Mies "petti" ja peruin häät. Nyt haluankin pitää häät. Mitä tehdä?
Peruin kirkon ja juhlasalin. Ilmoitin kaikille kutsutuille että häät on peruttu. Peruutun bändin. Ystäväni joka ei siis ole mun kaaso vakuutti minut että menettelun lyhytnäköisesti ja suutuspäissäni.
Miten saan nyt hääni takaisin. Onko outoa jos peruuttaa peruutuksen. Esim kirkko on lapsuuskirkkoni ja haluan häät sinne. Voinko soittaa papille suoraan koska kanslia on kiinni näin viikonlopulla?
Ravintolaan soitin jo ja heille sopii vielä sama päivä.
Pitääkö lähettää uudet kutsut vai onko kirjallinen kutsu voimassa jos suullinen peruutus peruutetaan suullisesti?
Olen ihan yksin tämän asian kanssa. Mies ei puhu mulle ja kaaso sanoi että selvitä oma sotkusi. Täytyy vaihtaa kaaso tähän mun kaveriin joka käänsi mun pään. Mitä voin tehdä että häät pidetään?
Kommentit (26)
Jos nyt kuitenkin selvittäisit sekä hääasoan että muut tämän miehesi kanssa. Hän on kuitenkin aika oleellinen osa koko kuviota, ei vain pelinappula näytelmässäsi.
Mies ei puhu kanssasi ja haluat naimisiin? Siis oletko varma, että mies on tulossa paikalle jos saat kirkon vielä varattua takaisin... Kannattais nyt se varmistaa mieheltä. Ja jos kovasti naimisiin haluat niin onnistuuhan se maistraatissakin.
Jos olisin joku vieraista voin kuvitella, että tuosta lentäisi hyvää vitsiä kun viiniä rupeaa juhlapaikassa kulumaan.. Ehkä voisi olla aika kiusallistakin teille. Jos pakko naimisiin on päästä suosittelen maistraattia.
Kenen kanssa oot menossa vihille, sen puhumattoman miehen vai?
Teistä ei kumpikaan ole valmis avioliittoon, unohda koko juttu.
Oletteko siis selvittäneet kunnolla tuo pettämisen? Vai toimitko hetken mielijohteesta tai miehen ylipuhuttua sinut? Hoitakaa ensin asia kuntoon ja sitten ne häät, jos ollenkaan?
En nyt vastannut kysymykseen, mutta menköön.
on outoa, menkää keskenään naimisiin vaikka jossain Lidlin parkkiksella ja lopettakaa muiden kiusaaminen.
No paniko se mies toista naista vai ei? Vai oliko kyse siitä että sun mielestä mies petti kun katsoi jotain toista naista tms.?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sen kaverin kans, joka käänsi ap:n pään.
Mikä ero on "pettämisellä" ja pettämisellä? Mies ei puhu? Mitä se sitten tekee? Haluaa susta eroon, eipä siinä muuta. Nolottaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Aikooko ap sanoa alttarilla miehen puolesta... tahtoo se 🙄
Soita sulhaselle ja sovi tapaaminen. Puikaa asia niin että on setvitty olo. Jos tarvetta niin tehkää sama useaan kertaan. Selvittäkää asianne huolella ja päättäkää hääjärjestelyistä tulevaisuuteen. Nämä häät tuntuisivat jo tragikoomiselta ihan kaikista. Hätäpäissään ei kannata edes kravattia silittää. Menee vaan pilalle ja jälkikäteen kaduttaa. Et maininnut minkä ikäisiä olette, kuinka vakavasta pettämisestä oli kysymys, voiko luottamus palautua molemmin puolin. ...myös niin että mies uskaltaa vielä loppuelämänne aikana kertoa sinulle esim. Että hyvä ystäväsi puristelee häntä salaa pakaroista, pelkäämättä että haluat erota ja laittaa hommat pakettiin. Se että toinen kertoo sinulle avoimesti jostain kertoo myös siitä että hän uskoo ja luottaa teihin. Sitä uskoa voi olla lähes mahdoton saada takaisin jos toinen osapuoli mouhoaa heti ilmoittaen sikamiehestään koko suvulle tuttuineen ja peruu kinkerit ja tulevaisuuden suutuksissaan. Aika soppa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikooko ap sanoa alttarilla miehen puolesta... tahtoo se 🙄
Ja ap jatkaa. En määkään välillä tahtonut, mutta kyllä mä nyt tahdonkin.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko siis selvittäneet kunnolla tuo pettämisen? Vai toimitko hetken mielijohteesta tai miehen ylipuhuttua sinut? Hoitakaa ensin asia kuntoon ja sitten ne häät, jos ollenkaan?
En nyt vastannut kysymykseen, mutta menköön.
En oo puhunut mitään miehelle sen jälkeen. Siis hän ei vastaa puhelimeen eikä tekstareihin.
Istuttiin tyttöporukassa ja keksittiin laittaa poikkiksille viestiä yhden tytön työpuhelimesta "Tiedän että aikaa kulunut mutta ajattelen silti sinua, sitä kesää ja meidän biisiä! Muistathan? Tekstaa mulle please!"
Niin kukaan muu poikkis ei vastannut paitsi mun! Se laittoi viestiä että "No en muista, ei varmaan ollut kummonenkaan biisi!"
Suutuin tästä kunnes ystävä sanoi että toihan oli mieheltä vaan veetuilua nimettömään viestiin ja läppää. En oo kyl ihan varma oliko.
Musta ois jotenki ihana, jos tämä ois totta eikä provo. Olisi hauska ajatella, että tollasia ihmisiä ois oikeasti olemassa. Ehkä jossain wt-Britanniassa?
Oliko siellä siis ihan ron jeremy-settiä vai joku harmiton pusu? Kannattaako seurustella jos ei voi toiseen luottaa?
Ensimmäiseksi pitäisi saada mies taas haluamaan naimisiin. Sitten kirkko, sitten soittokierros kutsutuille. Minä kyllä antaisin nyt pölyn laskeutua ja yrittäisin myöhemmin uudestaan.