Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies ehdotti toista tapaamista, viestin lopussa "ps. laitathan naiselliset korot"

Vierailija
23.10.2016 |

Minulla oli ensimmäisellä tapaamisella mustat pitkävartiset saappaat ilman korkoa. Jos hän alkaa jo tässä vaiheessa puuttua pukeutumiseeni niin mitä vaatii jatkossa? Vai olenko vainoharhainen kun viestistä tuli epämukava olo?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano "sori, jalkavaivaisena eriparijalkana en ole ikinä löytänyt sopivia korkkareita. Laita 500e tilille niin voin teettää sopivat!"

Vierailija
42/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt mieheltä selvennystä, mitä tarkoitat? Ja siihen perään, että jos lättäkengät ei kelpaa, niin parempi, ettei enää tavata. Mikä tossa on niin hankalaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naiselliset korot" kuulostaa jonkun ikuvanhan runkkarin ilmaisulta. Minkä ikäinen se on?

Vierailija
44/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita ne naiselliset korot ja vaapu kuin ankka koko illan, polvet koukussa harpot mies käsipuolessa, kun horjut niin kovasti. Eiköhän sitä kautta ymmärrä, miksei korkkarit välttämättä oo ensinnäkään kivat ja toiseksi edes naiselliset.

Vierailija
45/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä n. 32-v mies Espoosta? Ihan pimee, jos on se!

Vierailija
46/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka korkeat korot ovat teidän mielestä liikaa? Minulla on esimerkiksi nyt käytössä mustat nahkaiset nilkkurit ja niissä on noin 5 cm:n korko, sama juttu oli kesän kävelykengissä. Tuollainen korko on mukava ja kivan näköinen, ei mitenkään ikävä kävellä tai huono jalassa. Olen hieman alle 160 cm pitkä nainen ja viiden sentin korot lisäävät pituuttani mukavasti.

Kysäisepä ap ihan huvikseen mieheltä kuinka korkeat korot olisivat hänen mielestään hyvät ja naiselliset. Pyydä myös laittamaan linkkejä, joissa on hänen mielestään naisellisia korkokenkiä. Mukavahan se olisi meidän kaikkien tietää minkälaiset kengät olisivat miesten makuun. Älä jätä ap juttua vielä siis tähän, vaan pidä hieman hauskaa ja kysele mieheltä lisää kaikkia kivoja mielipiteitä! :)

Vierailija
47/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka korkeat korot ovat teidän mielestä liikaa? Minulla on esimerkiksi nyt käytössä mustat nahkaiset nilkkurit ja niissä on noin 5 cm:n korko, sama juttu oli kesän kävelykengissä. Tuollainen korko on mukava ja kivan näköinen, ei mitenkään ikävä kävellä tai huono jalassa. Olen hieman alle 160 cm pitkä nainen ja viiden sentin korot lisäävät pituuttani mukavasti.

Kysäisepä ap ihan huvikseen mieheltä kuinka korkeat korot olisivat hänen mielestään hyvät ja naiselliset. Pyydä myös laittamaan linkkejä, joissa on hänen mielestään naisellisia korkokenkiä. Mukavahan se olisi meidän kaikkien tietää minkälaiset kengät olisivat miesten makuun. Älä jätä ap juttua vielä siis tähän, vaan pidä hieman hauskaa ja kysele mieheltä lisää kaikkia kivoja mielipiteitä! :)

Sinun ei tarvitse lisätä pituuttasi. Olet ihanan pituinen.

Vierailija
48/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä n. 32-v mies Espoosta? Ihan pimee, jos on se!

Ethän puhu eräästä, jonka nimi alkaa s-kirjaimella? :D En ole siis ap.

Vierailija
49/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano "sori, jalkavaivaisena eriparijalkana en ole ikinä löytänyt sopivia korkkareita. Laita 500e tilille niin voin teettää sopivat!"

Heh, itse olen juuri tuossa tilanteessa. En ole ikinä omistanut korkokenkiä, kaikki kokeilemani parit hirtää ja painaa. Jalkani ovat hieman erikokoiset, leveälestiset ja muutenkin "erikois"kokoa. Ei se sopivien kenkien löytyminen ole kaikille helppoa.

Vierailija
50/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei tarvitse lisätä pituuttasi. Olet ihanan pituinen.

Kiitoksia, mutta tykkään kengistäni ja niiden pienestä kopinasta kävellessä. Viihdyn kyllä saappaissa, vaelluskengissä ja lenkkareissakin, mutta pieni korko tekee naisellisemman olon. :)

Vierailija
51/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vähän semmonen outo olo.multakin usein pyydetään esim.paljastavia kuvia tai kokovartalokuvia...en oo kenenkää kanssa treffeille edennyt joten tollasia pyyntöjä ei ole tullut.toi mies vaikuttaa aika dominoivalta..

Vierailija
52/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, itse olen juuri tuossa tilanteessa. En ole ikinä omistanut korkokenkiä, kaikki kokeilemani parit hirtää ja painaa. Jalkani ovat hieman erikokoiset, leveälestiset ja muutenkin "erikois"kokoa. Ei se sopivien kenkien löytyminen ole kaikille helppoa.

Mun länttäjalalle on aina sopinut Gaborin kengät. Ne kun laittaa jalkaan, niin tulee olo, että kenkiä ei viitsisi pois ottaakaan. Eccot ovat myös hyvät, mutta niiden kengät ovat usein rumia.

Vierailija
53/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tulee vähän semmonen outo olo.multakin usein pyydetään esim.paljastavia kuvia tai kokovartalokuvia...en oo kenenkää kanssa treffeille edennyt joten tollasia pyyntöjä ei ole tullut.toi mies vaikuttaa aika dominoivalta..

Eikö kokovartalokuva ole ihan itsestäänselvyys? Paljastavat kuvat ovat sitten eri asia ja niiden pyytäjät voi ohittaa heti.

Vierailija
54/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ensimmäisellä tapaamisella mustat pitkävartiset saappaat ilman korkoa. Jos hän alkaa jo tässä vaiheessa puuttua pukeutumiseeni niin mitä vaatii jatkossa? Vai olenko vainoharhainen kun viestistä tuli epämukava olo?

Tapailin teininä tyyppiä,jolla tuntui olevan joka tapaamiskerralla "parannusehdotuksia",hiukseni olisivat paremmat toisen värisinä,voisin hankkia käytännöllisemmät kengät ja erilaiset rintaliivit...Näin aikuisena en vaivautuisi ollenkaan tapaamaan miestä,jolle en kelpaa sellaisena kun olen.

Esimerkiksi tuo "naiselliset korot"-juttu,nilkkavaivaisena käytän lähinnä matalapohjaisia kenkiä.Jos se on miehelle turn off,huono homma.

Vierailija
55/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pukeutuu ihan normaalisti, treffeillä hänellä oli tummat housut, kauluspaita ja tumma takki. Tinder-kuvissa monta salikuvaa, salihousut ja t-paita/ "miestoppi"

Ap

Väistit juuri jännämiehen tai panomiehen. No mut mitäs kuvittelit jos treffailet jotain salikuvapoikaa. Jos sulla on lihan himot mielessä, niin miksi ihmettet jos toisella on myös. Sovitte selvästi toisillenne, koska et ole itsekään järjen jättiläinen (kun pitää tulla täältä neuvoja kyselemään).

Vierailija
56/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin teininä tyyppiä,jolla tuntui olevan joka tapaamiskerralla "parannusehdotuksia",hiukseni olisivat paremmat toisen värisinä,voisin hankkia käytännöllisemmät kengät ja erilaiset rintaliivit...Näin aikuisena en vaivautuisi ollenkaan tapaamaan miestä,jolle en kelpaa sellaisena kun olen.

Esimerkiksi tuo "naiselliset korot"-juttu,nilkkavaivaisena käytän lähinnä matalapohjaisia kenkiä.Jos se on miehelle turn off,huono homma.

No niinpä. Minä joka jatkoin kiiltoleggarifetisistin kanssa, sain ennen pitkää ehdotuksen kasvoleikkauksesta. Hän maksaisi.

Olen ihan ok näköinen nainen oikeasti, sekä kasvoista että vartaloltani. Tavallinen, mutta nätti. Leikkausehdotus loukkasi todella, sillä olin jo muutamia vuosia aiemmin joutunut sairauden vuoksi pään alueen leikkaukseen, jonka jälkeen päätin etten enää ikinä murehdi ulkonäköäni, esim. sitä leikkausarpea (joka on nykyään lähes näkymätön). Vasta leikkauksessa itse oltuani ja kärsittyäni kaikki kivut ja jälkivaivat tajusin, miten turhaa olisi ulkonäön vuoksi ottaa se riski. Vain hengen ja terveyden vuoksi, ei ulkonäön.

Mutta joo. Joillakin miehillä ei ole oikeasti järjenhäivää eikä kykyä ottaa toisten tunteita huomioon. Päässä pyörii vain jokin ihannenaisen prototyyppi, ja oikeat olemassaolevat naiset on heille vain viallista sekundaa.

Vierailija
57/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koroissa vaikeampi pinkaista pakoon.

Vierailija
58/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten maksullisuus kiteytettynä.

Vierailija
59/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan asiallinen ja fiksusti esitetty pyyntö. Toki jos sua ahdistaa lähtökohtaisesti tuollainen, ette tod näk ole sopivat toisillenne.

Eri asia olisi jos olisi sanonut että "tällä kertaa sitten korot jalkaan" tai "korkokengät olis sexyt" tms muuta tökeröä.

Vierailija
60/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Panokaveri siis haluaa että pukeudut tietyllä tavalla koska se kiihottaa häntä. Vittu voi voi.

Vaikka kyse olisi vain panemisesta, niin tässähän ei olla vielä panokavereita. Jos ja kun panosuhde syntyy ja jatkuu niin varmaan molemmat osapuolet voivat esittää toiveita/pyyntöjä esim pukeutumisesta. Tässä on nyt kyse siitä, että oli ap:n ja miehen välillä kyse ihan mistä tahansa, niin tuo pyyntö oli a) hiton omituinen ja b) vastoin kaikkia normaaleja käyttäytymissääntöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän