Mies "petti" ja peruin häät. Nyt haluankin pitää häät. Mitä tehdä?
Peruin kirkon ja juhlasalin. Ilmoitin kaikille kutsutuille että häät on peruttu. Peruutun bändin. Ystäväni joka ei siis ole mun kaaso vakuutti minut että menettelun lyhytnäköisesti ja suutuspäissäni.
Miten saan nyt hääni takaisin. Onko outoa jos peruuttaa peruutuksen. Esim kirkko on lapsuuskirkkoni ja haluan häät sinne. Voinko soittaa papille suoraan koska kanslia on kiinni näin viikonlopulla?
Ravintolaan soitin jo ja heille sopii vielä sama päivä.
Pitääkö lähettää uudet kutsut vai onko kirjallinen kutsu voimassa jos suullinen peruutus peruutetaan suullisesti?
Olen ihan yksin tämän asian kanssa. Mies ei puhu mulle ja kaaso sanoi että selvitä oma sotkusi. Täytyy vaihtaa kaaso tähän mun kaveriin joka käänsi mun pään. Mitä voin tehdä että häät pidetään?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko siis selvittäneet kunnolla tuo pettämisen? Vai toimitko hetken mielijohteesta tai miehen ylipuhuttua sinut? Hoitakaa ensin asia kuntoon ja sitten ne häät, jos ollenkaan?
En nyt vastannut kysymykseen, mutta menköön.
En oo puhunut mitään miehelle sen jälkeen. Siis hän ei vastaa puhelimeen eikä tekstareihin.
Istuttiin tyttöporukassa ja keksittiin laittaa poikkiksille viestiä yhden tytön työpuhelimesta "Tiedän että aikaa kulunut mutta ajattelen silti sinua, sitä kesää ja meidän biisiä! Muistathan? Tekstaa mulle please!"
Niin kukaan muu poikkis ei vastannut paitsi mun! Se laittoi viestiä että "No en muista, ei varmaan ollut kummonenkaan biisi!"
Suutuin tästä kunnes ystävä sanoi että toihan oli mieheltä vaan veetuilua nimettömään viestiin ja läppää. En oo kyl ihan varma oliko.
Niin mistä sä suutuit? Siitä että vastas jotain? Ja mies suuttui kun sitä yritettiin tuolla tavalla kusettaa? Kyllä sun on paras antaa niiden häiden olla, ja odottaa että täytät edes 18v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko siis selvittäneet kunnolla tuo pettämisen? Vai toimitko hetken mielijohteesta tai miehen ylipuhuttua sinut? Hoitakaa ensin asia kuntoon ja sitten ne häät, jos ollenkaan?
En oo puhunut mitään miehelle sen jälkeen. Siis hän ei vastaa puhelimeen eikä tekstareihin.
Istuttiin tyttöporukassa ja keksittiin laittaa poikkiksille viestiä yhden tytön työpuhelimesta "Tiedän että aikaa kulunut mutta ajattelen silti sinua, sitä kesää ja meidän biisiä! Muistathan? Tekstaa mulle please!"
Niin kukaan muu poikkis ei vastannut paitsi mun! Se laittoi viestiä että "No en muista, ei varmaan ollut kummonenkaan biisi!"
Suutuin tästä kunnes ystävä sanoi että toihan oli mieheltä vaan veetuilua nimettömään viestiin ja läppää. En oo kyl ihan varma oliko.
Hakeudu nyt jo hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko tossisasi?
Tästä on kyllä tulossa palkinto sarjassa "Bridezilla of the year". Haen popparit.
:D Jatka tarinaa kiitos! Hyvät naurut saa mielikuvista.
siis OMG :D