Prismassa syotettiin vauvaa stoskarryyn suoraa, tais olla Piltin kasvissosetta. Ainakin 3 av-mammaa siina tuijotti kauhistunein kasvoin. Ma ehdin eka tanne kirjoittamaan.
Kommentit (13)
Ja jopa Prismassa. Tänään olen kyllä ollut kotona, joten näit jonkun sukulaissieluni. :)
joku lasten ruoka purkki tai tuttelipurkki.
siinä saattaa ihmiset katsoa hiukka kun vaan avaan maitopurkin ja kaadan sen lapsen pulloon.
minä en kyllä koskaan antais lapselle eenkuin se tuote olisi maksettu.
näin tässä eräänä päivänä s-marketissa kun äityliini oli antanu taaperolle makkarasiivun!
törkeetä!! eikö se tiiä että ruuat pitää eka maksaa?! ja muutenkin vammasta syödä kaupassa. hävetköön!!
mutta että Prismassakin?! Joku salaliitto tässäkin täytyy nyt olla, ne on ne paskapäät ahneet kauppiaat aiheuttaneet ton velmuilullaan! En takuulla mene enää ikinä Prismaan!
Mutta olen kyllä sitä mieltä että ruoka maksetaan ensin ja syödään vasta sitten!! Alkeellisia käytöstapoja!!
niin kiruulla piti tänne tulla raportoimaan *huhhengittää*
onneks et nähny meitä eilen. Annetttin taaperolle banaani ennen kun oltiin maksettu. Mutta kun tultiin suoraan tarhasta ja sillä oli niin nälkä.
Ulkomailla kun oltiin ni kaikki söi kaupassa. Maistelivat viinirypäleitäki tiskillä. Me fliitsit päällä katottiin vähän pitkään. varsinki ku siellä kaupassa oli viinimaistiaiset. Käytiin jonossa kolmesti.
Siellä on se ahne kauppias, joka vie mamma-rukalta viimesetkin sentit pussista.
Ei oo Pricmassa niitä viininmaistajaisia mistä se fliitsipaita puhu. Pitäs vissiin lähtee vähän reissuun.
kun ihan asun ulkomailla. Ja kaljamaistiaisjonoissa käydään tietty monet kerrat. Me kyl puetaan koko perhe yleensä matsaaviin Golitceihin niin tunnistaa sitte kaukaa jos noi lapset juoksee omille teille vähän maistelemaan makkaroita.
olen kyllä kade, mutta kiva kun täälläkin on clopaaleja ihmisiä. kerron kaverille tänään, että olen ollu clopaali tsätissä.
kaupassa et ottaa kylmäkaapista limun ja juo sen ostosten teon lomassa ja liukuhihnalle laittaa sit tyhjän pullon... onx tehny vähän kauheesti ! :)
Mut siis mun on pakko tunnustaa kans yks juttu...annoin viime kesänä Ikeassa pojalle KASVIS-BROILERI-sosetta KYLMÄNÄ SUORAAN, SIIS SUORAAN OSTOSKÄRRYYN....mä tiedän mä tiedän, en anna sitä ikinä itelleni anteeksi....siis mun teko oli jotain tooooodella ikävää..;(
* nolona poistuu takavasemmalle*- huono äiti...