Miksi miehet jäisi usein suhteeseen mutta naiset haluaa erota?
Rakastuuko miehet syvemmin vai mitä? Voiko joku selittää? Enemmän esim lähipiirissäni yleensä nainen on se joka lopettaa suhteen.. Miehet sitten itkeneet naisen perään.
Kommentit (47)
Miehille taotaan pikkupojasta asti päähän, että naiset nyt vain ovat oikuttelevia pikku prinsessoita, joiden itsekeskeisyyttä ja välillä väkivallan puolellekin lipsuvaa lapsellista kiukuttelua miehen kuuluu sietää. Parisuhteelta ei siis osata sen enempää odottaakaan.
Vierailija kirjoitti:
On hauskaa miten näissä keskusteluissa naiset tiedostavat olevansa palvelijoita ja pilluja. Miksi naiset siis ovat niin nynnyjä että suostuvat tällaiseen alunperinkään? Itse olen oppinut että naiselle suhteessa ei ole mitään etua. Palvelua, tukemista ja esineellistetyksi tulemista ilman mitään vastakaikua. Yksiavioisuutta samalla kun mies suihkuttaa spermojaan tuhansille naisille, teineille ja lapsille.
Olen nuori nainen enkä koskaan aio edes koskea mieheen kun tiedän mitä se olisi. Miksi te haluatte tapailla miehiä kun tiedätte totuuden? Miksi avioidutte, toistatte samat virheet, tuette miehiänne saamatta mitään takaisin?
Totuuden ninessä on sanottava, että kyllä miehet voi ihan tykästyä ihmisenkin, eikä pelkkään p*****un. Mutta palvelia sitä kyllä joutuu olemaan. Itse kyllä veikkaan, että mies oikeasti rakastaa minua, eikä jättäisi, vaikka ei pukille pääsisikään, mutta kyllä minulla työt kotona on miehen myötä lisääntyneet. Mutta pidän miehen ihan senkin takia, että lapset tarvitsevat isän. itsekin rakastan omaa isääni ja on ihanaa, että hän asui kanssamme ja oli meille isä. Ei kunnon mies esineellistä naista ja lastensa äitiä. Kyllä naiset onneksi enimäkseen ovat kuitenkin elämänkumppaneita. Ei pilluja eikä kotiorjia. Ja kyllä näin naisena on toisaalta kiva itsellekin, että kotona on se rakas varma pano. Kurjaa se olisi naisenakin hypätä kukasta kukkaan. Ei kyllä jaksaisi. Että ei se aina niin mene, että miehet pitää naisen kuin naisen ,kunhan vaan on varma saanti. Voi nainenkin niin ajatella. Ehkä. Kai?
Vierailija kirjoitti:
Miehille taotaan pikkupojasta asti päähän, että naiset nyt vain ovat oikuttelevia pikku prinsessoita, joiden itsekeskeisyyttä ja välillä väkivallan puolellekin lipsuvaa lapsellista kiukuttelua miehen kuuluu sietää. Parisuhteelta ei siis osata sen enempää odottaakaan.
Kuka tuollaista takoo? Ikinä kuullutkaan. Siis ihan naurettavaa. Sinunko äiti sinulle tuollaista uskotteli vai kuka? Oliko äitisi väkivaltainen prinsessa joka kiukutteli lapsellisesti ja opetti sinulle, että naiset on sellaisia? Ihan outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuollaista takoo? Ikinä kuullutkaan. Siis ihan naurettavaa. Sinunko äiti sinulle tuollaista uskotteli vai kuka? Oliko äitisi väkivaltainen prinsessa joka kiukutteli lapsellisesti ja opetti sinulle, että naiset on sellaisia? Ihan outoa.
Onko esimerkiksi Aku Ankka sinulle tuttu? Miten Iines sinusta toimii tuossa sarjakuvassa?
Omassa tuttavapiirissäni yleisin syy naisten haluamallesi erolle on hyvin epätasaisesti jakautuvat kotityöt. Näissä suhteissa mies on kotihommista tehnyt alle 20% ja monessa tapauksessa taantunut käytännössä lapsen tasolle, ettei edes omia roskiaan ole roskikseen laittanut tai likapyykkiään pyykkikoriin. En mä ihmettele yhtään jos tuollaisessa suhteessa nainen haluaa erota mutta mies ei. Mies tietenkin nauttii siitä, että palvelu pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko esimerkiksi Aku Ankka sinulle tuttu? Miten Iines sinusta toimii tuossa sarjakuvassa?
Voi hyvä sylvi! Aku Ankastako sinä elämänohjeet katsot. Se on SARJAKUVA. Olen LAPSENA sitä lukenut, mutta hetkeäkään en ole ajatellut, että siitä kannattaisi ottaa oppia tähän oikeaseen elämään. Ei kukaan tuntemani nainen(etenkään äitini tai kukaan siskoistani, ystävistäni, naapurin naisista jne) toimi kuten joku sarjakuva hanmo. Elätkö sinä kuten Hessu Hopo tai Aku Ankka? Otatko roolimallit todellakin sieltä? Tämä kommenttisi kertoo kyllä kaiken. Vai että oikein AKU Ankkaa............
Mikä miehiä vaivaa? Miksette kuuntele kaverin murheita ja auta?