Mies sai valita äitinsä jäämistöstä, mitä hän haluaa
Kommentit (49)
Jos jollakulla on täytetty karhu, ja haluaa siitä luopua kohtuuhintaan (alle 1000 e), niin laita viestiä!!
Vierailija kirjoitti:
Jos jollakulla on täytetty karhu, ja haluaa siitä luopua kohtuuhintaan (alle 1000 e), niin laita viestiä!!
Ei pysty noin paljon tarjoamaan, 200 euroa on maksimihinta.
t. Aki
Ei mitään näistä. Muut miniät sai korut ja turkikset. En käytä kumpiakaan eli hyvin mieheni mut tuntee. Ja, itselleen hän muiston valitsi. T:Ap
Mankelin ja pulsaattoripesukoneen.
Kerro jo, tää on päivän kiinnostavin keskustelu ja mun pitää kohta mennä!
Äitinsä alusvaatteet.
t: eroava ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Aki
No yheksänjapuolisataa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Aki
Akilla siis vain 200 euroa laittaa karhuun, mulla olisi oikeasti tarve täytetylle karhulle. Vieläkin harmittaa, kun en ostanut Riihimäen erämessuilta noin 10 vuotta sitten, mutta silloin en saanut kyuljetusta järjestymään. Nyt on pakettiauto käytössä, joten karhunmyyjät, laittakaa tähän sähköpostiosoite, niin otan yhteyttä!
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies toikaan meille? Ette ikinä arvaa.
Ootas kun mietin... tekohampaat?
Nojatuoli? Perheraamattu? Kattokruunu?
Äidin ampuman hirven sarvet ja täytetyn metson
No, nyt kerron. Mies tuli kotiin ja kieto mut anopin vanhaan villatakkiin. Toki mä aina palelen, mutta nyt kyllä kuumottaa. T:Ap
Vanhentuneita kondomeja ja pari hieromasauvaa.
Jos näin, niin toivotaan et oli edes Munsalan kansallispuku!