5 ensimmäistä tinder nais profiilia. Tällainen taso pääkaupunkiseudulla terv, mies
Anna 27:
Eiks kuvat kero kaiken? En etsi aviomiestä
Sanni 27:
# Helsinki# Viini <3
....kissan kanssa halikuvia koko profiili täynnä
Kaisa 25
Jos sais sellaisen suhteen että voi nukkuu silloin tällöin yhdessä, heiluttaa peittoa kun tekee mieli ja käydä silloin tällöin treffeillä
#kissa halikuvia.
Pihla 27
Cats and vegan food
Mia 24
Muuten ok, mutta ikävä kyllä yli 400 kuvaa instassa joista puolet selfieitä
Pitäisikö tästä 27v miehen koittaa valita kahvi seuraa. Mä olin 17v kypsempi ku tämä roska sakki...
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on siis esim Sannissa? Eikö kuvista saa selvää vai se kissako on ongelma?
Jos elämä koostuu kissoista voit miettiä onko miehellä virkaa enää.
Terv,sivustaseuraaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on siis esim Sannissa? Eikö kuvista saa selvää vai se kissako on ongelma?
Terv,sivustaseuraaja
Sivustaseuraaja, joka tekee samanlaisen kielivirheen kuin aloituksen otsikossa.
Onko sulla jotain kissoja vastaan? Lemmikkejä omistavat ihmiset on empaattisia ja yleensä vastuullisia. Mullakin on useita kissoja, mutta löytyy myös mies, työ ja harrastuksia. Ei kissan omistaminen tee ihmisestä "hullua kissamummoa".
Mun mielestä toi Sanni kuulostaa hyvältä saaliilta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv,sivustaseuraaja
Oikeasti? Pelkäät jääväsi kakkoseksi _kissalle_? :D Ja sinä valitat naisten tasosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv,sivustaseuraajaOikeasti? Pelkäät jääväsi kakkoseksi _kissalle_? :D Ja sinä valitat naisten tasosta?
No haluan jo etukäteen välttää tilannetta jossa naisen pitää valita minun ja eläimen väliltä.
Toivoisin myös naiselta että hän edustaisi itseään eikä kissaa kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
onko naiset noin ällöjä :D
Kyllä aloittaja taitaa olla mies.
Naissselittäjät saapui taas paikalle tietämään paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv,sivustaseuraajaOikeasti? Pelkäät jääväsi kakkoseksi _kissalle_? :D Ja sinä valitat naisten tasosta?
No haluan jo etukäteen välttää tilannetta jossa naisen pitää valita minun ja eläimen väliltä.
Toivoisin myös naiselta että hän edustaisi itseään eikä kissaa kuvassa.
Tällaista tilannettahan ei pääse syntymään, jos sinä et pakota naista valitsemaan. Ihan itsestäsi siis kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Naissselittäjät saapui taas paikalle tietämään paremmin.
Mun mielestä tässä ei ole mitään selittämistä. Ap on pelottava vouhkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmikit varastaa miehen tarvitseman hellyyden ja huomion. Varsinkin jos fanaattisena palvoo niitä kissojaan. Ei tämä ehkä näin kiveenkirjoitettu asia ja näin yksinkertaista ole. Mutta jos itsellä on lookkia ja varaa valita, why bother to find out?
Voi ap sinua taas kerran! :D Ei ole viikkoa ettet tekisi samanlaisia aloituksia. Poista nyt hyvä mies se Tinderi puhelimestasi ja ala elämään ihan oikeaa elämää. Etsit sen naisen ihan livenä ja tutustut häneen ilman typeriä kotkotuksiasi. Pystytkö siihen? Pystytkö olemaan naiselle Mies? Nyt et tee oikein vaikutusta poikaressu.
Olet varmaan se sama jonka mielestä matkustelevat naiset jakelee ympäriinsä? :D
Vierailija kirjoitti:
Voi ap sinua taas kerran! :D Ei ole viikkoa ettet tekisi samanlaisia aloituksia. Poista nyt hyvä mies se Tinderi puhelimestasi ja ala elämään ihan oikeaa elämää. Etsit sen naisen ihan livenä ja tutustut häneen ilman typeriä kotkotuksiasi. Pystytkö siihen? Pystytkö olemaan naiselle Mies? Nyt et tee oikein vaikutusta poikaressu.
Olen elänyt sitä elämää tässä koko ajan ja elän edelleen. Ressukka taidat olla sinä kun et ymmärrä että aloituksessani on järjen ääntä.
Aina ei tarvitse olla viimeisen päälle kirjoitettu tai iloinen aloitus. En minä nää syytä kannustaa moiseen duckface ja horo ja narsismi kulttuuriin mitä tinder ja monet naiset nykyään edustaa.
Katso peukutusten määrää. Luuletko että olen yksin asian kanssa painiva mies?
En ole. Minulle kelpaisi ihan tavallinen nainen, mutta niitä ei ole tarjolla kuin murto osa koska ovat jo naimisissa.
Terv AP
No kun pari vuotta saat ikää lisää niin varmaan tarjontakin on toisenlaista. Mun viimeisimmät matchit:
32-v mies. Kuvassa puku päällä, toisessa kuvassa veneessä. Ilmoittaa profiilissaan ammattinsa, pituutensa ja paikkakunnan. Keskusteluissa täydellinen herrasmies, ehdottanut muutamaan otteeseen lasillisia, mutten ole vielä ehtinyt tavata.
32-v mies, muuttanut Italiasta Suomeen 5 vuotta sitten työskentelemään. Maisteri, hyvä työ. Kuvassa on harrastuksensa parissa ja rentona juhlimassa. Kertoo profiilissa urheiluharrastuksista ja siitä että pitää matkustelusta. Oikein kiva juttuseura, ei mitään hölmöjä ehdotuksia.
35-v mies, kuvassa naamiasasussa ja terassilla. Kertoo tekstissään työstä ja harrastuksesta, lisäksi mainitsee että hänellä on pari lasta. Tosi hauska, asumme hieman eri paikoissa, mutta aina välillä kysymme josko olisimme samoilla kulmilla. Olisi kiva tavata.
Jnejnejne. Kaikissa potentiaalia vakavaan suhteeseen. Mutta nyt harkitsen josko tapaisin tänään sen kehen törmäsin eilen baarissa. En edes muistanut koko tinderiä eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmikit varastaa miehen tarvitseman hellyyden ja huomion. Varsinkin jos fanaattisena palvoo niitä kissojaan. Ei tämä ehkä näin kiveenkirjoitettu asia ja näin yksinkertaista ole. Mutta jos itsellä on lookkia ja varaa valita, why bother to find out?
Eihän ap:lla tainnut olla varaa valita? Vai käsitinkö nyt jotain väärin? Miksi pitää valittaa tindernaisten tasosta, jos muualtakin naisia tulee ovista ja ikkunoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos elämä koostuu kissoista voit miettiä onko miehellä virkaa enää.Terv,sivustaseuraaja
Oikeasti? Pelkäät jääväsi kakkoseksi _kissalle_? :D Ja sinä valitat naisten tasosta?
Eihän ap:lla tainnut olla varaa valita? Vai käsitinkö nyt jotain väärin? Miksi pitää valittaa tindernaisten tasosta, jos muualtakin naisia tulee ovista ja ikkunoista?
En minä tiedä, otin vaan kantaa tuohon kissa-asiaan ^^
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Miksi sinä haet kahviseuraa Tinderistä? Jos kahviseura on synonyymi seksiseuralle, niin mikä vika tuossa Kaisa 25:ssä on? Seksiä (ja sitä kahviseuraa!) ilman sitoutumista.
Oletko vähä älyinen. Kahviseura ei ole seksiseuraa.
Helnyc ei yllätäAp
Oletko ap kirjoitustaidoton? Surkeaa, kun mies ei osaa yhdyssanoja. Totaalinen turn off.
No oliko tämä avaus sinusta jotain muuta kuin toisen profiilin haukkumista? Että muut kuin äipät saavat haukkua, mutta äippien pitää olla rajattoman ymmärtäväisiä ja kärsivällisiä, koska sinä olet lapsen tasolla? Vai mistä tuo "äippä" mielestäsi kertoo?