Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LA heinäkuu 2017

24.10.2016 |

Joko löytyisi muita plussanneita? Itsellä ilmeisesti laskettu aika (mikäli kaikki menee hyvin) olisi 1.7.2017 :)

Ensimmäisestä lapsesta Vauvan keskustelujen kautta muodostunut salainen fb-ryhmä oli iso tuki. Olisi nytkin mukava vaihtaa kuulumisia ja muistella, että mitäs kaikkea sitä raskausaikana ja pikkuvauvan kanssa pitikään tehdä.

Kirjoittele tähän alle, niin tehdään ryhmä jossain vaiheessa :)

Kommentit (183)

161/183 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esper, sun ajatukset on kuin suoraan mun päästä. Kaikki oireet ovat sellaisia kuin pitäisi, maha kasvaa eikä minkäänlaisia vuotoja ole ollut, mutta silti kaipaa ultran tuomaa varmistusta ennen kuin se muuttuu itselle kunnolla todeksi!

162/183 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tähän mennessä viestiä laittaneet on lisätty ryhmään ja fb-ryhmä menee nyt kiinni. Kannustan perustamaan oman ryhmän mikäli kiinnostuneita vielä löytyy enemmänkin, tätä kautta vaan sitten muille viestiä :)

Ja jos joku nyt ehdottomasti haluaa vielä ryhmään mukaan, niin vielä tänään voi laittaa viestiä - pääseehän siitä ryhmästä sitten poiskin :)

Ihanaa odotusta kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/183 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen myöhästyin ryhmään pääsystä..

Tosiaan esikoista odotellaan ( LA 24.7 ) aikaisemmin yritetty kerran, mutta 7+3 meni silloin kesken..

Nyt tosiaan mennään Ultraan torstaina, jännittää aivan pirusti mutta toivottavasti kaikki kunnossa..

164/183 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käyty viime vkolla vk:n 12 ultrassa.

Edelleen kaikki hyvin ja normaalisti.

Kaippa sitä pitäis rentoutua :)

165/183 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah :) eka ultra takana ja kaikki hyvin! Lähes olematon niskaturvotus ja erinomainen syke :)

Nyt voi itsekkin hetkeksi rauhoittua ja vaan toivoa parasta, ja laskettuaikakin siirtyi samaksi kuin oma syntymäpäiväni :D nyt mennään siis viikoilla 11+4

166/183 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin haluaisin fb-ryhmään mutta en vielä vähään aikaan, kun haluaisin pitää tämän vielä salassa ja tutuissa on muutamakin suunnilleen samoilla viikoilla oleva, jotka ovat jo raskauden julkistaneet ja saattaisivat osua samaan ryhmään. Eli jos joku on vielä perustamassa ryhmää tai vielä mahtuisin mukaan vanhaan,n iin ilmoitelkaa täällä!

167/183 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lisää odottajia löytyy niin olisin itsekkin halukas fb-ryhmään, on niin paljon käytännöllisempi paikka keskustella asioista kuin täällä. Joten jos innokkaita vain löytyy niin uusi ryhmä aluille :)!

Vierailija
168/183 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi olen uusi täällä!

Fb-ryhmä on niin hyvä idea, hieno että on olemassa!

En voi vain ymmärrä vielä, miksi ryhmään ei mahtuisi kaikki meitä? Olemme samalla matkalla. Vielä ilmeisesti on halukaat rymään.. minä vasta nyt tammikuun ultran jälkeen uskon että se tapahtuu. Vauva n.1 ja kaikki vielä opittava kavereiltä... Miksi olisi jo liian myöhään vaikka LA on sama heinäkuu :(

169/183 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^Vähän samat ajatukset, tuntuu tyhmälle perustaa kaksi ryhmää kun samaa tapahtumaa suunnilleen samalle ajankohdalle kaikki odottaa... Ja sama minulla, esikoista odotellaan ja kaikki uutta ja jännää, siksi olisi hienoa päästä jakamaan ajatuksia ja kokemuksia muiden (mahdollisesti kokeneempien) kanssa :)

170/183 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla, esikoista odotan ja vasta ekan Ultran jälkeen uskoin todeksi. Vertaistukea olisi kiva saada, ja fb olis helpompi kuin palsta. Ajattelin, että ryhmään ehtii kyllä liittyä sitten tammikuussa ultran jälkeenkin, kun keskenmenoriski on pienempi ja on paremmin muutenkin sisäistänyt että siellä todella on joku :P

171/183 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites täällä voidaan?

Onko teillä vkon 14 kohdilla menevillä liitoskipuja? Muita kipuja?

Jotain muita tuntemuksia?

172/183 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Uusi odottaja ilmoittautuu.  Fb-ryhmä olisi kiva...mahtuukohan sinne vielä? En uskaltanut aikaisemmin vielä ryhmään liittyä, kun kaikki oli niin alussa. Viime viikolla oli ensimmäinen ultra ja kaikki oli hienosti :) Viikko 14 pyörähti käyntiin ja esikoista odotellaan. Kaikki on uutta ja jännittävää, mutta ihanaa. LA on heinäkuun puolessa välissä. Huono olokin on pikkuhiljaa antanut periksi...12 viikolle saakka sai nieleskellä oksennusta.

173/183 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tammikuun alussa ryhmään ei enää mahdu, kun siellä jo n 100 jäsentä.. Onkai vaan perustettava uusi ryhmä meille lopuille odottajille. 

Hyvä että olo tasaantunut.. itsellä sama.. nyt vko 13 menossa ja vihdoin pahoinvointi helpottaa.. 

Onnea odotukseen :)!

174/183 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Täälläkin uusi ilmottautuu! 17.7 ois laskettu aika ja kaksoset tuloillaa. Jos täällä joku on face ryhmää perustamassa niin olisin kiinnostunut :)

175/183 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitsi, onko todella niin, että tämä ryhmä alkaa enempi vähempi kuihtua käsiin?

Itseä ei jotenkin face niin kiinnosta niin siksi ajattelin josko täällä olis vertaistukea saanut :) .

Onko kaikki saaneet jo seulontatulokset?

176/183 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Ja onnea kaikille odottajille! Ainakin meidän vasta perustettuun PK-seudun Kesävauvat 2017 ryhmään mahtuu mukaan :) Löytyy FBstä hakemalla, mutta sisältö tietysti salaista.

177/183 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka.

Kävin katsomassa ja ainakaan itse en löydä hakemalla, kuin koko Suomen kattavan ryhmän..?

178/183 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään viikoilla 15+1. Keskiviikkona oli neuvola ja lääkärin vastaantotto samalla. Oli ihana nähdä ultrassa että tyypillä oli kaikki hyvin ja sydän läpätti voimakkaasti. Muutenkin kaikki oli erinomaisesti. Oma olo tulee kokoajan varmemmaksi, kun on nähnyt ultrassa jo muutamaan otteeseen että siellä on kaikki hyvin. 

Mulla käytiin np-ultrassa seulontatulokset läpi. Verikokeissa kaikki ok eikä ollut niskaturvotusta. Tuolla viime neuvolakäynnilläkin terkkari vilkaisi verikoetulokset vielä läpi. 

Onko muilla vatsa näkyvissä jo? Mulla pömpöttää ainakin aika mukavasti jo että moni on jo arvannut mistä on kyse. Painoa on tähän mennessä tullut noin +4kg.

179/183 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 15+6.

Vatsa tosi selkeä, mutta olenkin tosi hoikka.

Kanssa sama +4kg tullut. Vanhat farkut menee jalkaan, mutta ei kiinni vatsan takia.

180/183 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Kyse on siitä, että jättiryhmä menee helposti sellaiseksi, että vain muutamat puhuvat keskenään ja suurin osa seurailee taustalla, koska ei halua jakaa asioita niin ison ryhmän kesken (esim. julkinen Vauva 2017 ryhmä facebookissa). Mielummin ainakin itse olen ryhmässä, joka on pienempi ja voi vapaammin jakaa asioita. Ymmärrän toki, että ulosjääneitä asia kiukuttaa, mutta aina on vapaus perustaa oma ryhmä, johon ihan varmasti vaikka tätä kautta löytyy kiinnostuneita.

Puka kirjoitti:

Moi olen uusi täällä!

Fb-ryhmä on niin hyvä idea, hieno että on olemassa!

En voi vain ymmärrä vielä, miksi ryhmään ei mahtuisi kaikki meitä? Olemme samalla matkalla. Vielä ilmeisesti on halukaat rymään.. minä vasta nyt tammikuun ultran jälkeen uskon että se tapahtuu. Vauva n.1 ja kaikki vielä opittava kavereiltä... Miksi olisi jo liian myöhään vaikka LA on sama heinäkuu :(