Suomalaismies paljasti peniksensä Finnairin lennolla
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/82ab2c88-714c-46fd-b088-d59389bf0ca6
Löytääkö joku tälle pervolle nimeä?
Rangaistuksen tulee olla kovempi.
Kommentit (42)
Huvittaa tuo otsikointi, jos mies ei olisi ollut suomalainen, otsikossa lukisi ainoastaan mies.
Näillä hulluilla on kummallinen säkä tehdä näitä temppujaan sellaisten ihmisten keskellä jotka vain katselevat sivusta. Omassa lähipiirissä on paljon äijiä joita ei olisi kukaan pystynyt estäämään antamasta kunnolla turpaan tuolle hullulle.
Mistä ne tietää että se oli mies? Tämmöstä mikroaggressiota taas Iltalannalta. Otsikossa olisi pitänyt lukea "suomalainen peniksellinen henkilö", eikä olettaa sukupuolta tolleen. Myös ihonväri ja seksuaalinen suuntautuminen on tärkeitä mainita.
Vierailija kirjoitti:
Persu taas asialla🙄🙄
Persukikkeli, oliko myös eloveenanainen tatuoituna mulkussa?🤭🤭
Valtaisa päiväsakon määrä, taitaa olla palstan "kokoomuslainen mies" ?
Mitä sitten? Minäkin olen paljastanut penikseni Finnairin lennolla eikä siitä mitään seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Minäkin olen paljastanut penikseni Finnairin lennolla eikä siitä mitään seurannut.
Hakkaisin sinut tajuttomaksi jos olisin ollut paikalla.
AP pyytää nimeä tälle reppanalla jota saadaan aikaan oieka rangaistus, 500 euroa ei riitä. Kai tälle jostain nimi löytyy, Ylilauta yms.
Vierailija kirjoitti:
Persu taas asialla🙄🙄
Oliko persu-kansanedustaja lomatunnelmissa?😁
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalainen homomainen mies paljastelee itseään joka paikassa, kukaan ei saa sen "koirankikkelin" katselusta yhtään mitään.
Varmana joku vedonlyönti kyseessä. Porukalla maksavat sakon. Tuon sanomansa takia epäilen. Eikö tuo ole joku lentävä lause
Vierailija kirjoitti:
Se oli niin pieni ettei sitä kukaan penikseksi tunnistanut.
Vierailija kirjoitti:
Se oli vaan niin pieni, ettei kukaan huomannut.
Kuvitelkaa vastaavaa naisen tekemänä.
Niinpä.
Miehet ovat kokonaan eri laji.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa vastaavaa naisen tekemänä.
Niinpä.
Miehet ovat kokonaan eri laji.
Nainen paljasti kullinsa lennolla?
Persu taas asialla🙄🙄