Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vetää herneen nenään baarikäyttäytymisestä.

Vierailija
08.03.2006 |

Harvoin valitan mieheni käytöksestä, mutta meille on kehittynyt viime aikoina vähän erikoislaatuinen ongelma: Kun olemme yhdessä miehen kanssa juhlissa, hänen mielestään minun pitäisi ehdottomasti tulla hänen mukaansa baariin jos juhlista ollaan sinne lähdössä. Joskus jaksankin tulla, mutta useimmiten olen vaan yksinkertaisesti niin väsynyt etten jaksa enää puolenyön jälkeen baarissa riekkua ja tekee mieli päästä omaan sänkyyn. Lisäksi en tykkää baarien tupakansavusta ja metelistä (enää), nuoruusvuosien baarielämä tuntuu riittäneen minulle. Kaiken lisäksi minulla on lääkitys joka väsytää + aiheuttaa sen etten voi juoda kovin paljon alkoholia, joten hinku baariin ei tosiaankaan ole kova. (Lapsia meillä ei ole.)

Nyt ei ole kyse siitä että haluaisin mieheni tulevan kanssani kotiin, ei ollenkaan, vaan haluaisin vaan itse päästä nukkumaan, mies saisi vapaasti jatkaa juhlintaa ystäviemme kanssa. Vaan kun ukkorakas aina hiiltyy kun sanon että taidan lähteä kotiin, alkaa mököttämään koska haluaisi kuulemma niin kovasti että minä tulisin hänen kanssaan baariin. Välillä olen jo etukäteen ilmoittanut että en sitten tule baariin, mutta aina se vaan menee mököttämiseksi. Tällä hetkellä kaikki tulevat tuparit sun muut hirvittää etukäteen, kun tiedän että taas saa tapella miehen kanssa siitä saanko lähteä väsyneenä kotiin vain en. :(

Tosi kumma tilanne. Useimmiten se ratkeaa siten että minä marssin bussiin/taksiin, ja mies kipittää mököttäen perässä vaikka koitan hokea että jäisi nyt juhlimaan. Ja se on mielestäni OIKEASTI ok jos mies jää baariin ilman minua.

Uh, helpottaa jo nyt hiukan kun pääsee tänne vuodattamaan... On taas vaan lauantaina tuparit tiedossa ja saa nähdä miten käy.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikään kuin eläisitte ihan symbioosissa hänen mielestään, ja kaikki pitää tehdä yhdessä. Luulin että yleensä naiset on tuollaisia. Ja niillekin sanotaan että pitäisi suhteessa jossain vaiheessa itsenäistyä tai se alkaa ahdistaa. Miehesi pitäisi varmaan alkaa sallia sinulle elämää hänen ulkopuolellaan...

Vierailija
2/3 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin meillä on tähän asti " symbioosi" sujunut, olen aina itsekin luullut olevani enemmän se " tehdään kaikki yhdessä" -tyyppi, näköjään olen tartuttanut sen mieheenkin... Muuten meillä kyllä on omat harrastukset ja touhut ja kaverit.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekeskeiseltä ja itsekkäältä. Miksi ihmeessä jos hän haluaa tehdä jotain, kaikkien muidenkin pitää haluta tehdä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme