Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies ehdotti toista tapaamista, viestin lopussa "ps. laitathan naiselliset korot"

Vierailija
23.10.2016 |

Minulla oli ensimmäisellä tapaamisella mustat pitkävartiset saappaat ilman korkoa. Jos hän alkaa jo tässä vaiheessa puuttua pukeutumiseeni niin mitä vaatii jatkossa? Vai olenko vainoharhainen kun viestistä tuli epämukava olo?

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo pyyntö mieheltä

Vierailija
2/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan menisi :D en edes omista korkokenkiä enkä ikinä haluakaan omistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu

Vierailija
4/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava ukko.

M

Vierailija
5/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruisin treffit

Vierailija
6/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vainoharhainen. Peräänny hyvissä ajoin

Vierailija
7/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttävää, suoraan sanoen 😠

Vierailija
8/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
9/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo aivan selvästi, peru treffit.

Vierailija
10/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi myös minusta epämiellyttävää. Maaninen alapeukuttaja näköjään löytänyt tämänkin ketjun...

Vierailija
11/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoittaisin miehelle että  päätän itse omasta vaatetuksestani, hyvää loppuelämää.

Vierailija
12/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollaiseenhan voi suhtautua huumorilla. Laittaisin seuraavan viestin perään "ps. muista miehekäs lompakko mukaan!"

Vierailija
13/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi se varmaan haluaa seksiä. Hyi helevatti!

Vierailija
14/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella omituiselta. Pukeutumisohjeita annetaan ainoastaan käytännönsyistä, esim. jos suunnitellaan treffejä puistoon niin voi laittaa että pukeuduthan lämpimästi, tai jos ollaan menossa yllätyksenä hienoon ravintolaan, voi mainita että laita jotain juhlavaa päälle. Sitten jos ollaan oltu pitkään yhdessä, voi jo mainita omista mieltymyksistään, mutta ei sillä oletuksella että toinen lähtee toteuttamaan niitä. Itse kävelen paljon, enkä laittaisi korkoja juuri mihinkään tilaisuuteen, paitsi ehkä johonkin iltajuhlaan tms. Jos tuo mies haluaa naisen joka pitää korkokenkiä, sen kannattaa etsiä sellainen joka itse ne jo valitsee. Todella tökeröä pyytää treffikumppanilta tuollaista. Nyt olen sen verran utelias että itse pyytäisin miestä nyt tarkentamaan että mitä hän meinaa :D olisi hauska kuulla lisää tuon ajatuksia, ihan viihteen vuoksi. Ei kuulosta kovin terävältä tyypiltä. Miten mies itse pukeutuu?

15/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa ja laita loppuun että "ps. laitathan miehekkään stetsonin"

Vierailija
16/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, että nilkka nyrjähti ja tapaaminen ei nyt onnistukaan.

Vierailija
17/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimukset tai pyynnöt pukeutumisen suhteen nostattaa karvat pystyyn, etenkin kun niillä haetaan selvästi jotain seksuaalista fantasiaa ja etenkin toista edes tuntematta. Esine-olohan siitä syntyy.

Vierailija
18/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meinasin tavata yhden miehen. Meidän piti mennä johonkin retkelle ja kysyin että mitä sinne pitäisi laittaa päälle. Mies vastasi, että mahdollisimman tiukat trikoot. Kertoi myös pitävänsä seksistä. Peruin treffit :D jotenkin ei hirveästi innostanut enää...

Vierailija
19/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette olleet heittäneet herjaa koroista ekoilla treffeillä ja toi ei siis ollut vitsi, niin on kyllä aika omituista. En menisi ollenkaan.

Vierailija
20/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ensimmäisellä tapaamisella mustat pitkävartiset saappaat ilman korkoa. Jos hän alkaa jo tässä vaiheessa puuttua pukeutumiseeni niin mitä vaatii jatkossa? Vai olenko vainoharhainen kun viestistä tuli epämukava olo?

En ole koskaan käyttänyt korkokenkiä, jollei paksukorkoisia lasketa. Minulla, vanhalla eukolla on on edelleen kauniit jalkaterät ilman vääntyneitä varpaita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän