Aijotko elää loppuelämäsi sinkkuna?
Jos näin, miksi? Luuletko että ihmisen voi olla yksin ilman parisuhdetta onnellinen?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Olisin minä varmaankin onnellisempi jonkun mukavan naisen kanssa, mutta kun ei ikinä kenellekään kelpaa. Enköhän ole sitten loppuikäni yksin, kun tähänkin mennessä seurusteluja tasan 0 kappaletta. T M29
Sama tilanne mulla. Kuvittelin homman muuttuvan yliopistosta työelämään siirtyessä mutta ei. Ei voi mitään
M28
Ei ole aikomuksia puoleen eikä toiseen, joten todennäköisimmin jään sinkuksi. Hylätyksi tuleminen ei lisää onnellisuutta.
En aijo enkä tosiaan ikinä aijonut mutta elämä päätti toisin.
N 52
Sama täällä, jäin tahtomattani yksin.. masentaa kyllä aina välillä..
N44
Todennäköisesti. Olen jo rupsahtanut 40+
MinuLla taas oli niin kova tunku miehien puolelta että se oli ihanliian hirveää, kyllästyin kun itse en koskaan saanut itse etsimään ryhtyä edes suuhun tultiin ja kotiin ja kaikkialle perästä. En sano pahalla mutta KYLLÄSTYIN PERUSTEELLISESTI.
Kavereita ei kyllä koskaan ole kylliksi . Haluaisinkin tutustua pikkuhiljaa ja rauhassa. Missä teitä miehet voisi näin tavata????
Nuo tekstisaivartelijat karkoittavat kyllä jo tuolla ihmiset:(! Siitä se alkaa
Kyllä "aijon". Olen elänyt koko tähänastisen elämäni (58 vuotta) yksin, koska olen niin halunnut. Elämäni on ollut hyvin onnellinen, enkä halua sen muuttuvan miksikään.
En aio, vaikka yhteen aikaan aloinkin siihen jo henkisesti totutella. Olen kuitenkin onneksi löytänyt ihanan kumppanin ja häät ovat ensi keväänä.
Mistä sitä kukaan tietää? Olen tällä hetkellä ollut sinkkuna vuodesta 2005 joten kovinkaan todennäköiseltä ei puolison löytäminen enää tässä vaiheessa näytä, mutta olen avoin kaikenlaisille ehdotuksille - niitä ei ole vaan yhtäkään tullut tässä 11 vuoden aikana.
Rakennan ensin tuon omakotitalon loppuun ja katsotaan sitten muuttuuko seksisuhteet parisuhteeksi.Haluan nimittäin omistaa itse koko talon, koska eron tullessa voin vain toivottaa muijalle heipat ja lähteä vaikka salille.
Kyllä. Toiseen kysymykseen: en jaksa luulla mitään.
Lähden kohta kylille kaffelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin minä varmaankin onnellisempi jonkun mukavan naisen kanssa, mutta kun ei ikinä kenellekään kelpaa. Enköhän ole sitten loppuikäni yksin, kun tähänkin mennessä seurusteluja tasan 0 kappaletta. T M29
Sama tilanne mulla. Kuvittelin homman muuttuvan yliopistosta työelämään siirtyessä mutta ei. Ei voi mitään
M28
Tämä on naisen kirjoittama teksti.
Sinkkumies
Todennäköisesti. Olen eronnut 50-v. eikä suosioni ole kummoinen.
Olisin varmaan onnellinen jossain erämaamökissä, jos: olisi riittävästi kaffetta. Voisi vaikka täydentää varastoja muutaman kuukauden välein ja ostaa myös pari pulloa viinaa. Päivät menisivät kalastelemalla, metsästämällä ja viljelemällä, puita tehdessä ja kaikkea puuhaillessa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Rakennan ensin tuon omakotitalon loppuun ja katsotaan sitten muuttuuko seksisuhteet parisuhteeksi.Haluan nimittäin omistaa itse koko talon, koska eron tullessa voin vain toivottaa muijalle heipat ja lähteä vaikka salille.
Oikea asenne. Hienoa, että olet ymmärtänyt asian ajoissa.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Nuo tekstisaivartelijat karkoittavat kyllä jo tuolla ihmiset:(! Siitä se alkaa
No voi hyvänen aika, minulle ei kelpaa ihminen, moukka, joka ei äidinkieltään osaa kirjoittaa.