Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aijotko elää loppuelämäsi sinkkuna?

Vierailija
23.10.2016 |

Jos näin, miksi? Luuletko että ihmisen voi olla yksin ilman parisuhdetta onnellinen?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo tekstisaivartelijat karkoittavat kyllä jo tuolla ihmiset:(! Siitä se alkaa

Jep, seuraavaksi kyylätään tiskirätin paikkaa ja hammastahnan puristelua. No tänks.

Vierailija
22/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakennan ensin tuon omakotitalon loppuun ja katsotaan sitten muuttuuko seksisuhteet parisuhteeksi.Haluan nimittäin omistaa itse koko talon, koska eron tullessa voin vain toivottaa muijalle heipat ja lähteä vaikka salille.

Oikea asenne. Hienoa, että olet ymmärtänyt asian ajoissa.

Sinkkumies

Riittää kun katsoo kaveripiiriä niin tajuaa miksi kannattaa vaan itse omistaa.Suhteita kaatuu, ei siinä samalla kannata kaataa omaa talouttaan. M36

Jännä miten joku voi alapeukuttaa sitä, jos toinen haluaa edes vähän suojata omaisuuttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin varmaan onnellinen jossain erämaamökissä, jos: olisi riittävästi kaffetta. Voisi vaikka täydentää varastoja muutaman kuukauden välein ja ostaa myös pari pulloa viinaa. Päivät menisivät kalastelemalla, metsästämällä ja viljelemällä, puita tehdessä ja kaikkea puuhaillessa. 

Sinkkumies

Julkikirjoitit juuri tuntemukseni.

Minä olen kuudenkympin korvilla oleva nainen, vielä työelämässä.

Unelmani on elää yksin, kirjoja lukien, musiikkia kuunnellen, ristikoita ratkoen, ulkoillen ja joskus viiniä kynttilänhämyssä nauttien.

Yksin asun nytkin, naimissa olin nuorena, tein lapset, erosimme, kasvatin lapset, ovat jo maailmalla.

Jokin minussa, alakulo ja itsetunnon puute, ajaa yksinäisyyteen.

Minua sanotaan usein iloiseksi, kauniiksi ja ikäistäni huomattavasti nuoremman oloiseksi. Niin se ulkokuori pettää 😏

Vierailija
24/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin, miksi? Luuletko että ihmisen voi olla yksin ilman parisuhdetta onnellinen?

Joo, kun ei löydy ketään joka huolis mut. Ja mitään tuntematonta en baarista siis halua. En usko että olen mikään superonnellinen ilman parisuhdetta. No oletko happy nyt?

Vierailija
25/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti juu, kun en vieläkään ole seurustellut ollenkaan enkä edes tapaa ihmisiä missään. Lisäksi hylätyksi tuleminen pelottaa. Onnellisuudesta en osaa sanoa mitään.

N23

Vierailija
26/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakennan ensin tuon omakotitalon loppuun ja katsotaan sitten muuttuuko seksisuhteet parisuhteeksi.Haluan nimittäin omistaa itse koko talon, koska eron tullessa voin vain toivottaa muijalle heipat ja lähteä vaikka salille.

Hahaa. Olisin täydellinen sulle, mulla on jo oma talo, ja omat urheiluharrastukset.

Vierailija
27/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joo,parisuhteen kustannus-hyötysuhde on pahasti pakkasella.Lapsia en halua missään nimessä.

Vierailija
28/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa. Olisin täydellinen sulle, mulla on jo oma talo, ja omat urheiluharrastukset.

Vaikutat hienolta naiselta.Mikään ei ole oksettavampaa kun elätettävä muija.

Vierailija
29/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin minä varmaankin onnellisempi jonkun mukavan naisen kanssa, mutta kun ei ikinä kenellekään kelpaa. Enköhän ole sitten loppuikäni yksin, kun tähänkin mennessä seurusteluja tasan 0 kappaletta. T M29

Sama tilanne mulla. Kuvittelin homman muuttuvan yliopistosta työelämään siirtyessä mutta ei. Ei voi mitään

M28

Tämä on naisen kirjoittama teksti.

Sinkkumies

Olisin nainen ja esiintyisin miehenä ja surkuttelisin miten oon sinkku eikä naiset kiinnostu? Av ei koskaan petä

30/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka ovat allapäin, kun joutuvat olemaan yksin:

Kannattaa punnita kaikki arvot ja laittaa vaakaan.

Oma kokemukseni on, että hyvältäkin vaikuttava suhde voi kaatua.

Omasta mielestäni annoin puolisolleni hyvän elämän, lapset onnellisesti naimisiin ja sitten kun eläkepäivät alkoivat, armollinen puolisoni sai päähänsä, että minut on saatava "tossun alle", kun hänen naisystävilläänkin oli miehet enemmän tai vähemmän jo alistettu.

Eräänä päivänä pikku riidan jälkeen hän ilmoitti, että muuttaa ulos !

Sanoin tyynesti että siihen hän ei minun lupaani tarvitse.

Jos hän oli ystäviensä taholta yllytetty niin tekemään (joka on vahva epäilykseni).

hän erehtyi.

En juossut hänen peräänsä muutaman viikon päästä rukoilemaan takaisin.

Hän itse tuli yrittämään takaisin siinä uskossa, että kaikki jatkuu kuten ennenkin.

Kun hän muutti tavaroitaan ulos, tein hänelle selväksi että ulko-ovemme on yksisuuntaista liikennettä varten.

Avioliitto oli kärsinyt kolauksen jota ei voi paikata !

Vierailija
31/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2762 kirjoitti:

Oma kokemkseni on, että hyvältä vaikuttavakin suhde voi kaatua.

Omasta mielestäni annoin puolisolleni hyvän elämän, lapset onnellisesti naimisiin ja sitten kun eläkepäivät alkoivat, armollinen puolisoni sai päähänsä, että minut on saatava "tossun alle", kun hänen naisystävilläänkin oli miehet enemmän tai vähemmän jo alistettu.

Jos hän oli ystäviensä taholta yllytetty niin tekemään (joka on vahva epäilykseni).

hän erehtyi.

Hän itse tuli yrittämään takaisin siinä uskossa, että kaikki jatkuu kuten ennenkin.

Kun hän muutti tavaroitaan ulos, tein hänelle selväksi että ulko-ovemme on yksisuuntaista liikennettä varten.

Näin mies hoitaa oikein tälläisen asian.Puudelit ja lassukat hoitaa toisella tavalla.

Vierailija
32/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ein aio elää sinkkuna, sillä en ole sinkku, vaan ihan rehellisesti vanhapiika ja sellaisena uskon elämäni jatkuvan ilman aikomuksiakin.

Lapsuudesta 50-luvulta muistan hienostelevat rouvat, jotka ostivat leivän päälle sinkkua ja kahvipöytään seksiä. Olivat olleet nuorena herrasväessä piikomassa, jossa puhuttiin peräti ruotsia - tai ainakin yritettiin. Sieltä sitten tuotiin maallekin noita "hienoja" sanoja. 

Vierailija
33/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion. Olen liian kummallinen, että toinen ihminen jaksaisi naamaani katsella.

Vierailija
34/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en ole mitenkään miehekkään näköinen edes yli 30 veenä enkä ole juuri minkäänlaista kontaktia koko elämäni aikana saanut naissukupuoleen, epäilen etten koskaan tule saamaankaan. Tänä päivänä pitäisi olla vähintään Teemu Selänne, että kelpaisi. Ja ei, en ole syrjäytynyt työtön alkoholisti, niinkuin usein ajatellaan. Vaan ihan  yliopistossa opiskeleva 30 vuotias mies. 

Vierailija
35/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin varmaan onnellinen jossain erämaamökissä, jos: olisi riittävästi kaffetta. Voisi vaikka täydentää varastoja muutaman kuukauden välein ja ostaa myös pari pulloa viinaa. Päivät menisivät kalastelemalla, metsästämällä ja viljelemällä, puita tehdessä ja kaikkea puuhaillessa. 

Sinkkumies

Mä voisin tulla naapurimökkiin, johonkin kilometrin päähän :) Voisi sitten joskus juoda kaffeita ja viinaa yhdessä, lopun aikaa molemmat omillaan :D

Vierailija
36/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Mikä estää? Siitä vaan erämaamökkiin.

Vai onko kivempaa sittenkin olla sähköverkon ulottuvilla ja roikkua netissä trollaamassa, vaikkei se teekään sinua onnelliseksi?

Vierailija
37/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua oll yksin. Mieluimmin tyydyn siihen mieheen jonka saan. 

Jotkut voivat olla onnellisia ilman puolisoa.

Vierailija
38/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä päivänä pitäisi olla vähintään Teemu Selänne, että kelpaisi. Ja ei, en ole syrjäytynyt työtön alkoholisti, niinkuin usein ajatellaan. Vaan ihan  yliopistossa opiskeleva 30 vuotias mies. 

Väität, ettet ole syrjäytynyt mutta lienet suorittanut kaikki opintosi etänä, kotoasi käsin. Jos et ole, niin katselepa joku päivä ulkona liikkuessasi ympärillesi. Kaiken tyyppisillä miehillä on naisseuraa.

Vierailija
39/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2762 kirjoitti:

Oma kokemukseni on, että hyvältäkin vaikuttava suhde voi kaatua.

hän erehtyi.

Ihanaa huomata, että ehkä tämä ei ole trolli, vaan keskuudessamme on täysikäisiä ihmisiä, joilla ei ole mitään suhteellisuudentajua, empatiaa tai rakkautta omaa puolisoa kohtaan. Elämä on ollut siis todella helppoa ilman mitään ongelmia tai henkistä kasvua. Itse en haluaisi moinen kivisydän olla, mutta tuntuu hienolta, että joku on pystynyt välttymään kaikilta kasvunpaikoilta ilmeisesti aika kypsään ikään saakka.

Vierailija
40/54 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea asenne. Hienoa, että olet ymmärtänyt asian ajoissa.

Sinkkumies

Riittää kun katsoo kaveripiiriä niin tajuaa miksi kannattaa vaan itse omistaa.Suhteita kaatuu, ei siinä samalla kannata kaataa omaa talouttaan. M36

Jännä miten joku voi alapeukuttaa sitä, jos toinen haluaa edes vähän suojata omaisuuttaan.

Alapeukutin asennetta. Sitä, että otat jonkun muijan kanssasi asumaan, sen jälkeen vaan odottelette, että eroatte, sanot heipat ja lähdet salille. Kulostaa ankealta.