Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varokaahan vain.

Vierailija
08.03.2006 |

Olen kohta lähdössä Koivukylän Eurospaariin, kauppaan ja voitte olla varmoja, jos siellä olette, niin tulen heti raportoimaan kuka osti mitäkin.

T: Ruokapoliisi

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksais, ehkä saat muutakin kirjoittamisen aihetta.

Vierailija
2/9 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko lähteä siihen lähiöön, koska se on lähin paikka, missä kaupat. Olen kipee ja muualle en voi lähteä.

Verkkareista: Voi, kun minulla ei ole niitä. Onko teillä nyt antaa jotain muuta pukeutumisneuvoja minulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos joku ostaa korviketta, alkoholia, valmisruokia, epäterveellisiä ruokia, kondomeja (eli siis avoimesti harrastavat seksiä), tupakkaa, karkkia ynnä muuta törkeää.

Vierailija
4/9 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla voidaan haukkua kaikki shoppaajat rumiksi ja lihaviksi!!

Vierailija
5/9 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Koivukylässä, vaan Rekolassa, isossa omakotitalossa, hyvällä alueella. ( Tämän kerron siksi, ettei joku oikeasti minun kuvittele asuvani Koivukylässä.)

T: Ap, ruokapoliisi.

Vierailija
6/9 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta paperia otan kyllä mukaan. Lähtö vain viivästyy nyt ,koska sallin lapselleni vesileikkejä ja nyt hän on ihan märkä. Onneksi meillä on iso sauna, missä saan hänet hyvin kuivatettua.

T: Ap.

Vierailija
7/9 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osaan tehdä kaikki asiat aina oikein ja suositusten mukaisesti.

Vierailija
8/9 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tehdä ruokaa, koska palvelijalla on vapaapäivä.

No niin, kurkkaa muistiinpanoja....

Aika kauppakyttäilyyn oli tosi paha. Ei siellä paljon mammoja kärryineen ollut. Mutta yksi pariskunta pisti silmään. Kärryssä oli vaikka mitä lihaa ja juustoja. Pari kaljaa, mutta ei yhtään vihanneksia ,eikä hedelmiä.

Yhden mamman korissa oli paljon eineksiä ja jäätelöä. Sielläkään ei ollut yhtään vihanneksia, saati hedelmiä.

Yhdellä perheellä oli valtava kärry niin täynnä, ettei siitä oikein selvää saanut, mitä sisälsi.

Siinä raporttini pääpiirteittäin. Nyt saa kommentoida.

T: Ap.

Vierailija
9/9 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän