Keksi kuolintapasi, lähinnä oikeaa kättä olevan asian täytyy liittyä kuolemaasi.
Mun oikean käden päällä on paksu peitto. Mä kuolen yöllä unissani, kun olen kääriytynyt vahingossa niin solmuun peiton sisälle, että happi loppuu ja tukehdun kuoliaaksi.
Kommentit (125)
Paistinpannu. Todennäköisesti paistan lettuja ja lettua heittäessäni hakkaan itseäni paistinpannulla tohjoksi.
Mäyräkoira makaa oikean käteni vieressä. Koira tulee yöllä nukkumaan naamalle ja sitten tukehdun. Tämän jälkeen koira herkuttelee maallisilla jäännöksilläni. Hah Hah :D
Paksu seinähirsi. Nuolen sitä vahingossa unissani, kieleen menee tikkuja ja haavat tulehtuu ja saan verenmyrkytyksen enkä ehdi ajoissa sairaalaan.
Alan yllättäen kävelemään unissani. Tai enemmänkin juoksemaan. Juoksen seinää (joka on lähin "esine") päin unissani, lyön pääni, kaadun ja kuolen yksin lattialla maaten.
Nää olis kyllä aika erikoisia kuolintapoja. 😂 Menis samaan kastiin sen tapauksen kanssa, missä se mies kuoli, kun hänen jalkansa oli raahautunut pitkän matkan auton oven ulkopuolella. Yhtä erikoinen. 🤔 Ap
Mulla lähin on työpuhelin.... Kuolen työn uuvuttamana äkillisesti sydänkohtaukseen.
Pensseli ja kukka.
Mitenhän noilla tappaisi ihmisen.
Tökkisi pensselillä silmään ja söisi sen kukan. Eikä se ole edes myrkyllinen.
😴
Juon liikaa ja nytkin oikeassa kädessäni on oluttölkki
Vaikuttaa siltä, että tuo jalkalamppu koituu kohtalokseni.
Vessapaperiteline lävistää sydämeni.
Vierailija kirjoitti:
Pensseli ja kukka.
Mitenhän noilla tappaisi ihmisen.
Tökkisi pensselillä silmään ja söisi sen kukan. Eikä se ole edes myrkyllinen.
😴
Oot kesällä maalaamassa talon seinää, horjahdat tikapuilta ja liukastut kukkaan.
Makaan sohvalla ja lähellä oikeaa kättäni on tyyny. Eli luultavasti tukehdun/joku tukehduttaa minut siihen. :o
Kuolin palstaillessani tabletillani, koska en enää huomannut hakea ruokaa ja juomaa.
Avaan täällä Hämeessä mökillä takkaluukun ja siellä lepattaa savupiipun kautta ryöminyt lepakko, kuten syyskuisena hämärän hetkenä faktuaalisesti tapahtui. Lepakko sähisee oudosti. Se lennähtää käsivarrelleni ja takertuu jaloissa ja nahkasiivissä olevilla käyrillä kynsillään paljaaseen käsivarteeni ja levottomasi täristen puree terävillä neulahampaillaan puhkaisten ihoni läpi syvät haavat. Järkytyn ja kirkaisen inhosta ja kauhusta. Saan huitaistua lepakon pois ja se lentää törmäillen ja syöksähdellen takaisin savupiipusta ulos.
Lepakon purema tulehtuu pahasti. Alan saada outoja oireita, hakeudun lääkärille,joka määrää kiireellisesti verikokeisiin. Minulla todetaan rabies eli vesikauhu. Mitään ei ole enää tehtävissä Lepakonraivotauti vie minut karmivalla tavalla samaan joukkohautaan,johon kaikki meidät tänä iltana kohtalomme tietävät kuopataan ja kalkkia ja havunoksia päälle. Että sillä lailla.
Varmaan mun oikea käsi langattomine hiirineen lipsahtaa pöydän reunalta, ja minä alan kaatua tästä satulatuolista, jossa istun risti-istunnassa(ergonomiasta tietoakaan). Ensin isken silmäni pöydänkulmaan, ja sitten siitä jatkan lattialle ja taitan viallisen niskani.
Ja voip olla ihan oikeasti mahdollista, on nimittäin käsi lipsahtanut muutaman kerran tuosta reunalta ja hiiri lennellyt.
Koira kyllästyy muhun ja kaataa oluttuopin, johon sitten kompastun lyöden pääni tuolinreunaan.