Julkkisten "meikittömät" kuvat..
milloin kukakin julkkis laittaa "meikittömän kuvan" julkisuuteen,ja painottaa kuinka ihmisen täytyy uskaltaa näyttää aidolta itseltään..kuitenkin lähes jokaisella on kestovärjätyt kulmat ja ripset kuvissa...eli ei sitten kuitenkaan olla aitoja,meikittömiä omia itseään.lähinnä huvittaa moiset "esimerkit"...
Kommentit (18)
eikä ole anna puu,eikä sini sarielkaan ihan "au naturel"..
Enpä olisi edes tunnistanut Vikmania😲
Minä olen julkaissut koronan jälkeen vain meikittömiä kuvia. Ne ovat ihan oikeasti meikittömiä, mutta kiva jos näyttävät niin kauniilta jonkun mielestä, että luullaan piilomeikillisiksi.
Mikä oli aloituksen tarkoitus muuta kuin haukkua julkkiksia?
T. Julkkis
Kulmissa joko kestoväri tai microblading, huulissa täytteet ja ripsissä pidennykset. Sekä kuvassa filtteri ja/tai etukameran kaunistus-toiminto. Meikitön kyllä, mutta luonnollinen ei.
Tykkään yleensä paparazzien kuvista. Ne ovat niitä kaikkein aidoimpia, mm. Marita Taavitsainen on ihan ikäisensä näköinen. Jossain kuvassa oli kyllä niin filtteröity, että näytti 30-vuotiaalta.
Näitä meikittömiä kuviakin on hieman käsitelty.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen julkaissut koronan jälkeen vain meikittömiä kuvia. Ne ovat ihan oikeasti meikittömiä, mutta kiva jos näyttävät niin kauniilta jonkun mielestä, että luullaan piilomeikillisiksi.
T. Julkkis
Saa kai nyt totuuksia kirjoittaa?
Sinä otit sen heti haukkumisena...
Minä tavis latasin äsken facebookkiin kuvan omasta pärstävärkistäni täysin luonnontilassa. Ei meikkiä, ei filttereitä. Ei tekoripsiä, ei feikkikulmakarvoja. Haastoin kaikki kaverinikin tekemään samoin.
#eimeikkiä #eifilttereitä
Hän näyttää ihan Johanna tukiaiselta.. tuo viikman..
Aikoinaan Chisu otti itsestään aidon meikittömänä kuvan, en tiedä varmuudella onko naamaa käsitelty entuudestaan.
Seiskassa oli joskus kuvia meikittömästä Maisa Torpasta.
Ei ollut yhtään samannäköinen, mitä kuvia meikattuna ollut.
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa oli joskus kuvia meikittömästä Maisa Torpasta.
Ei ollut yhtään samannäköinen, mitä kuvia meikattuna ollut.
Ja niistähän se sai puolen vuoden psykoosikohtauksen.
Ihan jo etukameran filtterillä ja hyvällä kuvakulmalla näyttää sellaset 70% paremmalta kuin miltä oikeasti näyttää 😁 Että aika feikkiä on edelleen. Puhumattakaan nyt sen älyttömyydestä että pitää kuvata pärstäänsä jatkuvasti johonkin. Artistien sun muiden kohdalla ymmärrän sinänsä kun sinne someen on pakkokin tuottaa sisältöä vaikka sitä kuinka inhoaisi.
Mä aina välillä mietin eikö yksikään julkkisnainen mieti omaa vastuutaan! He saattavat olla esimerkkejä lapsille ja nuorille, mutta vain oma ego ja pärstä tuntuu kiinnostavan ja se näkyy juuri muun muassa näiden muka-meikittömien kuvien julkaisuissa. Jotenkin moraalitonta.
Ei nykyisin menesty laulajana, ellei näytä nuorelta ja kauniilta.
Nykymaailma on niin ulkonäköpainoitteista.
Huh huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. JulkkisSaa kai nyt totuuksia kirjoittaa?
kuka ensinnäkään väittää että meikattu ihminen on aina kaunis ?? aloituksen tarkoitus oli ottaa kantaa siihen ,että ollaan olevinaan jotain(rehellisiä,luonnollisia,rohkeita,aitoja..jne.) mutta ei sitten kuitenkaan olla,ja pidetään meitä ns."taviksia" tyhminä,jotka ei nää tälläisen läpi.Julkkikset ovat jatkuvasti esillä,jotkut hinnalla millä hyvänsä,silloin on myös hyvä ymmärtää,että heitä voidaan kritisoida yhtälailla kun ihailla ja kehua.ulkonäkö,varsinkin kauneus, tuntuu olevan tämän päivän tärkein ihmisarvo joillekkin,ja jos tarkoituksena on kannustaa muita olemaan omia itseään,hyväksymään itsensä sellaisena kuin on,niin ei todellakaan ole hyvää esimerkkiä mainostaa omaa luonnollisuuttaan käsitellyllä naamalla tai kuvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. JulkkisSaa kai nyt totuuksia kirjoittaa?
kuka ensinnäkään väittää että meikattu ihminen on aina kaunis ?? aloituksen tarkoitus oli ottaa kantaa siihen ,että ollaan olevinaan jotain(rehellisiä,luonnollisia,rohkeita,aitoja..jne.) mutta ei sitten kuitenkaan olla,ja pidetään meitä ns."taviksia" tyhminä,jotka ei nää tälläisen läpi.Julkkikset ovat jatkuvasti esillä,jotkut hinnalla millä hyvänsä,silloin on myös hyvä ymmärtää,että heitä voidaan kritisoida yhtälailla kun ihailla ja kehua.ulkonäkö,varsinkin kauneus, tuntuu olevan tämän päivän tärkein ihmisarvo joillekkin,ja jos tarkoituksena on kannustaa muita olemaan omia itseään,hyväksymään itsensä sellaisena kuin on,niin ei todellakaan ole hyvää esimerkkiä mainostaa omaa luonnollisuuttaan käsitellyllä naamalla tai kuvalla.
Jep, Erika Vikmanilla jotain tehty kulmakarvoille. Kaukana luonnollisesta.