Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies ehdotti toista tapaamista, viestin lopussa "ps. laitathan naiselliset korot"

Vierailija
23.10.2016 |

Minulla oli ensimmäisellä tapaamisella mustat pitkävartiset saappaat ilman korkoa. Jos hän alkaa jo tässä vaiheessa puuttua pukeutumiseeni niin mitä vaatii jatkossa? Vai olenko vainoharhainen kun viestistä tuli epämukava olo?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pukeutuu ihan normaalisti, treffeillä hänellä oli tummat housut, kauluspaita ja tumma takki. Tinder-kuvissa monta salikuvaa, salihousut ja t-paita/ "miestoppi"

Ap

Vierailija
22/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuitenkin mammojen mielestä mies sopii jättää vääränlaisten kenkien takia, eikö niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin mammojen mielestä mies sopii jättää vääränlaisten kenkien takia, eikö niin?

Toisen sopii jättää ihan mistä syystä itse haluaa, esim vääränlaisten kenkien takia, mutta en ikinä rupeaisi toisilla treffeillä ohjeistamaan pukeutumisessa. Enkä kyllä kolmansillakaan. Parisuhteessa voi ystävällisesti esittää mielipiteensä jos on jotain ylilyöntejä.

Vierailija
24/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, laittaisin. Ja pyytäisin miestä sonnustautumaan vastaavasti riittävän miehekkäällä varustuksella. Jos ei oma riitä, ni kiva dildo vaikka mukaan (Ja taidot tietty sen käyttämiseen)

Vierailija
25/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed jatkaa. Koska eihän tuossa suhteessa ole kyse siitä, että hän olisi kiinnostunut sinusta ihmisenä, vaan hän toivoo että olet hänen tarpeilleen tietyntyyppinen objekti. Pyydä toki vastaamaan samalla mitalla. Mitä ikinä oletkaan miehestä toivonut, niin siinä sulle leikkikalu :)

Vierailija
26/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Panokaveri siis haluaa että pukeudut tietyllä tavalla koska se kiihottaa häntä. Vittu voi voi.

Vierailija
27/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on panoseuran hakua varten. Älkää leikkikö tekopyhää.

Vierailija
28/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

No tuollaiseenhan voi suhtautua huumorilla. Laittaisin seuraavan viestin perään "ps. muista miehekäs lompakko mukaan!"

Etsi nettikaupasta mieleisi mutta kalliit kengät ja lähetä linkki miehelle, joku sopiva viesti mukaan jossa vihjaat että hän voisi ne hankkia.

Vierailija
29/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko kyseessä panokaverista vai toivotko oikeaa suhdetta?

Mikähän pakko naisilla on aina tehdä tapailusta joku ihme kullinmittauskisa, että "kun mies sanoi näin, niin minäpä sitten näpäytin samalla mitalla takaisin"?

Vierailija
30/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon voi myös ymmärtää flirttinä, eikä minään pukeutumiseesi puuttumisena. Sanoisin silti, että aika outo kommentti.

Vierailija
31/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kumisaappaat ja sano, että oli luvattu sadetta, korkkarit kastuis.

Vierailija
32/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi taas vituttaa, kun muistin samanlaisen tapauksen omasta menneisyydestäni. Olin tarpeeksi tyhmä yrittääkseni ymmärtää miesparan mieltymystä ja ajattelin, että on kuitenkin syytä tutustua paremmin eikä dumpata vaikka toinen toisille treffeille jo toivoikin tietynlaista pukeutumista (kiiltävät leggingsit tai kiiltävät sukkahousut marraskuun loskaan). Kadun, että jatkoin tapailua. Fetissistä ei päästy koskaan eteenpäin syventämään suhdetta seksuaalisesti tai tunnetasolla, eikä se seksikään kovin hääppöistä ollut. Toivon, ettei ap tee samaa virhettä kuin minä.

Vierailija
33/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmät horoilee Tinderissä, mutta siihen liittyy aina horon omat kommervenkit.

Meinaako ap maksaa mitään treffeistä?

Vierailija
34/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, onko J. R.?

Vierailija
35/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tuntuisi luonnolliselta, jos teillä olisi ollut puhetta että mies on seksuaalisesti dominoiva ja juttunne perustuisi siihen.

Vierailija
36/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pukeutuu ihan normaalisti, treffeillä hänellä oli tummat housut, kauluspaita ja tumma takki. Tinder-kuvissa monta salikuvaa, salihousut ja t-paita/ "miestoppi"

Ap

Itse elän eri maailmassa kuin te niin enpä tuohon mitään osaa vastata. Jos mun deitti tulis treffeille korkokengissä niin tuskin tavattaisiin toista kertaa. Tennarit tai muut tavalliset kengät on mun makuun.

Vierailija
37/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän korkokenkiä iltamenoissa mielelläni, mutta en silti olisi kiinnostunut tuon tapaisesta miehestä.

Vierailija
38/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin varmaan ihan piruuttani tennarit tjsp.

Vierailija
39/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse elän eri maailmassa kuin te niin enpä tuohon mitään osaa vastata. Jos mun deitti tulis treffeille korkokengissä niin tuskin tavattaisiin toista kertaa. Tennarit tai muut tavalliset kengät on mun makuun.

Ei minulle korkkarit treffeillä mikään turn off olisi, mutta minuunkin iskee naisen arkipukeutuminen paremmin kuin tyylikäs ja juhlava pukeutuminen. Rennot kengät, tiukat housut, pitkähkö parkatakki ja joku söpö pipo päässä iskisi tähän vuodenaikaan aika kovaan. Tykkään jostan syystä todella paljon pipopäisistä naisista. Tinderissäkin pitää aina taistella vastaan, että en paina sydäntä jos muissa kuvissa epämiellyttävällä naisella on jossain kuvassa pipo päässään ja isot silmät.

Vierailija
40/82 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Panokaveri siis haluaa että pukeudut tietyllä tavalla koska se kiihottaa häntä. Vittu voi voi.

Oikeastiko jotakuta voi kiihottaa horjuva vaappuva kävely jalat harallaan ja koukussa. Niin minä kävelisin, jos joku minut käskisi korkokenkiin pukeutumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme