Siis mitä!? Eikö jollain vielä ole muka robotti-imuria?!?! :D
Piti mennä tänään kaverin kanssa lenkille, mutta kaveri sanoi että imuroi vielä nopeasti. Sanoin että voi sen imurin yksin jättää myös pyörimään ja kaveri oli että hä? Kaverilla ei siis ole robotti-imuria vaan sellainen vanhan aikainen imuri. :D en tiennyt että niitä edes valmisetaan enää! En enää pystynyt lähtemään lenkillekään ku ollaan miehen kanssa naurettu tälle niin paljon. :DDD
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
49, ei se siihen jää. Puolen vuoden-vuoden välein ostat siihen sitten uudet akut, hintaan 99 euroa. Kyllä sille hintaa kertyy, ostohinnan verran jo neljässä vuodessa.
Esim. hyväksyttyjä Irobot li-ion akkuja saa jo helposti 30-50€ hintaan. Akku ei todellakaan mene miksikään pariin vuoteen mikäli laitetta käytetään järkevästi.
Vierailija kirjoitti:
Nää HEL-NYCin "vierailijana" kynäilemät provot on aina niin epätoivoisen surkeita. Ketään ei kiinnosta ja sitten nostelee näitä ketjujaan jankkaamalla ah-niin-intellektuellina tekemisen puutteessaan :D
Onkohan sinulla nyt jotain ihan henkilökohtaisia ongelmia?
Ikävä ilmoittaa myös, että minä en ole aloittaja - kuten yleensäkään, en kirjoita ilman nikkiä. Sen sijaan olisit voinut valheelliselle väitteellesi hakea vaikka jotain tarkistusta, mutta eihän se sinulta onnistu.
Millä perusteella edes ajattelit kirjoittajan olevan minä?
Tässä on aloituksen kanssa melkein samaan aikaan julkaistu kirjoitukseni adoptioketjusta:
"HEL-NYC
Liittynyt 21.3.2016
34/48
klo 18:18 | 23.10.2016"
Meillä on ollut imuri jo vuosia enkä ole ostanut yhtään uutta akkua, varmaan pitäisi mutta toimii tälläkin.
Imuroi joka arkipäivä ma-pe ja lisäksi pyyhin pölyt päivittäin pinnoilta.
On meillä perinteinenkin imuri mutta käytän sitä hyvin harvoin.
Se mikä meillä on paras, huonekalut on sijoitettu niin että imuri pääsee imuroimaan, joka ilta koti on siisti.
Imuri laittaa meidät pitämään kotiin, jotta robotti pääsee kulkemaan.
Ihan varmasti markkinoilla on uudempia ja huomattavasti parempia versioita mutta oma käyttötapani on käytetään loppuun ja sitten vasta uusi.
Näin myös tässä tapauksessa.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vaikka aloitus onkin hölmö, en ymmärrä kellä ei olisi robotti-imuria, jos olosuhteet sellaisen sallivat? Se ei ole kallis, ja sopeutuu aika monenlaiseen ympäristöön. Ainoastaan todella pitkänukkaiset/hapsuiset matot/lattialle ylettyvät verhot tai runsaasti sisustettu asunto voivat olla epäkäytännöllisiä robotti-imurille. Mutta muuten, miksi ei hankkisi sellaista?
Esim koirataloudessa saattaa olla hyvin lyhytikäinen
Miksi? Tukkiiko koirankarvat sen vai mikä sen tuhoaa?
Koira antaisi sille huutia. Toinen mitä tulee mieleen on se että mahtaako imuri osata jättää rauhaan koirankakkakasan? Ei kovin kiva jos koiralle on iskenyt ripuli päivällä ja robotti-imuri sitten kolaa sen paskan ympräri kämppää.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vaikka aloitus onkin hölmö, en ymmärrä kellä ei olisi robotti-imuria, jos olosuhteet sellaisen sallivat? Se ei ole kallis, ja sopeutuu aika monenlaiseen ympäristöön. Ainoastaan todella pitkänukkaiset/hapsuiset matot/lattialle ylettyvät verhot tai runsaasti sisustettu asunto voivat olla epäkäytännöllisiä robotti-imurille. Mutta muuten, miksi ei hankkisi sellaista?
Esim koirataloudessa saattaa olla hyvin lyhytikäinen
Miksi? Tukkiiko koirankarvat sen vai mikä sen tuhoaa?
Koira antaisi sille huutia. Toinen mitä tulee mieleen on se että mahtaako imuri osata jättää rauhaan koirankakkakasan? Ei kovin kiva jos koiralle on iskenyt ripuli päivällä ja robotti-imuri sitten kolaa sen paskan ympräri kämppää.
Mä mietin kanssa tätä lemmikkien ulostetta, pissaa tai oksennusta lattialla -probleemaa. Taitaa imuri levittää noi tuotokset mukavasti ympäri asuntoa.
Meillä pärjätään vallan mainiosti ilman robotti-imuria (ja ilman lemmikkieläimiäkin).
Mä oon aina nauranut robotti-imurien ostajille, et joku tuollaiseenkin turhakkeeseen laittaa rahaa. Ja juu varmasti täytyy olla rahaa, jos tuollaisen yksin jättää imuroimaan! Ei varmasti vakuutus kata, mikäli sattuu tulemaan joku vika ja esimerkiksi koko kämppä palaa... Eihän nyt pyykkikonettakaan päälle laiteta kun lähdetään ulos..
Itse olen myös laiska siivooja, mutta robotti-imurin sijaan meillä käy siivooja 6krt/kk. Paljon järkevämpää tukea paikallista pienyrittäjää, kuin ostaa jotain kiinassa valmistettua tusinakamaa. Voisin veikata myös, että siivoojan jäljiltä kotini on puhtaampi, kuin sinun robotti-imurisi...
Mitenhän sellainen toimisi talossa jossa on paljon kulmia ja porrastuksia sisätiloissa ja pari lemmikkiä. Voin vain kuvitella miten käy jos koira tulee kipeäksi ja kakkaa sisälle ja imuuri huseeraa pökäleen päältä.. :D
Olen ollut av-palstalla liian kauan. Luin otsikon: Siis mitä eikö jollain vielä ole abortti-imuria. Minun lienee parasta sulkea netti ja mennä ulos liikkumaan.
Minulla on seinät, joten tuollaisella pyöreällä esineellä ei tule mikään puhtaaksi, kaikista vähiten kulmat. Miksi jollain seinien omistajalla olisi robotti-imuri?
Ps. imurointi on kivaa. :D
Tuollainen puhdistaa auttamatta huonommin kuin huonoinkin käsikäyttöinen ja todennäköisesti tuollaiseen ei saa myöskään kunnon suodattimia. Hinta-laatusuhde ei kohtaa millään.
Vierailija kirjoitti:
Piti mennä tänään kaverin kanssa lenkille, mutta kaveri sanoi että imuroi vielä nopeasti. Sanoin että voi sen imurin yksin jättää myös pyörimään ja kaveri oli että hä? Kaverilla ei siis ole robotti-imuria vaan sellainen vanhan aikainen imuri. :D en tiennyt että niitä edes valmisetaan enää! En enää pystynyt lähtemään lenkillekään ku ollaan miehen kanssa naurettu tälle niin paljon. :DDD
Ostaako joku oikeasti noita robotti-imureita? Itse olen aina naureskellut sellaisille turhakkeille, mutta kaipa minä sitten olen vanhanaikainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut av-palstalla liian kauan. Luin otsikon: Siis mitä eikö jollain vielä ole abortti-imuria. Minun lienee parasta sulkea netti ja mennä ulos liikkumaan.
Kiitos hyvistä nauruista..:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaako joku oikeasti noita robotti-imureita? Itse olen aina naureskellut sellaisille turhakkeille, mutta kaipa minä sitten olen vanhanaikainen.
Sama homma,miellän robotti-imurin aikuisten leluksi,kai joku siitä saa iloa,mutta ei mikään elämän kannalta oikeasti välttämätön kodinkone(esimerkiksi pyykkikone on oikeasti hyödyllinen,koska nyrkkipyykki on hidasta ja vittumaista puuhaa).
Käy tyhjään asuntoon pitämään pölyjä kurissa, mutta eihän tuo toimi asunnossa jossa asuu ihmisiä. Lattialla on aina vaatteita, leluja sun muuta joita tuo imuri ei osaa siirrellä paikoilleen.
Vai räjähdellyt ja polttanut asunnon :D! Ihmeellistä hevon peetä! Samoin nämä "imuroin oman kodin viidessä minuutissa"-jutut!
Tai jos oma koti on 15m2 ilman huonekaluja, niin mikäs siinä. Muunkinlaisia koteja on.
On myös työssä käyviä perheellisiä, joilla on kotieläimiä tai vaikkapa parempaa tekemistä, kuin imurointi. Aika monien mielestä parempaakin tekemistä on.
Hienoa, että täällä myös on ihan asiallisia kokemuksiin perustuvia kommentteja. Niitä tulin täältä tulin lukemaan.
Robotti-imuri ei pääse joka paikkaan. Miksi siis hankkisin sellaisen turhaan, kun jokatapauksessa pitää käyttää tavallista imuria niihin paikkoihin, joihin robotti-imuri ei pääse. Helpommalla pääsee, kun siinä sivussa imuroi muutkin paikat tavallisella imurilla.
Mjaa. Robotti on kätevä, mutta ei täydellinen. Meillä robo pyörii joka päivä, lisäksi imuroidaan itse viikottain. Esim. nurkista ei robotti saa kaikkea.
Minkäa merkkinen robotti ap:llä on? Useimmissa perhetalouksissa ainakin on imurointirobotti merkki Janne, Jonne, Kalle, Ville ... tai sitten merkki on Äiti.
tän on pakko olla joku typerä vitsi