Siis mitä!? Eikö jollain vielä ole muka robotti-imuria?!?! :D
Piti mennä tänään kaverin kanssa lenkille, mutta kaveri sanoi että imuroi vielä nopeasti. Sanoin että voi sen imurin yksin jättää myös pyörimään ja kaveri oli että hä? Kaverilla ei siis ole robotti-imuria vaan sellainen vanhan aikainen imuri. :D en tiennyt että niitä edes valmisetaan enää! En enää pystynyt lähtemään lenkillekään ku ollaan miehen kanssa naurettu tälle niin paljon. :DDD
Kommentit (106)
Minulla käy siivooja kolmesti viikossa, siinä minun robotti-imurini.
Sama tyyppi, joka viikko-pari sitten ihmetteli, miten kaikilla ei ole jo PS4:ää?
Vierailija kirjoitti:
Luoja, mikä juntti ap on..
No ei kai tämä nyt tosissaan ole.
Voi sitä onnen päivää kun karvapallon lattialle yökännyt kissa pitää seuraa robotti-imurille... 😂 tai kun kissaparan takapuoleen on jumittanut kakka kiinni ja kissa on sen lattiaan pyyhkäissyt ja robotti-imuri viimeistelisi siivon 😨
Vo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ap????? Eikö teillä käy siivooja. Siis eikö kaikilla käy siivooja???? Oikeastiko vain robotti-imuri pyörii lattialla, Ikäänkuin olisi sitten siistiä.
Jonkun verran nauratti, että joku on niin hölmö että siivoaa itse ja robotti-imuri vain imuroi lattiaa. Luulisi että on myös varaa siivoojaan.
Voi kulti mussukka, käy meillä siivooja. :D tulee vaan halvemmaksi, kun laittaa ensin robotti-imurin imuroimaan. Yksi asia vähemmin mistä maksaa siivoojalle. ;) ap
Voi mussu pieni, eikö sulla ole tarpeeksi rahaa 😢? Minä en tarvitse robotti-imuria mihinkään, talo on lapsi-ja kotieläinvapaa ja siivooja käy pari kertaa viikossa sekä aina juuri ennen ja heti juhlien jälkeen.
Olin koekäyttämässä niitä, kun ne tulivat 2000-luvun taitteessa. Yksi karautti sängyn alle, ja jäi jumiin piippaamaan, kunnes ryömin irrottamaan sen. Yksi teki itsemurhan syöksymällä asiakkaan yläkerrasta alas ja yksi sokaistui matonhapsuista ja imuroi pilkuntarkasti yhden neliön. Luultavasti vimpaimet ovat sittemmin fiksuuntuneet, mutten silti ottaisi sellaista kotiini pyörimään, enkä siivoojaakaan sen puoleen ;)
Ei ole robotti-imuria, mutta sen sijaan robotti-panokone löytyy. Se tikkaa ihanasti molempiin reikiin vuorotahtiin :-)
Vieläkö jotku käy lenkillä? Oletko kuullut autosta tai edes polkupyörästä?
:D Täällä kyllä imuroi nopeammin itse kuin robotti. Tavaraa ei ole paljon, neliöitä vähän, legoja senkin edestä, niitä löytyy aina lattialta, vaikka kuinka käskis siivota. Lisäksi tuo hiekan määrä, mikä tulee, en usko, että yksikään robotti onnistuu välttelemään niitä lattialta löytyviä aarteita, joita perheen kuopus kantaa sisälle.
Meillä on ollut kaksikin roboa, Roomba ja Neato, mutta muutettuamme vanhaan maalaistaloon jossa on paljon rappuja ja kynnyksiä, jäi viimeinenkin varhaiseläkkeelle. :) Tällä hetkellä robotti löytyy ainoastaan nurmikkoa leikkaamasta.
Kuulostat ap tyhmältä ja ylimieliseltä teinipojalta, jonka roskat äiti kantaa ulos, kun pikkupojun omat lihakset eivät millään riitä. Eikä sarkasmin ymmärrys. KVG.
HEL-NYC kirjoitti:
Vaikka aloitus onkin hölmö, en ymmärrä kellä ei olisi robotti-imuria, jos olosuhteet sellaisen sallivat? Se ei ole kallis, ja sopeutuu aika monenlaiseen ympäristöön. Ainoastaan todella pitkänukkaiset/hapsuiset matot/lattialle ylettyvät verhot tai runsaasti sisustettu asunto voivat olla epäkäytännöllisiä robotti-imurille. Mutta muuten, miksi ei hankkisi sellaista?
Esim koirataloudessa saattaa olla hyvin lyhytikäinen
Et selkeesti käy kaupoissa tai katsele mainoksia, jos et enää oo tavallisia imureita nähnyt.
No en oo hommannu moista vekotinta ku kuullu ettei se ees imuroi kunnolla vaikka olis kalliskin pömpeli? oishan se kätevä kun tota kissanhiekkaa kulkeutuu välil kylppäristä muualle ni laittaa vaikka kerran päivässä imuri pörräämää pitkin kämppää vähäks aikaa jos ei ite jaksa imuroida. Mut pitääks se sit nostella kaikkien kynnysten yli ja mattojen päälle? imuroiks se ees mattoja? mitä hyötyä on imurista joka imuroi itse mut sitä pitää silti vahtia että se pääsee imuroimaa?
Ne on niin kalliita, että ei ole varaa. Mistä sellaisen muka löytää kohtuuhintaan? Minulle maxhinta on 100e, sen yli mene jo överiks. Kohtuuhinta laitteesta olisi n.50-70e. Kyseessä ei kuitenkaan ole sen hienompi teknologia. Sillä vain rahastetaan, koska markkinoilla ei ole tunkua ja se on "uutuus". Nyt niistä pyydetään kaupoissa kuitenkin satasten hintoja. Vain tyhmä maksaa niin paljon sellaisesta. Ilman muuta kyllä muuten sellaisen hankkisin.
No ainakin lasten myötä olen kiinnittänyt huomiota siihen, että lattialla on aina jotain, jos ei hiekkaa ulkoa, niin ainakin johonkin paidanreunaan on tarttunut huomaamatta jotain ruokaa ja se leviää ympäriinsä (esim. kvinoa). Meillä on ajastettu robotti-imuri imuroimaan joka päivä. Monesti laitan sen vielä illalla kierrokselle kun lapset ovat menneet nukkumaan. Se vie aikaani n. 15sek, kun taas koko asunnon pikainenkin imurointi vie kuitenkin sen 15min.
Meillä käy siivooja silloin tällöin, Suomessa epäsäännöllisesti, koska asunto on niin pieni. Kerran viikossa imuroin kunnon imurilla lattiat ja listat ja pesen lattiat.
Enkä minä tarkoittanut ketään loukata. Ihmettelin vain miksei jollain sellaista ole, koska itse olen kokenut sen vähintään yhtä arkea helpottavaksi kuin kuivausrummun tai tiskikoneen.
Vierailija kirjoitti:
Miten se robotti-imuri imuroi vaikka sohvan alta, tai sellaisen pöydän tai senkin alta, jossa on matalalla oleva poikkipuu jalkojen välissä?
Kertokaa, mua ihan oikeasti kiinnostaa!
Vierailija kirjoitti:
Ne on niin kalliita, että ei ole varaa. Mistä sellaisen muka löytää kohtuuhintaan? Minulle maxhinta on 100e, sen yli mene jo överiks. Kohtuuhinta laitteesta olisi n.50-70e. Kyseessä ei kuitenkaan ole sen hienompi teknologia. Sillä vain rahastetaan, koska markkinoilla ei ole tunkua ja se on "uutuus". Nyt niistä pyydetään kaupoissa kuitenkin satasten hintoja. Vain tyhmä maksaa niin paljon sellaisesta. Ilman muuta kyllä muuten sellaisen hankkisin.
No paljonko sinä maksat tavallisesta imurista? Eikä robotti-imuri ole enää mikään uutuus ja markkinoilla on halpojakin. Niissä vain on sama totuus kuin muissakin, sitä saa mistä maksaa. Saman verran se asiallinen robotti-imuri maksaa kuin tavallinenkin, 300-800. Toki myönnän, että erona on se, että robotti-imurin lisäksi tarvitsee olla myös joku muu imuri, millä saa huonekalut ja listat imuroitua.
Istu ap nyt, nimittäin tää tulee järkyttämään sua: Meillä ei oo edes astianpesukonetta! Me tiskataan käsin!!!