Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksi kuolintapasi, lähinnä oikeaa kättä olevan asian täytyy liittyä kuolemaasi.

Vierailija
22.10.2016 |

Mun oikean käden päällä on paksu peitto. Mä kuolen yöllä unissani, kun olen kääriytynyt vahingossa niin solmuun peiton sisälle, että happi loppuu ja tukehdun kuoliaaksi.

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea käteni oli vasemmalla hartiallani, jossain olkapään ja kaulan välissä. Jos sitä ei lasketa asiaksi niin se on sitten varmaan aluspaitani.

Vierailija
22/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni tukehduttaa minut tyynyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytkäri, sytytän vahingossa hiukseni palamaan ja hädissäni juoksen niin kauan että palan kokonaan?

Vierailija
24/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukastun kävellessäni tyttäreni neuleeseen ja lyön pääni.

Vierailija
25/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukosäädin. Saan siitä jonkun hirveän bakteerin ja kuolen, sillä en ole ikinä puhdistanut laitetta ja se on ollut monta vuotta käytössä.

Vierailija
26/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oikean käden puolella lattialla on jättipehmo angry bird. Yöllä sen sisälle menee demoni ja se lentää mun kasvoille ja tukahduttaa mut hengiltä.

Vierailija
27/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuikkukuppi. Joskus kun siinä palaa kynttilä, se leimahtaa ja sytyttää tulipalon josta aiheutuviin savukaasuihin menehdyn.

Vierailija
28/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oikeassa kädessä rööki ja käden vieressä pöydällä röökiaski. Istun siis kuistilla.

Sun ei tarvitse siis keksiä kuolintapaa.

Vierailija
29/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojenpuhdistusvaahto.

Hinkkaan naamani pois?

Vierailija
30/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on puhelin lähimpänä oikeaa kättä koska pidän sitä juuri kädessä. Se ilmeisesti tappaa mut sitte jotenkin.

Kuolet säteilyyn. 😟 Ap

Vierailija
31/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa kädessä on hiiri.... Kuolen hiirikolarissa.

Vierailija
32/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen K-jjunan alle kun sattuu jonain päivänä vtuttamaan liikaa. Koivukylän kohdalta hyppään saapuvan junan eteen. Pääseepähän tästä pskasta eroon.

Vierailija
33/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentolaukku. Lentokone putoaa alas ja kuolen. Toivottavasti ei kuitenkaan, ollaan lähdössä jouluksi reissuun ja jostain syystä pelottaa että kone putoaa 😝

Sitten tuli vielä tämä kysely..

Vierailija
34/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukehdun pepsimaxiin.

Vierailija
35/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandels tölkki ja dermosilin kynsilakka ovat sekaantuneet kuolemaani :D

Vierailija
36/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oikeassa kädessä rööki ja käden vieressä pöydällä röökiaski. Istun siis kuistilla.

Ei tartte siis keksiä mitään. Myrkkyjä kun käyttää jo valmiiksi.

Vierailija
37/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean käteni alla on sohvatuolin reuna (jos ei lasketa näppäimistöä tällä hetkellä, muutenhan näppäimistö liittyisi kaikkien kuolemaan).

Liukastun ja lyön pääni sohvatuolin reunaan.

Vieressäni olevan sohvatuolin reunalla on kaukosäädin.

Kun olen lyönyt pääni sohvatuolin reunaan, yritän nostaa itseni ylös ja käteni osuu vahingossa kaukosäätimeen ja televisio menee päälle. Siellä kerrotaan, että seuraavana päivänä on poutaa.

Menen seuraavana päivänä ulos, mutta yllätyksekseni siellä sataa. Ei ole kuitenkaan aikaa käydä vaihtamassa vaatteita, koska tyypilliseen tapaani olen aina viimetipassa, joten lähden kävelemään, liukastun pää edellä osuen lätäkköön, selkäni halvaantuu enkä pysty liikkumaan ja hukun.

Vierailija
38/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoavaruuden olennot kaappaavat kaikki maan asukkaiden kännykät valtaansa ja lähettävät niiden välityksellä sekopäisyyttä aiheuttavaa signaalia. Aamulla, kun herään ja alan lukea päivän uutisia kännykkäni näytöltä, tunnen kummaa väreilyä päässäni, riisuudun alasti ja juoksen ulos, suoraan läheiselle työmaalle, jossa kaivinkone ajaa minut liiskaksi.

Tai sitten jään auton alle pelatessani Pokemon Go:ta.

Vierailija
39/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea käteni pitää puhelinta ja koskee myös mieheeni. Siispä mieheni hermostuu palstailuuni ja hakkaa minut kuoliaaksi puhelimellani.

Vierailija
40/125 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielaisen kokistölkin ja tukehdun :|

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi