Tinder-mies ehdotti toista tapaamista, viestin lopussa "ps. laitathan naiselliset korot"
Minulla oli ensimmäisellä tapaamisella mustat pitkävartiset saappaat ilman korkoa. Jos hän alkaa jo tässä vaiheessa puuttua pukeutumiseeni niin mitä vaatii jatkossa? Vai olenko vainoharhainen kun viestistä tuli epämukava olo?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Nämä näpäyttelijälehmät tuskin saavat miestä edes panosovelluksestakaan. Tinder on panosovellus.
Ja naiset järjestään maksullisia.
Oon jostain syystä alkanut kutsua tätä "Kaikki naiset ovat maksullisia"-fanaatikkoa mielessäni nimellä Kekkuli. En oikein tiedä miksi. Hei Kekkuli!
Onko treffit sellaisessa paikassa, jossa edellytetään tiettyä tasoa pukeutumisessa? Ohje on aivan asiallinen vihje siitä että et tule tuulipuvussa ja crocseissa kun miehellä on puku.
No eikös se ole hyvä, että on rehellinen. Persjalkaiset on aika kamalia. Koroilla voi asiaa yrittää korjata.
Vierailija kirjoitti:
No eikös se ole hyvä, että on rehellinen. Persjalkaiset on aika kamalia. Koroilla voi asiaa yrittää korjata.
Jos on noin kamalaa niin voi olla ilman.
Määrätietoinen mies. Hänen kanssaan sinun ei tarvitse ottaa enää vastuuta, saat vaan hengata mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano "sori, jalkavaivaisena eriparijalkana en ole ikinä löytänyt sopivia korkkareita. Laita 500e tilille niin voin teettää sopivat!"
Naisten maksullisuus kiteytettynä.
Jos mies haluaa naisen laittavan sellaiset kengät, joita ei ole olemassa, niin ilman muuta hänen pitää ne kustantaa. Kenkien teettäminen on sairaan kallista. Itsekin voisin laittaa jotkut valmiskorkkarit, mutta sitten minun pitäisi istua paikoillani. Seisominen ja käveleminen korkkareilla sattuu niin s**tanasti, joten ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se persjalkaisuus minnekään häviä. Koko aikaa ei kuitenkaan voi olla kengät jalassa.
Tai kyllähän se sitten toimii, jos toista ei ole tarkoitus tavata kuin pari kertaa kahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseessä n. 32-v mies Espoosta? Ihan pimee, jos on se!
Ethän puhu eräästä, jonka nimi alkaa s-kirjaimella? :D En ole siis ap.
Etunimeä en muista, mutta ihan ulkonäöllisesti kelpo mies, mutta kertoi kerran jutelleensa kaverinsa kanssa puhelimessa yli 6 h päivässä ja kun kysyin mistä puhuivat, niin puhuivat mm. urheilusta, työstä ja naisten korkokengistä!! :D Eikä ole homo ja tämä kaverikin on mies. Pysy kaukana!
Sen verran oma uteliaisuuteni olisi tuollaisessa tapauksessa herännyt, että kysyisin varmaan mitä hän tarkoitti. Treffeille en lähtisi.
Mun mies oli fiksumpi. Alussa hän kehui joka päivä, miten kaunis ja ihana olen.
Kun menimme naimisiin, niin 8 h häiden jälkeen kuulin ensimmäisen parannusehdotuksen koskien yhtä vaatetta. Seuraavana päivänä toisen koskien seksiä. Häämatkalla olikin jo monta koskien vaatteitani, puhetapaani, ryhtiäni ja pääni asentoa ja ilmeitäni sekä yritti saada minulle tekoripset. Sittemmin tämä kaikki on jatkunut ja laajentumut. Toki (korko)kengät, vaatteet ja paino ja hiukset ovat ykköjuttu. Mutta hän haluaisi myös, että muuttaisin vartalotyyppiäni H:sta kim kardashianiksi ja on ehdottanut jopa pakaraimplantteja.
Ap voi olla tyytyväinen, että miehen asenne paljastui noin nopeasti. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano "sori, jalkavaivaisena eriparijalkana en ole ikinä löytänyt sopivia korkkareita. Laita 500e tilille niin voin teettää sopivat!"
Naisten maksullisuus kiteytettynä.
Hienoa luetunymmärtämistä."Ahaa,tämä törppöön viestiin vittuiluna vastattu heitto kiteyttää asian,jota harhaisessa mielessäni pidän faktana!"
Vierailija kirjoitti:
Määrätietoinen mies. Hänen kanssaan sinun ei tarvitse ottaa enää vastuuta, saat vaan hengata mukana.
No voihan joku lattiamatto vailla omaa tahtoa tulkita ääliömäisen käytöksen "määrätietoiseksi".
Ihmettelen kyllä,miten ap on edes päätynyt treffeille miehen kanssa,jolla on profiili täynnä pullistelukuvia,jos hän ei siis varta vasten etsiä tyhjäpäistä lihaskimppua.Vai oliko miehellä fiksut jutut tuohon korkkariviestiin asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Panokaveri siis haluaa että pukeudut tietyllä tavalla koska se kiihottaa häntä. Vittu voi voi.
Vaikka kyse olisi vain panemisesta, niin tässähän ei olla vielä panokavereita. Jos ja kun panosuhde syntyy ja jatkuu niin varmaan molemmat osapuolet voivat esittää toiveita/pyyntöjä esim pukeutumisesta. Tässä on nyt kyse siitä, että oli ap:n ja miehen välillä kyse ihan mistä tahansa, niin tuo pyyntö oli a) hiton omituinen ja b) vastoin kaikkia normaaleja käyttäytymissääntöjä.
Mikäs sinä olet sanomaan mikä on normaalia ja mikä ei. Todella ahdasmielistä toi sun asenne. Jos sillä vaikka on joku fetissi asiaan. Haukutko homojakin? Tai transuja?
Ei fetisseissä ole mitään vikaa, vaan yksinkertaisesti siinä, että tuollaisen asian ehdottaminen yhden tapaamisen jälkeen ei ole hyvää käytöstä eikä normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Panokaveri siis haluaa että pukeudut tietyllä tavalla koska se kiihottaa häntä. Vittu voi voi.
Vaikka kyse olisi vain panemisesta, niin tässähän ei olla vielä panokavereita. Jos ja kun panosuhde syntyy ja jatkuu niin varmaan molemmat osapuolet voivat esittää toiveita/pyyntöjä esim pukeutumisesta. Tässä on nyt kyse siitä, että oli ap:n ja miehen välillä kyse ihan mistä tahansa, niin tuo pyyntö oli a) hiton omituinen ja b) vastoin kaikkia normaaleja käyttäytymissääntöjä.
Mikäs sinä olet sanomaan mikä on normaalia ja mikä ei. Todella ahdasmielistä toi sun asenne. Jos sillä vaikka on joku fetissi asiaan. Haukutko homojakin? Tai transuja?
Ei fetisseissä ole mitään vikaa, vaan yksinkertaisesti siinä, että tuollaisen asian ehdottaminen yhden tapaamisen jälkeen ei ole hyvää käytöstä eikä normaalia.
Ei nälle kannata edes yrittää selittää.Yhdessä loputtomissa "ruma ei mies ei saa seksiä"-vikinäketjuissa joku vertasi huonokäytöksisen miehen arvostelu kehitysvammaisten pilkkaamiseen. Ei voi kauhalla vaatia,jos on lusikalla annettu.
Vierailija kirjoitti:
Onko treffit sellaisessa paikassa, jossa edellytetään tiettyä tasoa pukeutumisessa? Ohje on aivan asiallinen vihje siitä että et tule tuulipuvussa ja crocseissa kun miehellä on puku.
Jos mies suunnittelisi vievänsä ap:n hienoon ravintolaan,ja pelkäisi ettei tämä osaa pukeutua,miehen olisi asiallista ilmaista selkeästi paikan pukukoodi.Tuollainen "vihjaus" kuulostaa enemmän joltain fetissiltä,ja oli kyse kummasta tahansa,ei ole sopivaa puuttua toisen pukeutumiseen.
Jos tapailee tuulipuku-crocsi-tyyppiä,ei varmaan kannata varata pöytää viiden tähden ravintolasta.Tai sitten varaa sen pöydän ja etsii deitin,joka viihtyy korkkareissa ja iltapuvuissa.
Itse käytän sekä matalia että korkeakorkoisia kenkiä. Kuitenkin ihan periaatteesta vastaisin että "Kiitos, mutta päätän itse pukeutumisestani enkä kaipaa antamiasi ohjeita. Eiköhän seuraavat treffit ole peruttu."
Eri asia olisi toivoa vaikka ravintolaan tai juhlavaan illanviettoon sopivaa pukeutumista, jos olisi aikeissa viedä treffikumppani johonkin sellaista pukeutumista vaativaan. "Naisellisia korkoja" toivova tuskin on edes viemässä mihinkään spesiaaliin paikkaan (mihinkään ei edes korkojen korkoa mitata), vaan kyseessä on toisen näkeminen pelkkänä objektina omalle fetissilleen. Siinä tapauksessa kannattaisi etsiä rehellisesti fetissiseuraa jostain asiaan sopivalta foorumilta.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän sekä matalia että korkeakorkoisia kenkiä. Kuitenkin ihan periaatteesta vastaisin että "Kiitos, mutta päätän itse pukeutumisestani enkä kaipaa antamiasi ohjeita. Eiköhän seuraavat treffit ole peruttu."
Eri asia olisi toivoa vaikka ravintolaan tai juhlavaan illanviettoon sopivaa pukeutumista, jos olisi aikeissa viedä treffikumppani johonkin sellaista pukeutumista vaativaan. "Naisellisia korkoja" toivova tuskin on edes viemässä mihinkään spesiaaliin paikkaan (mihinkään ei edes korkojen korkoa mitata), vaan kyseessä on toisen näkeminen pelkkänä objektina omalle fetissilleen. Siinä tapauksessa kannattaisi etsiä rehellisesti fetissiseuraa jostain asiaan sopivalta foorumilta.
Tässähän se ongelma nimenomaan on,hassua miten joidenkin mielestä on OK sanelle kuinka "panoseuran" pitäisi treffeille pukeutua.Itse en ole kyllä Tinderiä kokeillut,mutta ihme hiihtäjiä on muuten tullut nettitreffeillä vastaan,ja ihan tavallisessa chatissa.Kumma kun eivät tosiaan älyä etsiä seuraa asiaan sopivilta foorumeilta,aika hakuammuntaa kokeilla tavallisilla seuranhakusivuilla,josko joku olisi innostunut samasta fetissistä kuin itse on.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ensimmäisellä tapaamisella mustat pitkävartiset saappaat ilman korkoa. Jos hän alkaa jo tässä vaiheessa puuttua pukeutumiseeni niin mitä vaatii jatkossa? Vai olenko vainoharhainen kun viestistä tuli epämukava olo?
Hyi. En menisi. Joko kenkäfetissi tai sitten pukeutumisesta määräilevä sekopää. Hyi molemmissa tapauksissa.
Mulle yksi mies sanoi kun mentiin ekaa kertaa harrastamaan seksiä, että voisin jättää saappaat jalkaan. Mulla oli siis pitkävartiset korolliset saappaat. En ottanut ehdotusta kuuleviin korviini, mutta se jäi jotenkin vaivaamaan mieltäni. Muutenkin hän oli kovasti kiinnostunut korkokengistäni vieraillessaan luonani. Kerran hän vihjaisi jotain pituudestani ja että voisin olla hieman pidempikin.. Minua tämä kummastutti aivan tavattomasti, mutta tämän ketjun luettuani tajusin mistä oli kysymys.
Mies oli kuitenkin oikein mukava muuten. Minulla ei ole kokemusta miehistä, joilla on jokin fetissi. Te, jotka suhtaudutte näihin kielteisesti: voisitteko selventää mikä siinä oikeastaan on ongelmallista, jos miehellä on fetissi? Liittyykö niihin yleensä jotenkin kattavaa esineellistävää suhtautumista naisiin, vai miksi tällaisia miehiä kannattaisi karttaa?