Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole ottanut yhteyttä treffien jälkeen, vaikka olin hänen mielestään kiinnostava.. miksi??

Vierailija
21.10.2016 |

Kävin keskiviikkona treffeillä illallisella erään viehättävän miehen kanssa. Hän oli oikein mukava herrasmies, todella hauska ja selkeästi osoitti olevansa kiinnostunut minusta. Hän lähettikin minulle aika pian treffien päätyttyä viestin, jossa kiitti mukavasta illasta ja kertoi miten hauskaa hänellä oli minun seurassani. Sen jälkeen mies ei ole ottanut minuun mitään yhteyttä.
Olen itse todella kiinnostunut miehestä ja minulle tuli jo ensitreffeillä sellainen tunne, että tästä voisi tulla jotain vakavaa mutten ole enää varma tuleeko, sillä mies ei ole ottanut minuun mitään yhteyttä. Onko tässä käynyt nyt niin ettei mies ollutkaan kiinnostunut miusta, vai miksei hän ole ottanut yhteyttä ehdottanut seuraavaa tapaamista?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan ihan säälittävää kysyä suoraan että oletko kiinnostunut? Itselläni nimittäin tilanne että mies sanonut että haluaisi vielä nähdä mutta silti jotenkin tuntuu että ei ollut tosissaan. En kuitenkaan haluaisi ahdistella. Yleensä on viesteihinkin vastannut 20min sisään mutta nyt on mennyt jo tunti. Miksi sanoa toista jos ei kuitenkaan sitä oikeasti tarkoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi