Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Jos ei ole lapsia ei voi tietää millaista on oikeasti olla väsynyt!"

Vierailija
22.10.2016 |

Tällaisen kommentin sain. Mielipiteitä.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mainitsin työkaverille (lääkäri) olevani väsynyt, kun en ollut saanut yöllä oikein nukutuksi. Tämä totesi: Hanki lapsi, niin tiedät mitä väsymys on! Siinä vaiheessa oltiin yritetty lasta jo yli 5 vuotta.

Minä oisi räkäissyt vihreän limaisen räkäklimpin tuollaiselle paskaperseelle naamaan..mikäli olisi ollut hyvä päivä, jos olisi ollut huono päivä hän olisi saanut kerätä hampaitaan lattialta.

Vierailija
62/68 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä lapsettomanakin väitän olleeni oikeasti väsynyt niinä päivinä, kun en ollut nukkunut yhtään yöllä ja töihin piti mennä. On niin erilaisia tilanteita ihmisillä riippumatta siitä onko lapsia. Mä en tykkää siitä, että kaikkea pitää aina ajatella sen kautta onko ihmisellä lapsia ja kuinka monta, vai ei ollenkaan. Pidän vähän ehkä yksinkertaisina niitä, jotka laskevat ihmisten väsymystä lasten lukumäärällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa, sinänsä hölmö väite, tappavaa väsymystä voi hyvin olla ilman lapsiakin, mutta tottahan se on ettei lapseton tiedä minkälaista väsymystä lapsi/lapset voi aiheuttaa. Ihan samoin kuin päästään terve ei tiedä minkälaista on masennuksen aiheuttama väsymys. Lapsen kanssa erona on se, ettei voi mennä edes yrittämään lepäämistä silloin kuin huvittaa taise on mahdollista.

Itselläni on kokemusta sairauden aiheuttamasta väsymyksestä sekä niin että sairaus aiheutti väsymystä, johon ei lepo auta sekä siitä, että sairauden oireet estivät nukkumisen. Päässä alkaa muuten kivasti viiraamaan kun viikon valvoo nukkuen 30-60min/vrk ja senkin pätkissä xD Kokemusta on myös siitä, että "ei kerkeä" nukkumaan tarpeeksi ja työ on liian raskasta. Ja sitten on kokemusta äitiydestä ja sen mukanaan tuomasta nukkumattomuudesta. Kaikki ovat ihan erilaisia.

Vierailija
64/68 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin että ei voi tietää mitä on olla väsynyt jos ei ole ollut kilpirauhasen vajaatoimintaa hoitamattomana vuosia.

Vierailija
65/68 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on unettomuuden takia ollut sellainen väsymys että jouduin hommaamaan silmälasit, kun en enää nähnyt mitään. Unilääkkeet saatuani lasit jäivät tarpeettomaksi.

Myös muisti meni tosi huonoksi, en muistanut mikä päivä on ja mitä eilen tapahtui.

Halusin vain kuolla pois, ja tuntui että tulen hulluksi. Olo oli kuin olisi monen promillen humalassa.

Väittäisin tietäväni mitä väsymys on.

Jos joku ylimielinen, itsekeskeinen ja typerä ihminen ei usko sitä, koska minä en ole tikistänyt perseestäni kakaraa tähän maailmaan, niin olkoon uskomatta.

Kuitenkin jos minulle tulee joku päin naamaa sanomaan etten tiedä väsymyksestä mitään, tulen huutamaan hänelle kurkku suorana monta minuuttia putkeen. Osaan huutaa todella kovaa.

Vierailija
66/68 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että käy sissi-RUK:n niin tietää mitä se oikea väsymys on. En ole vielä kuullut kenestäkään joka vauva-aikana nukahtelisi kävellessään tai näkisi hallusinaatioita unen puutteen takia.

Vierailija
67/68 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, huonosti nukkuvan vauvan äitinä tiedän, että itse en tiennyt väsymyksestä mitään ennen tätä. Masennuksen olen kokenut myös.

Mutta en väitä, etteikö esim jotkut sairaudet voisi myös aiheuttaa totaalista, lamaavaa väsymystä.

Vierailija
68/68 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen saanut kuulla myös sen, etten tiedä kivusta mitään kun en ole synnyttänyt.

... tuotaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi