Mitä keksejä ostat? Mitkä ovat parhaita?
Tykkään herkutella kekseillä, mutta huomaan ostavani aina ihan samoja. Kaupasta lähtee useimmiten mukaan Doriksia tai Bastogneja. Joskus harvoin Dominoja.
Mitkä kaupan keksit on teidän suosikkeja?
Kommentit (40)
Filipinos-keksit, joko vaalea keksi maitosuklaalla tai tumma keksi valkosuklaalla. Koukuttavia!
Pirkan gluteenittomia appelsiinisuklaakeksejä, suosittelen, hinta kohdallaan sopii etenkin keliakiaa sairastavalle.
Pidän maraboun home style kekseistä, daim kekseistä ja murokekseistä.
Noita ketjussa suosittuja hillo-tai kreemitäytteidiä en syö.
Isosiskon salaiset suklaaunelmat. Tämä ei ole trollaus. Keksit ovat oikeasti olemassa. Isän punssipalloset ovat hyviä.
Doriksia, Suklaalehtiä ja Jaffa-leivoskeksejä. Ballerinatkin menee (hetkinen, onko niitä enää?). Myös Fazerin Muro.
Muistelen vieläkin kaihoten 1990-luvulla myytyjä Pirkan Rommileivoskeksejä. Niiden pakkaus oli ruskeavoittoinen. Keksin suklaakuorrutteisen keksin täytteenä oli pehmeää romminmakuista täytettä ja täytteen päällä oli suklaaströsseleitä. Ne ovat olleet kaikkien aikojen lempikeksejäni. Harmi että ne poistettiin.
Bastonge, jules destroopeerin inkiväärimantelikeksejä ja ameretti- keksejä.
Lidlin "fanipalat" ovat hyviä, lempparini taitaa olla tuplasuklaa tjsp. Hintakin on vain 1.49 eli ainakin euron vähemmän kun Fanipalat. Fazerina-keksit ovat myös hyviä.
Mä en syö keksejä. Mutta lapset tykkää K menu chocolate chip cookies-kekseistä.
Domino ja Jaffa-keksien sellaiset versiot, joissa on kirsikka- tai vadelmatäyte. Joskus olen nähnyt myös valkosuklaapäällysteisiä "Jaffa-keksejä".
En kyllä oikeastaan koskaan osta keksejä, mutta noi on suosikit.
Joskus kun olin keksikoukussa söin kausittain vuorollaan Suklaalehtiä, tavallista Dominoa ja vadelma Jaffa-keksejä.
Kylläpä moni pitää omista inhokeistani, doris ja domino kekseistä. Itse tykkään fasupaloista ja cookie-kekseistä. Joskus kauan sitten oli jotain rommikeksejä, ne oli parasta herkkua!
Ostan aina Lidlin softcake keksejä kun käyn siellä 1-2 pakettia. Ei maksa kuin jotain 80 senttiä ja on hyviä. Syön niitä yleensä aamuisin heti kun pääsen ylös sängystä muutaman.