Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet jäisi usein suhteeseen mutta naiset haluaa erota?

Vierailija
22.10.2016 |

Rakastuuko miehet syvemmin vai mitä? Voiko joku selittää? Enemmän esim lähipiirissäni yleensä nainen on se joka lopettaa suhteen.. Miehet sitten itkeneet naisen perään.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hauskaa miten näissä keskusteluissa naiset tiedostavat olevansa palvelijoita ja pilluja. Miksi naiset siis ovat niin nynnyjä että suostuvat tällaiseen alunperinkään? Itse olen oppinut että naiselle suhteessa ei ole mitään etua. Palvelua, tukemista ja esineellistetyksi tulemista ilman mitään vastakaikua. Yksiavioisuutta samalla kun mies suihkuttaa spermojaan tuhansille naisille, teineille ja lapsille.

Olen nuori nainen enkä koskaan aio edes koskea mieheen kun tiedän mitä se olisi. Miksi te haluatte tapailla miehiä kun tiedätte totuuden? Miksi avioidutte, toistatte samat virheet, tuette miehiänne saamatta mitään takaisin?

Vierailija
22/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset tekevät enemmän suhteen eteen.

selitä minulle mitä naiset tekevät suhteen eteen? siis nimenomaan suhteen.

Tämä. Naiset hoitaa kotia ja lapsia, mutta hoitavatko parisuhdetta. Mies hoitaa työnsä ja ehkä miestentyöt kotona, mutta hoitaako parisuhdetta. Mies itkee kun ei saa seksiä ja nainen itkee kun mies ei koskaan tee mitään. Missä vaiheessa rakastuneiden ihmisten ihana parisuhde muuttuu tollaseks? Miksi ette puhu, miksi ette rakastele, miksi ette molemmat hoida parisuhdetta? Samat ongelmat edessä sen uuden ihanan kanssa kuitenkin kun huuma laantuu.. Miksi arki parisuhteessa pitää olla niin kamalaa pakkopullaa ja sit on pakko erota?

Ihmettelen vaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas luulen, että pitkän suhteen jälkeen miehet ovat usein tyytyväisiä siihen tuttuun vanhaan suhteeseen ja aloittaminen alusta pelottaa. Mun suhteessa ei ainakaan ollut kyse seksistä kun mies ei sitä antanut vuosiin. Ja vaihtamalla kyllä parani, enkä tarkoita vain seksiä vaan myös toisen arvostusta, huolenpitoa ja kodin ylläpitämistä yhteistuumin. 

Vierailija
24/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset tekevät enemmän suhteen eteen.

selitä minulle mitä naiset tekevät suhteen eteen? siis nimenomaan suhteen.

Tämä. Naiset hoitaa kotia ja lapsia, mutta hoitavatko parisuhdetta. Mies hoitaa työnsä ja ehkä miestentyöt kotona, mutta hoitaako parisuhdetta. Mies itkee kun ei saa seksiä ja nainen itkee kun mies ei koskaan tee mitään. Missä vaiheessa rakastuneiden ihmisten ihana parisuhde muuttuu tollaseks? Miksi ette puhu, miksi ette rakastele, miksi ette molemmat hoida parisuhdetta? Samat ongelmat edessä sen uuden ihanan kanssa kuitenkin kun huuma laantuu.. Miksi arki parisuhteessa pitää olla niin kamalaa pakkopullaa ja sit on pakko erota?

Ihmettelen vaa..

Yleensä naiset haluaa keskustella suhteesta ja tunteista, mutta miestä ei kiinnosta.

Ne "miesten työt" on renkaiden vaihto kahdesti vuodessa. Oman osansa hoitaminen on osa parisuhdetta. Parisuhde ei toimi, jos toinen raataa kuin orja ja toinen löhöää palveltavana. Siinä syntyy eripuraa pakostakin.

Vierailija
25/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hauskaa miten näissä keskusteluissa naiset tiedostavat olevansa palvelijoita ja pilluja. Miksi naiset siis ovat niin nynnyjä että suostuvat tällaiseen alunperinkään? Itse olen oppinut että naiselle suhteessa ei ole mitään etua. Palvelua, tukemista ja esineellistetyksi tulemista ilman mitään vastakaikua. Yksiavioisuutta samalla kun mies suihkuttaa spermojaan tuhansille naisille, teineille ja lapsille.

Olen nuori nainen enkä koskaan aio edes koskea mieheen kun tiedän mitä se olisi. Miksi te haluatte tapailla miehiä kun tiedätte totuuden? Miksi avioidutte, toistatte samat virheet, tuette miehiänne saamatta mitään takaisin?

Olen myös nuori nainen enkä ole koskaan seurustellut mutta haluaisin uskoa siihen,että on hyviä miehiä, ja jotka ei näe naista vain esineenä, vaan ihmisenä, ehkä parhaana ystävänä.. En tiedä onko näin, pelottaa seurustelu :(

Vierailija
26/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että miehille ei pitkän parisuhteen jälkeen jossa on ollut lapsia, talot, autot jne.. oikeastaan edes enää kiinnosta mikään parisuhde. Paljon parempi että naiset tulee ja menee mut rahat jää.

Vierailija
27/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehelle edes siedettävän naisen kanssa parisuhteen saaminen on työn ja tuskan takana. Tai edes kokeilemaan pääsy. Naiselle se on pari deittiprofiilia ja ulos menoa. Nyt puhutaan tavallisista 20-30v miehistä ja naisista. Joten ylipainoiset ja ikäiset kurpat olkaa hiljaa. Te ette ole niitä tavallisia naisia.

Vierailija
28/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä kummallisinta, et kun on kokemusta miehistä yhden käden sormissa, ni aletaan kertoa "totuuksia miehistä" :D

Vierailija
29/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä lähtee kotiorja. Selkeä syy nyyhkyttää, kun joutuu itse siivoamaan ja pyykkäämään.

Vierailija
30/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehelle edes siedettävän naisen kanssa parisuhteen saaminen on työn ja tuskan takana. Tai edes kokeilemaan pääsy. Naiselle se on pari deittiprofiilia ja ulos menoa. Nyt puhutaan tavallisista 20-30v miehistä ja naisista. Joten ylipainoiset ja ikäiset kurpat olkaa hiljaa. Te ette ole niitä tavallisia naisia.

Ymmärrän, miksi elät yksin. Teille tyhmille ei ole kysyntä.

Vierailija
31/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinäkö sitten olet tavallinen mies?

Vierailija
32/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi puhua nyt muuta kuin omasta kokemuksesta ja lähipiiristäni...Mutta...Miehet ryyppää,ei osallistu kotitöihin,ei hoida lapsia eikä parisuhdetta, ja on vielä muutamassa tapauksessa ollut väkivaltainenkin.Kuka hullu jaksaa tätä loputtomasti? 

Oma parisuhde on aivan kuralla näiden edellä mainittujen vuoksi.Väkivaltaa ei onneksi kuitenkaan.On paljon poissa kotoa.Mies ei osallistu mihinkään raskaisiin kotitöihin.Esim.talon lämmitys hakkeella ,puiden pieniminen ,kantaminen,lumityöt,kaupassa käynti,ruohon leikkuu ja joka paikassa vielä lapset jaloissa pyörimässä,ja oma päivätyö vielä siihen lisäksi.Ei halua hoitaa lapsia,vaan kaljan juominen on kivempaa.Ja vielä ihmettelee miksi puhun erosta koko ajan.

Vierailija
33/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet osaavat elää omaa elämäänsä parisuhteesta huolimatta, naiset taas haluavat elää elämäänsä parisuhteessa. Siksi.

Vierailija
34/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet osaavat elää omaa elämäänsä parisuhteesta huolimatta, naiset taas haluavat elää elämäänsä parisuhteessa. Siksi.

Siis miehet pärjäävät suhteen ulkopuolella, ja siksi haluavat jäädä suhteeseen?

Nainen ehdottomasti haluaa suhteen, ja siksi eroaa miehestä herkemmin?

Ei taida järki päätä pakottaa.

Vierailija
35/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffeillä pakostakin törmää varattuihin miehiin, vaikkei haluaisikaan. Olen joidenkin kanssa suostunut juttelemaan ihan vaan tietääkseni, miksi he ovat siellä. Tuon perusteella on tullut vaikutelma, että uusi nainen pitää olla katsottuna, jotta mies uskaltaa erota. Yhdeltäkin yritin tinkoa, miksei voi olla yksin eronneena jonkin aikaa, koska kyllähän eronneena olisi paremmat mahdollisuudet löytää uusi kumppani. Mutta ei kuulema käynyt päinsä, vaikkei mitään kunnon selitystä osannut antaa. 

Vierailija
36/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehelle vaimo saattaa olla ainoa läheinen, jolle voi kertoa murheistaan. Naisella on aviopuolison lisäksi ystäviä, joiden kanssa jakaa murheita. Miehelläkin voi olla kavereita, mutta heidän roolinsa on toisenlainen kuin naisen ystävillä naiselle. Tutkittu juttu.

Vierailija
37/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, mies voi pettääkin, pääasia että huolto pelaa. Nainen haluaa olla onnellinen juuri siinä käsillä olevassa suhteessa.

Vierailija
38/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat realistisempia. He tietävät, että jos erotaan, niin ensinnäkin pitää nähdä kauhea vaiva, että löytää täysipäisen ja hyvännäköisen naisen, joka kiinnostuu hänestä. Etenkin uskollisia naisia on hankala löytää. Sinkkuna mies on muutenkin tavallaan alakynnessä verrattuna naiseen, joten jos ei ole naistenmies, niin saa olla aika paljon yksin.

Kun tämän kaiken on saavuttanut, niin kohta ollaan taas samassa tilanteessa sen uuden naisen kanssa. Miehet ymmärtävät paremmin, että kaikissa suhteissa on ongelmia, eikä ne prinsessakuvitelmat ole realismia. Miehellä on myös elämää parisuhteen ulkopuolella, joten he ovat tyytyväisiä elämäänsä, vaikka parisuhde ei olisikaan täydellinen. Naiset elävät enemmän miehen kautta ja siten miehen pitää olla hyvä ja kiinnostava ja saada heidät tuntemaan itsensä naisellisiksi. Miehen miehekkyys ei ole riippuvainen siitä, että nainen muistaa häntä jatkuvasti kivoilla yllätyksillä ja teoilla, vaikka tietenkin ne kivalta tuntuvat miehestäkin. Se ei kuitenkaan ole miehelle kynnyskysymys.

Miehelle ero on myös rankempi, joten siihen ei haluta lähteä. Varmaankin osittain sen takia, että miehet eivät halua näyttää tunteitaa muille ja puhua erosta muille. Sitten tuo vaikuttaa myös, että miehen on hankala löytää uutta seuraa, joka ennestään vetää miehen itsetuntoa alas ja saattaa johtaa masennukseen.

Naisille on niin paljon miestarjontaa, että he voivat helposti boostata egoaan menemällä vain baariin ja heti ympärillä pyörii miehiä jos on vähänkään hyvännäköinen ja iloinen. Nainen tajuaa, että ei mitään hätää ja ottajia riittää.

Vierailija
39/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIehelle vaimo saattaa olla ainoa läheinen, jolle voi kertoa murheistaan. Naisella on aviopuolison lisäksi ystäviä, joiden kanssa jakaa murheita. Miehelläkin voi olla kavereita, mutta heidän roolinsa on toisenlainen kuin naisen ystävillä naiselle. Tutkittu juttu.

Tämä on täysin totta. Vaimo on miehelle sellainen ystävä, jota ei niin vain korvata. Tosin netistä kyllä löytyy juttuseuraa, mutta naiset eivät ole kovinkaan halukkaita kuuntelemaan tuntemattomien miesten murheita noin yleisesti ottaen.

Vierailija
40/47 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miehet pärjäävät suhteen ulkopuolella, ja siksi haluavat jäädä suhteeseen?

Nainen ehdottomasti haluaa suhteen, ja siksi eroaa miehestä herkemmin?

Ei taida järki päätä pakottaa.

Makuasia, kumpi on huonompi juttu: järjen vai ymmärryksen puute. En kuitenkaan ala tuhlaamaan aikaani vääntämällä edellistä kommenttiani rautalangasta ihmiselle, jolta puuttuu tuo jälkimmäinen.