Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole ottanut yhteyttä treffien jälkeen, vaikka olin hänen mielestään kiinnostava.. miksi??

Vierailija
21.10.2016 |

Kävin keskiviikkona treffeillä illallisella erään viehättävän miehen kanssa. Hän oli oikein mukava herrasmies, todella hauska ja selkeästi osoitti olevansa kiinnostunut minusta. Hän lähettikin minulle aika pian treffien päätyttyä viestin, jossa kiitti mukavasta illasta ja kertoi miten hauskaa hänellä oli minun seurassani. Sen jälkeen mies ei ole ottanut minuun mitään yhteyttä.
Olen itse todella kiinnostunut miehestä ja minulle tuli jo ensitreffeillä sellainen tunne, että tästä voisi tulla jotain vakavaa mutten ole enää varma tuleeko, sillä mies ei ole ottanut minuun mitään yhteyttä. Onko tässä käynyt nyt niin ettei mies ollutkaan kiinnostunut miusta, vai miksei hän ole ottanut yhteyttä ehdottanut seuraavaa tapaamista?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse ole ottanut yhteyttä?

Vierailija
2/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos olet kiinnostunut niin mikset itse ottaisi yhteyttä ja ehdottaisi tapaamista? Oletko edes vastannut mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastasit siihen viestiin? Vai vastasitko? Mikset itse ehdota tapaamista?

Vierailija
4/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku toinen kiinnostunut nainen otti mieheen yhteyttä. Nopeat syövät hitaat.

Vierailija
5/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loisitko treffeillä miehen lompakolla?  

Vierailija
6/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis keskiviikkona treffeillä ja nyt on vasta perjantai. Jos se vaikka ei ole mikään yli-innokas stalkkeri?

Vierailija
7/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomies. Sillä on nyt joku toinen nainen hoidossa. Tai sitten on ihan varattu.

Vierailija
8/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin keskiviikkona treffeillä illallisella erään viehättävän miehen kanssa. Hän oli oikein mukava herrasmies, todella hauska ja selkeästi osoitti olevansa kiinnostunut minusta. Hän lähettikin minulle aika pian treffien päätyttyä viestin, jossa kiitti mukavasta illasta ja kertoi miten hauskaa hänellä oli minun seurassani. Sen jälkeen mies ei ole ottanut minuun mitään yhteyttä.

Olen itse todella kiinnostunut miehestä ja minulle tuli jo ensitreffeillä sellainen tunne, että tästä voisi tulla jotain vakavaa mutten ole enää varma tuleeko, sillä mies ei ole ottanut minuun mitään yhteyttä. Onko tässä käynyt nyt niin ettei mies ollutkaan kiinnostunut miusta, vai miksei hän ole ottanut yhteyttä ehdottanut seuraavaa tapaamista?

Jos viänät jotain outo mongerrusmurretta niin onko tuo mikään ihme jos ei ota yhteyttä

Vierailija
9/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista tiedä. Ainakaan koskaan kukaan ei tule tekemään selväksi, jos ei kiinnosta.

Vierailija
10/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos olet kiinnostunut niin mikset itse ottaisi yhteyttä ja ehdottaisi tapaamista? Oletko edes vastannut mitään?

Vastasin siihen että niin minullakin oli kivaa ja sanoin, että olisi kiva nähdä joskus uudelleen. Mies tosiaan tietää että haluan nähdä hänet uudelleen, joten miksei hän sitten ehdota uusia treffejä? Minä en rupea ehdottelemaan, olenhan jo ilmaissut kiinnostukseni.

ap

Vierailija
11/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasin siihen että niin minullakin oli kivaa ja sanoin, että olisi kiva nähdä joskus uudelleen. Mies tosiaan tietää että haluan nähdä hänet uudelleen, joten miksei hän sitten ehdota uusia treffejä? Minä en rupea ehdottelemaan, olenhan jo ilmaissut kiinnostukseni.

ap

Aargh...! Oikeastiko kirjoitit, että "joskus"? Se tarkoittaa mielestäni suurinpiirtein, että parin viikon - kuukauden sisällä voisit ehkä tavata jos ei ole muutakaan tekemistä. Laita nyt tyttöressu viestiä sinne takaisin, että mitä hän tekee huomenna, voisitteko tavata? Se saattaisi kumota kamalan vastauksesi, tai sitten ei. Turha vinkua täällä jos ei osaa edes miettiä mitä kirjoittaa.. Kuinka vanha olet?

Vierailija
12/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastasit hänelle, että haluat nähdä JOSKUS uudelleen, niin mies ajattelee tuon niin ettet ole välttämättä kovinkaan innostunut tapaamaan uudestaan! Olisit vastannut, että HALUAT ehdottomasti tavata uudestaan ja mahdollisimman pian!

Vierailija
13/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ykkösvaihtoehto.

Vierailija
14/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs helvettiä nyt taas. Nyt viestiä menemään vaikka viikonlopun suunnitelmista ja ehotat näkemistä ihan itse

Vierailija
15/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Lopeta jo tuollainen pelailu. Sillä ei ole mitään väliä, missä järjestyksessä te sitä kiinnostusta olette osoittaneet, sinä voit aivan hyvin ehdottaa tapaamista. Ottaa aivoon tuollaiset ihmiset, mitkä itkevät deittien perään, mutta itse eivät voi tehdä asialle mitään. Henkilökohtaisesti en todellakaan jaksaisi tuollaista tyyppiä. "Yhyy, mä lähetin edellisen viestin, ni nyt on sen toisen vuoro!" Huoh.

Vierailija
16/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Joo, älä ehdotakaan. Saapahan mies jonkun, joka on kykeneväinen kommunikointiin ja osaa olla tarvittaessa oma-aloitteinen.

Vierailija
17/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli herrasmies ja jätti pallon sinulle. Kertoi, että oli kivaa ja osoitti siten kiinnostuksensa. Ehkä ei ollut ihan varma oliko sinulla yhtä mukavaa kuin hänellä ja siksi ikäänkuin jätti sinulle vastuun jatkosta?

Vierailija
18/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksen perusteella olette 50+, oletteko?

Vierailija
19/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on herrasmies eikä halua ahdisella sinua ihan heti?

Vierailija
20/41 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo JOSKUS viittaa siihen, että et ole itse kiinnostunut. Itse miehenä lopetin yhteydenpidon erääseen  naiseen,  joka ei koskaan itse suoraan ottanut yhteyttä eikä vastannut tekstiviesteihin. Jos joskus onnistuin saamaan hänet puhelimeen, oli tapaamisehdotuksiini aina joku este tai jos tapasimme, oli hänellä muita menoja tiedossa. Lopetettuani yhteydenpidon, alkoi hän olla aktiivisempi, mutta en enää lämmennyt. Myöhemmin sitten kuulin, että tämä nainen olisikin halunnut enemmän suhteeltamme, mutta itse en enää ollut kiinnostunut, koska tuli tunne,että olisin kelvannutseuraksi, jos ei mitään parempaa  ollut tiedossa.