LA heinäkuu 2017
Joko löytyisi muita plussanneita? Itsellä ilmeisesti laskettu aika (mikäli kaikki menee hyvin) olisi 1.7.2017 :)
Ensimmäisestä lapsesta Vauvan keskustelujen kautta muodostunut salainen fb-ryhmä oli iso tuki. Olisi nytkin mukava vaihtaa kuulumisia ja muistella, että mitäs kaikkea sitä raskausaikana ja pikkuvauvan kanssa pitikään tehdä.
Kirjoittele tähän alle, niin tehdään ryhmä jossain vaiheessa :)
Kommentit (183)
Vieläkö mahtuu mukaan? :) Meillä tänään yllättys raskaus ja LA oma syntymäpäivä 21.7.
Hei, täällä myös yksi. Isänpäivänä tein kolmannesta lapsestani positiivisen testin :)
La. näillä näkymin 22.7
Tein facebookkiin ryhmän Heinävauvat 2017 jos joku haluaa liittyä seuraan. Vai oliko teillä jo joku ryhmä valmiina?
-Hannamari
Olisiko joku halukas jatkamaan esim tässä ryhmässä kuulumisten vaihtoa? :)
Täällä myös yksi uusi plussannut :) raskaustesti näytti raskaana 2-3viikkoa. Mahtavaa!! Olisin myös kiinnostunut face ryhmästä! Toivottavasti vielä pääsen mukaan! 💜 esikoista odotellaan 😍 yritystä oli yli vuosi takana. Vähän jo tutkimuksiakin takana kunnes nyt tämä iloinen uutinen saatiin! La olisi omien laskujen mukaan 26.7. 😍 itse olen 27v ja tays on synnytyssairaala.
Täälläkin plussannut, isänpäivänä tein myös testin.. :)
Pessimisti ei pety- asenteella mennään, vielä ei uskalla olla innoissaan..
takana lapsettomuutta lähes kolme vuotta, jonka aikana 2tuulimuna raskautta. Elokuusta alettiin hakeutumaan vihdoin tutkimuksiin, näytteitä on meistä otettu ja ensimmäisellä sairaala käynnillä käytiin 2.11, mitään silmiinpistävää vikaa ei ole kummassakaan ollut..
ja nyt plussa! En voi uskoa.. toivottavasti tää nyt pysyis matkassa :)
28.11 ultraan, ja jos kaikki siellä näyttää hyvältä, niin samana iltapäivänä ensimmäinen neuvola!
Wish me luck! :)
Olisi kiva kuulla muilta, että onko miten oireita? :)
Itseäni häiritsee kovasti oireiden vähäisyys.. rinnat arat, ja turvonneet, vähän vatsatuntemuksia, mutta siinäpä ne.
Toki eipä noihin kai ole niin luottamista, kun tuulimuna raskauksissa oli molemmissa ihan yli rajut oireet, jo ennen kuukautisten pois jääntiä...
Tässä näitä mun oireita :) Rinnat on pikkusen arat välillä, alamahassa tuntuu koko ajan miltei jotain, kipua/painon tunnetta.. Ma ja ti aamuna oli todella paha olo, tänään ei niinkään... Ja vessassa juoksen useammin kuin aiemmin, yölläkin herännyt vessaan :( jokainen asento ei myöskään tunnu hyvältä nukkua...
Oon nyt kattonu laskettua-aikaa muutamalla eri laskurilla, tulee 25.7. ja 26.7. Puhuttiin kyllä miehen kanssa että varhaisultrassa käydään kurkkaamassa niin siellä sit varmaan selviää viikot paremmin 😍 onko kukaan muu menossa? Millä viikolla siellä kannattais käydä? Mulla nyt 4+1, ajattelin onko joku 7.viikko hyvä vai? Niin ja huomenna ajattelin soittaa neuvolaan 😊
Täälä myös plussa tullut viikonloppuna (kolmella testillä varmistettu 😁)
Mutta vielä ei uskalla olla liian innostunut sillä alkuvuonna päättyi varhaiseen keskenmenoon. Toivotaan silti kovasti että kaikki menee hyvin!😊 Ja ensimmäinen lapsi olisi 😊 LA kai 24.7.
FB ryhmä kiinnostaisi myös 😊
Ja todella voimakasta huonovointisuutta ollut jo muutaman päivän..
Tässä näitä mun oireita :) Rinnat on pikkusen arat välillä, alamahassa tuntuu koko ajan miltei jotain, kipua/painon tunnetta.. Ma ja ti aamuna oli todella paha olo, tänään ei niinkään... Ja vessassa juoksen useammin kuin aiemmin, yölläkin herännyt vessaan :( jokainen asento ei myöskään tunnu hyvältä nukkua...
Oon nyt kattonu laskettua-aikaa muutamalla eri laskurilla, tulee 25.7. ja 26.7. Puhuttiin kyllä miehen kanssa että varhaisultrassa käydään kurkkaamassa niin siellä sit varmaan selviää la 😍 onko kukaan muu menossa? Millä viikolla siellä kannattais käydä? Mulla nyt 4+1, ajattelin onko joku 7.viikko hyvä vai? Niin ja huomenna ajattelin soittaa neuvolaan 😊
Mun jutut tuli näköjään kahteen kertaan vaikka yritin vaan muokata ja ilmeisesti tota ylempää ei saa edes pois... Noo älkää antako häiritä, ehkä vielä opin käyttään tätä paremmin :D
Mä soitin tänään naistenklinikalle, ja vaadin päästä sinne varhaisultraan, mulla toki vähän erilainen tilanne, kun on ennestään noita "keskenmenoja".
Niin sain ajan ja 7+0 on sillon, kuukautisten mukaan ainakin :)
Sanoivat että aiemmin et kannata tullakaan..
eli sillon varmaan teidänkin kannattaa mennä! Mutta mitä itse olin katsellut muutamaa yksityistäkin, niin kovat oli jonot! :) ainakin iltapäivä aikoihin, eli kannattaa ajoissa varata!
Ainakin täällä päin :)
Itsellä siis tällä hetkellä olisi la 14.07, ainakin jonkun laskurin mukaan :)
Vähän huoletti kun clearblue näytti sunnuntaina viikot 2-3, mutta kierto on kyllä saattanut olla vähän miten sattuu, joten ovulaatio on varmaan ollut myöhemmin.. ja neuvolantäti sanoi ettei siitä viikkonäytöstä tarvitse olla huolissaan, kaikilla kun nousee hcg niin yksilöllisesti! :)
Toki ostin lisää testejä, ja aijon tehdä niitä kunnes tulee 3+ :D
Siitä sais itselleen vähän varmuutta :)
Moikka.
Itse ajattelin vkolla 7 käydä vaikka omakustanteisesti ultrassa. Vkolla 6 meillä on ensimmäinen neuvola ja silloin kysyn hieman mielipidettä ja suositusta.
Pääkaupunkiseudulla asuvat! :)
Kuulin tänään hyvästä, ja edullisesta paikasta,missä voi käydä vaikka siinä varhaisultrassa.. sellainen kun perhe arte! Käpylässä :)
Moikka!
Meillä ensimmäinen neuvola vasta viikolla 8 jolloin myös ensimmäinen ultra.
Mäkin tässa mietin näitä oireita, jotenkin kauheen vähän oireita on ku mitä oon lukenu näillä palstoilla. Rinnat aristaa hiukan ja kipuja alavatsalla ja muutamana aamuna pahoinvointia (varsinkin jos ei heti saa syötyä). Mutta mitään muita oireita ei oo, periaatteessa samoja oireita ku ennen menkkoja..
Niiiiin ärsyttävää! :| vaikka toisaalta ihan alussa vasta ollaan, ja varmaan pitäis olla tyytyväinen kun ei (vielä ainakaan) mitään ole :D
Mutta itselle tästä on tullut jotenkin tosi epävarma olo..
Mulla on kyllä ollut tässä päänsärkyä, ja sellasta unettomuutta.. tänäänkin heräsin yli tunnin ennen kellon soimista, eli viiden aikaan, enkä saanut enään millään unta , ja ei ole ennen tapahtunut ikinä tälläistä! :D
Yleensä torkuttelenkin ikuisuuden.. :)
Unni kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla asuvat! :)
Kuulin tänään hyvästä, ja edullisesta paikasta,missä voi käydä vaikka siinä varhaisultrassa.. sellainen kun perhe arte! Käpylässä :)
Kiitos @Unni tiedosta. Osaatko sanoa paljon kustantaa?
Ja tosiaan oireista tai niiden vähyydestä.
Mulla oli päänsärkyä, se on jäänyt pois.
Kova nälkä, vessahätä ja unettomuus / pyöriminen on nyt päällä. Lisäksi mittasin rintaa niin olisi kai tullut 7-8cm mittaa lisää eli turpoaa rinnat ilman isompi kipuja. Oho.
Ens vkolla rv6 olisi neuvola. Sit viikko 7 vielä maisemissa, mutta sitten karataan reissuun ja kiva olisi saada jotain varmuutta ennen lähtöä.
/E
Tänään plussasin, on uskomaton tunne. Ei ihan yhtä tumma viiva kun kontrolli mutta aivan selkeä kuitenkin. Onnenkyyneliä ollaan molemmat vuodatettu <3 la ois kai n. 19.7 jos edellisistä kk lasketaan! Nyt vaan lujat tarrasukat pienelle. Laitan viestiä ja toivon et pääsen mukaan fb ryhmään :)