Keksi kuolintapasi, lähinnä oikeaa kättä olevan asian täytyy liittyä kuolemaasi.
Mun oikean käden päällä on paksu peitto. Mä kuolen yöllä unissani, kun olen kääriytynyt vahingossa niin solmuun peiton sisälle, että happi loppuu ja tukehdun kuoliaaksi.
Kommentit (125)
Hammaslanka.
Joko nielen sitä rullallisen ja se aiheuttaa suolitukoksen, johon kuolen tai sitten kokeilen, onnistuuko hirttäytyminen.
Ihmeen moni kirjoittaa ääniohjauksella av-palstalle!
Käteni alla on Nigella Lawsonin keittokirja. Kokkaan rasvaisia ruokia ja kuolen sydänkohtaukseen.
Lyijytäytekynä iskeytyy mun aivoihin tai jotain. :D
Otan janoisena huikan lapseni nokkamukista mutta kiskaisenkin sitä henkeen ja tukehdun.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten tähän vastaa vain vasurit (kuten minä).
Sipsipussi. Kuolen läskinä sydäriin kun verisuonet tukkeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten tähän vastaa vain vasurit (kuten minä).
Minäkin olen vasuri mutta aika monesti kirjoittaessa oikeassa on puhelin tai tietokone tai näppis. Nyt on kyllä pää. Lasketaanko se esineeksi?
Luultavasti kuristun vilttiin. Tai vaihtoehtoisesti lävistän itseni vahingossa sukkapuikolla kutoessani vilttiä. Tai sitten kääriydyn viltin alle enkä enää nouse siitä?
Vieressäni on leluhämähäkki. Siispä myrkkyhämähäkki puraisee minua.
Lasku. Jään siis laskupinon alle puristuksiin. huhhuh.
Lähden viemään pahvista roskaa kartonkikeräykseen, kun huomaan laittaneeni sen vahingossa lasinkeräysastiaan. Kurkotan roskaa, kun putoan astiaan ja rikkinäiset lasipullot viiltävät ranteeni auki. Vuodan kuiviin roskiksessa, ja naapuri löytää mut sieltä. Kukaan ei laita pahviroskaa oikeaan astiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinulle tasohiiri on tuntematon asia?
No se on toi suklaalevy, ylensyönti saa oksentamaan ja tukehdun oksennukseeni. Voi raukka!
Pötköttelen sohvalla, puhelin vasemmassa ja sämpylä oikeassa kädessä. Av-palstan ketju saa aikaan tahattoman naurunpyrskähdyksen ja tukehdun sämpylään.
Tukehdun kurkkupastilliin tai kuristun hiiren johtoon.
Vierailija kirjoitti:
Käteni alla on Nigella Lawsonin keittokirja. Kokkaan rasvaisia ruokia ja kuolen sydänkohtaukseen.
Ei hätää jos rasva menee oikeisiin paikkoihin, kuten Nigellanilla.
Sinkkumies
Mulla e-pillerit. Varmaan joku veritulppa. Jippii.
Puhelin räjähtää kuolettavalla voimalla.