Ilta-Sanomat lyö lekalla päähän lukijaa etusivullaan
Joo joo, Aleppossa on sota, kyllä se tiedetään. Yleinen likekannallepanoko tässä pitäisi julistaa ja lähteä nyrkit pystyssä kadulle.
Voisi kukin mennä itseensä ja tarkastella sitä miten itse toimii jokapäiväisessä elämässään. Kyllä Suomessa ainakin omanedun tavoittelu on huippuluokkaa ja tuumaakaan ei anneta periksi, jos kääntää toisen poskensa niin siihen lyödään entistä kovemmin. Joskus käy sitten kuten Aleppossa. Väkivaltaan tarvitaan aika usein kaksi osapuolta.
Ei pitäisi esittää että jonkun toisen pommit on parempia kuin jonkun toisen. Aika usein viime aikoina on pudoteltu "täsmä"pommeja muidenkin taholta. Esim. Afganistanissa aika usein hääseurue on saanut pommin niskaansa. Jos Aleppossa taistelijat puolustautuu sairaalasta käsin niin kyllä sitä sairaalaa sitten pommitetaan.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä Aleppo nyt on erikoistapaus?
Miksi ei joka muu sodasta kärsivä paikka? Tai nälkään kuolevat lapset muualla maailmassa?Miksi kaikki muut voidaan unohtaa ja Aleppoa pitää kaikkien surra ja kauhistella?
Miten se sureminen ja kauhistelu auttaa hätää kärsiviä?
Koska minä olen tunnekylmä kehitysvammainen toimittaja, jonka työtehtävänä on manipuloida ihmisiä, minkä kerkiän. Arvaa mistä lehdestä olen?
Kaikki tsuvakki/viherkomukat jotka oikeasti haluavat auttaa Syyrian lapsia, niin nyt kipinkapin Aleppoon ja ihmiskilveksi niin kaikki voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nminäkin huomasin. Tähän mennessä olen tuskin huomannut aleppoa. Voisiko joku tiivistää, mikä siellä on niin erilaista nyt?
Aleppon tilanne ei ole muuttunut, mutta suurvaltapoliittinen pelitilanne on: jenkit vain odottavat Clintonin valintaa hyökätäkseen Venäjän kimppuun ja syy siitä on tarkoitus vierittää Venäjän niskaan. Tämä on sitä valmistelevaa propagandaa.
Mites siellä Pietarissa, maistuuko kaalisoppa? Venäjä voisi lopettaa siviilien pommittamisen edes viikoksi niin apua saatettaisiin saada perille asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset lisääntyvät sota-alueella? Tuolla on taisteltu jo vuosia ja silti pykäävät lapsia?!
Koska miesten pitää saada naida, ja vaimo ei saa vastustaa. Miehen halu on kaikkein tärkeintä.
Höpö, höpö. Naiset haluavat seksiä siinä missä miehetkin. Hengenvaarassa eläminen sotatilanteessa nostaa tutkimusten mukaan naisten seksuaalista halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä Aleppo nyt on erikoistapaus?
Miksi ei joka muu sodasta kärsivä paikka? Tai nälkään kuolevat lapset muualla maailmassa?Miksi kaikki muut voidaan unohtaa ja Aleppoa pitää kaikkien surra ja kauhistella?
Miten se sureminen ja kauhistelu auttaa hätää kärsiviä?Koska minä olen tunnekylmä kehitysvammainen toimittaja, jonka työtehtävänä on manipuloida ihmisiä, minkä kerkiän. Arvaa mistä lehdestä olen?
No, et ole toimittaja. Toimittaja tekee vain myyviä juttuja, sellaisista jotka ovat vielä surkeampia.
Eikö Aleppoa voisi pelastaa Suomeen? Sotaa voisi sitten jatkaa Suomessa eri uskokuntien välillä sossun piikkiin?