Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LA heinäkuu 2017

24.10.2016 |

Joko löytyisi muita plussanneita? Itsellä ilmeisesti laskettu aika (mikäli kaikki menee hyvin) olisi 1.7.2017 :)

Ensimmäisestä lapsesta Vauvan keskustelujen kautta muodostunut salainen fb-ryhmä oli iso tuki. Olisi nytkin mukava vaihtaa kuulumisia ja muistella, että mitäs kaikkea sitä raskausaikana ja pikkuvauvan kanssa pitikään tehdä.

Kirjoittele tähän alle, niin tehdään ryhmä jossain vaiheessa :)

Kommentit (183)

101/183 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin.. eka nauvola takana.

Kaikki ok ja ens vkolla sit yksityinen ultra.

6+3 on nyt joten yks päivä tuli lisää omiin laskuihin. Meillä tosi kiva terkka.

la siis neuvolan mukaan 17.7.17 ja jorvi.

102/183 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ekassa neuvolassa tapahtui? 😊

Ja olitteko täyttäneet jotain perustieto lomakkeita etukäteen? 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/183 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin ajatuksista, tulevasta, meidän perustiedoista yms. 

Käytiin läpi hoidon runko ja kysyttiin missäs sit haluis synnyttää.

Mulle varattiin pari seuraavaa aikaa ja ultra aika tulee postitse.

Oli selkeästi määrätty, että esitieto laput pitää olla täytettynä mukana ja ne oli.

Ja tietty neuvolakortti ja sellanen "meille tulee vauva"-kirja saatiin.

104/183 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sait siis varmaan valita ton Jorvin sairaalan? 🤔

Itse asun Vantaalla, ja ajattelin kääntyä tonne Kätilöopiston suuntaan..

105/183 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

@Unni, juu. Itse saa valita missä HUS:in sairaalassa haluaa käydä.

Mä itse olen Helsingistä ja sitä olin miettinyt, mutta puoliso Espoosta, onhan tuo Jorvi lähempänä.

Aiemmin vantaalla ja keravalla asuessani pallottelin jopa hyvinkäätä, niillä oli silloin kehuttu haikaranpesä.

Mutta on se Hki varmaan järkevä ja lähempänä.

106/183 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä täytyy vielä vähän googletella kumpi olis parempi 😊 Mutta ainakin kättärillä synnyttäneet kaverit ovat olleet tyytyväisiä!

ja itselläni huonot kokemukset Jorvin naistentautien osastolta, ja kättärillä kun oon ollut päivystys puolella, niin siellä oli aina tosi mukavaa henkilökuntaa, ja sieltä on jäänyt aina hyvä fiilis.. vaikka ikävillä asioilla onkin siellä ollut. 😐

107/183 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyssairaalaa en ole edes sen kummemmin vielä miettinyt kummassakin HKI:n sairaalassa olen synnyttänyt ja enemmän naistenklinikka houkuttaisi. Keskimmäisen kanssa meinasin ovat paukkuen lähteän Kättäriltä :D aiemmissa raskauksissa mulla on ollut hepatogestoosi ja mieluummin ainakin viime kerralla naistenklinikkaa suosittelivat. plussa meille tuli 9.11  ja täten LA 20.7 :) Meillä on huomiseksi varattuna varhaisultra yksityiselle katsotaan mitä sieltä löytyy.

108/183 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Täälläkin yksi plussannut,la 20.7 tai 21.7..Epäsäännöllinen kierto niin vaikea varmasti sanoa:)

Laitoin viestiä spostilla,mutta en ole vielä saanut liittymispyyntöä Heinäkuisten ryhmään. Mielelläni haluaisin johonkib salaiseen fb-ryhmään mukaan,siitä on ainakin ollut tukea esikoisen kanssa.

109/183 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea JK84!

Onko kuin moni liittyny siihen fb-ryhmään? Mä taidan vielä ootella kuitenki, jos kävisin ainaki siellä varhaisultrassa ensin.. Täällä aika monella näytti olevan ainaki toistaiseksi LA aika lähellä omaa (eli 20.-25.7. paikkeilla), ois kiva ku vois vähän vertailla ja kysellä oireita yms. myöhemmässäki vaiheessa :)

110/183 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo liittynyt, haluun kanssa käydä ainakin siinä varhaisultrassa ensin 😊

Oispa jo maanantai!! No, onneks viikonloput menee aina nopeesti...

111/183 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikitin: miten meni varhaisultrassa?!😊

Maanantai lähestyy, ja alkaa pelottaa ja jännittää jos taas tulee pettymys! 😐

No, ei voi muuta kun odottaa ja toivoa parasta! 😊

112/183 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille 😀 Täällä myös plussaaja ja laskurin mukaan LA olisi 25.7, toki kiertoni on aika epäsäännöllinen joten katsotaan sitten mitä ultrassa sanovat.

Tämä on kolmas raskaus, ensimmäinen meni kesken ja toinen tuotti tällä hetkellä 1-vuotiaan ihanan pojan ❤️

Lasta yritimme noin 15 vuotta, kummassakaan ei selvää syytä lapsettomuuteen mutta minun ylipainoisuus ja epäsäännölliset kuukautiset vaikuttivat asiaan. Painoa pudotin reippaat 30kg ja saatiin keltarauhashormonia apuun, eka annos ja heti raskaaksi, meni toki kesken. 5 kuukauden päästä kun kuukautiset alkoi uudestaan hormonitabletit kehiin ja pam, heti raskaaksi.

Tämä raskaus onkin sitten tullut ihan spontaanisti ilman mitään apuja joten vähän olen mietteliäs että kasvaako siellä oikeesti mitään. Oireita kun ei oikein ole, muuta kun finnejä niskassa... Oireet oli vahvat ja tiesin olevani raskaan jo ennen kuin plussasin, ja eka testi olikin itseasiassa negatiivinen, oli niin aikeisessa kun testasin, mutta pakko oli yrittää kun oli isänpäiväaamu niin olisi ollut mahtava lahja isille.

No nyt kyllä 2 viivaa näkynyt kahdessa testissä mutta haaleana joten ensi viikolla vielä digitestin meinasin ostaa.

Ihanaa lukea muiden oireista ja tuntemuksista 😀

Tsemppiä kaikille odotuksiinne ❤️

113/183 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa 😍❤️ Ultrassa näkyi joku ihan pienenpieni❤️

Oon niin onnellinen!

Syke näkyi, kaveri oli pienempi kuin kuukautisten perusteella pitäisi olla, mutta se ei ole sinänsä ihmekään, kun edeltävä kierto oli myös normaalia huomattavasti pitempi..

toivottavasti tämä tyyppi pysyy matkassa❤️

114/183 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

@unni ihan mahtavaa. Meillä sit ke. Arveltiinko todellista viikkoa sitten jos oli pienempi?

115/183 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, arveli että olis nyt 6+1, ja LA 23.07.-17

Neuvolakin oli tässä sopivasti heti perään 😬

Siellä vierähti 1,5 tuntia. Oli aika tiukka neuvolatäti meillä, mutta mukava kyllä!

116/183 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa plussattu. Mutta saa nähdä tuleeko meille heinäkuun vauvaa. Ennestään 2v poika ja 9,5kk tyttö, tämän La olis 28.7.2017. Nyt rv 5+3 ja kovat oikeanpuoliset alavatsakivut alkoivat n. viikko sitten.. Tänään käyty labrassa, ja huomenna ois aika lääkärille iltapäivästä. Haikein mielin odotellaan "tuomiota" :(

117/183 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

momElif; toivottavasti kaikki olis kunnossa siellä! Tsemppiä!

118/183 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrassa käyty, sykettä ei vielä näkyvissä joten taisimpa olla liian hätäinen... tuulimunaa ei pystynyt vielä sulkemaan pois täysin mutta kovasti kun zoomasi niin väitti ettei pussukka tyhjä ollut vaan yhdestä kohtaa olisi jotain muodostumassa :D jos nyt ymmärsin oikein ... 

119/183 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

@mikitin harmi ettei vielä näkynyt, oletteko siis millä viikolla?

Meillä huomenna ultra ja nyt olis 7+2 mulla mittarissa.

120/183 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikitin; tsemppiä, toivotaan että vielä se syke siellä näkyy 😊 Olitkos siis yksityisellä? Ja Varattiinko sulle kontrolli aika?

Esper: sulle kans tsemppiä ultraan! Varmasti jännittää ihan hulluna! Ainaskin mua jännitti, ja sitten pelotti 😬😊 laittele viestiä mitä näkyi!

Ja ainiin! Laita myös mitä tykkäsit paikasta! Varaan uuden ultran myös tonne parin viikon päähän, että ennen matkaa sais tietää että kaikki on kunnossa 😊