysäkillä, ja myöhästyin sen takia töistä 😐 Hitsi kun ei raaski jäädä saikulle..
vaikka on kyllä noiden oksentelujen seurauksena aina veto ihan poissa, ja siis muutenkin, väsyttää! 😬
Moikka kaikille plussanneille - pahoittelut että en ole paljoa enää tänne kirjoitellut. Nyt pitäisi olla kaikille sähköpostia laittaneille tullut kutsu sähköpostiin ja ryhmässä on tällä hetkellä 40 jäsentä. Vielä mahtuu mukaan, laittakaa vaan sähköpostia heinakuiset2017@gmail.com.
@Unni .. Sulla siis tuo oksentelu pahoinvoinnin lopputulos?
Koita pahoinvointirannekkeita.. voin suositella.
Joo on 😬 Okei..
täytyy laittaa harkintaan, jos tää ei ala rauhoittumaan.. 😊
Kiitti vinkistä! 👌🏻
Moi! Täällä kans yks heinäkuisen odottaja ilmoittautuu. Toista odotan, esikoinen on 1v3kk. Mekään ei olla vielä paljon huudeltu tästä raskaudesta. Np-ultra on 19.12., joten sen jälkeen sitten :) Ultra tehtiin ekassa neuvolassa ja siellä näkyi sykkivä sydän <3 Laitoin myös s-postia siihen heinäkuisten ryhmään. Vieläkö siihen fb-ryhmään mahtuu? Esikosta olen vastaavassa mukana ja ihan verraton vertaistuki ollut.
Hei Nipsu-17 ja onnea raskaudesta! Milloin sun laskettu aika on ja milloin teit plussan? Lisään sinut Heinäkuisten listaan jossa kaikkien laskettu ja plussa näkyy. :)
Hei, täällä ilmoittautuu myös yksi heinäkuista odottava. La 8.7.2017, tosin kierrot olleet epäsäännölliset niin ei varmuudella osaa sanoa ennen ultraa. Ensimmäisessä neuvolassa käyty😊 tosin kovin epävarma olo, vaikka ei keskenmenoja ole ollut. Esikoinen kohta 4 vuotias.
Hei! Täällä myös heinäkuussa laskettu aika. Alunperin meillä oli LA jo kesäkuussa, mutta np-ultrassa selvisi, että viikkoja onkin paljon vähemmän, johtuen hyvin epäsäännöllisestä kierrosta. Tällä hetkellä viikot 9+6. Laitoin liittymispyynnön myös fb-ryhmään :)
Varovaisesti tuun mukaan keskusteluun :) positiivisen tuloksen sain 27.11, ja LA laskujeni mukaan 31.7, repotar toivottavasti fb-ryhmään saa tulla vasta ku käyny ekassa ultrassa (tammikuussa)? Eka neuvola 27.12 :)
Huh, aivan järkyttävän etovan oksettava kesto olo päällä..
Tervetuloa uusille!
Varasin tänään varhaisultraan ajan maanantaiksi :) ultran jälkeen voisin kans alkaa siirtyä sinne fb:n puolelle, mikäli kaikki näyttää olevan kunnossa
Tuntuu että oireet vähenee koko ajan, rintojen kipu näkyy pysyvän ja ummetus :D muuten ei paljon oloja oo.. tai no nyt on alkanu satunnaisesti olemaan ällötystä, mut ei onneksi vielä kovin pahaa ja useimmiten menee syömällä ohi. Tunteet on kans ollu vähän herkillä vajaan viikon verran, mut sen voi laittaa varmaan ainaki osittain väsymyksen piikkiin ku ollu vähän huonommalla nukkumisella.. vuorotyön miinuspuolia..
Tänään kerroin ensimmäiselle tästä raskaudesta, siskon pientä vauvaa kävin kattomassa ja se sitte kysy suoraan enkä oo hyvä valehtelemaan :D
nyt kasassa huimat 7+ jotain.. :)
Täällä käyty ekassa neuvolassa ja ultrassa näkyi pienokainen jonka sydän sykki niin nätisti. Nyt toivotaan etta kaikki menee hyvin.
Mä olen nyt noin 2- 3 viikkoa oksentanut melkein joka aamu, eli meillä tää pahoinvointi on aika rajusti lähtenyt liikkeelle..
Ja nyt vasta uskalsin laittaa s-postia fb ryhmästä.
No niin ultrassa käytiin viime viikon keskiviikkona ja siellä pieni oli ja sydän sykki kovasti! Oon niin huojentunut sillä oireita on todella vähän ja se toispuoleinen kipu selvisi. Mulla oikealla puolella keltarauhanen niin se kipuilee. Huokaus. Mä tulin sit kaiken kukkuraks hirveeseen flunssaan. Nyt sit väsymys ja veto pois ihan huipussaan. Onneks mies hyvänä apuna.
Ja hei. Onko joku kuka täällä vielä käy, mukana tuossa heinäkuiset fb ryhmässä? 😊
Nyt ehkä itsekin uskaltaisi liittyä mukaan, ja laitoin S-postia tuohon osoitteeseen, mutta ei oo ainakaan vielä vastausta kuulunu 🤔😊