Mitä keksejä ostat? Mitkä ovat parhaita?
Tykkään herkutella kekseillä, mutta huomaan ostavani aina ihan samoja. Kaupasta lähtee useimmiten mukaan Doriksia tai Bastogneja. Joskus harvoin Dominoja.
Mitkä kaupan keksit on teidän suosikkeja?
Kommentit (40)
Viimeksi ostin kylään viemisiksi Suklaalehti- ja Jaffa appelsiini keksejä.
Cantuccinit ja digestivet on lemppareita! Mutta tykkään kyllä melkein kaikista kekseistä. En syrji mitään!
Pirkan appelsiini ja vadelmaleivoskeksit on ihsn parhautta. Rainbown keksinautin täytekeksit on kans ahh 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään herkutella kekseillä, mutta huomaan ostavani aina ihan samoja. Kaupasta lähtee useimmiten mukaan Doriksia tai Bastogneja. Joskus harvoin Dominoja.
Mitkä kaupan keksit on teidän suosikkeja?
Ostan aina Lidlin softcake keksejä kun käyn siellä 1-2 pakettia. Ei maksa kuin jotain 80 senttiä ja on hyviä. Syön niitä yleensä aamuisin heti kun pääsen ylös sängystä muutaman.
Kannattais sinunkin kerrata kielioppisäännöt. Vähän sekava teksti. Ei millään pahalla.
Vierailija kirjoitti:
Läskit taas kokoontuu.
Ehdottomasti!
Sinun maailmassasi voi olla tietysti niin, että jos paketti keksejä ostetaan, ne syödään jo samana päivänä. Minulla, ja aivan varmasti useammalla henkilöllä täällä keksipaketti kestää viikkokausia. Se, että nauttii elämästään ei tarkoita overindulgingia. Minä olen kuitenkin vielä alle 25BMI. Samoissa mitoissa kuin 10v sitten. Ei voi valittaa ja kekseistä voi nauttia :)
En nyt muista merkkiä. Sellaisia suklaahippukeksejä paljon pussissa, ei ole jyväshyvää vaan joku muu. Sellainen punainen pussi. K-menun american cookies on myös hyvä.
Syön kyllä melkein mitä vaan. Jaffoista en vaan välitä.
T. N 163cm 47kg
Lidlin Rings-keksit. Samantyyppisiä keksejä on muiltakin valmistajilta, mutta parhaat ovat Lidlin.
Karpalo-valkosuklaacookiet, näitä on ainakin Pirkan, S-marketeissa sekä Tokmanneissa omansa.
Keksit on hevosten ja lintujen ruokaa, mielummin syön vaikka sahanpurua, se on terveellisempääkin. Hyi olkoon jotain kämäsiä kejsejä.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä