Mies ei ole ottanut yhteyttä treffien jälkeen, vaikka olin hänen mielestään kiinnostava.. miksi??
Kävin keskiviikkona treffeillä illallisella erään viehättävän miehen kanssa. Hän oli oikein mukava herrasmies, todella hauska ja selkeästi osoitti olevansa kiinnostunut minusta. Hän lähettikin minulle aika pian treffien päätyttyä viestin, jossa kiitti mukavasta illasta ja kertoi miten hauskaa hänellä oli minun seurassani. Sen jälkeen mies ei ole ottanut minuun mitään yhteyttä.
Olen itse todella kiinnostunut miehestä ja minulle tuli jo ensitreffeillä sellainen tunne, että tästä voisi tulla jotain vakavaa mutten ole enää varma tuleeko, sillä mies ei ole ottanut minuun mitään yhteyttä. Onko tässä käynyt nyt niin ettei mies ollutkaan kiinnostunut miusta, vai miksei hän ole ottanut yhteyttä ehdottanut seuraavaa tapaamista?
Kommentit (41)
Yksi typerimmistä asioista on jos nainen esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Kuulemma sen pitäisi herättää miehen saalistusvietti. Itse taas miehenä sytyn kun nainen esittää selvästi kiinnostuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo JOSKUS viittaa siihen, että et ole itse kiinnostunut. Itse miehenä lopetin yhteydenpidon erääseen naiseen, joka ei koskaan itse suoraan ottanut yhteyttä eikä vastannut tekstiviesteihin. Jos joskus onnistuin saamaan hänet puhelimeen, oli tapaamisehdotuksiini aina joku este tai jos tapasimme, oli hänellä muita menoja tiedossa. Lopetettuani yhteydenpidon, alkoi hän olla aktiivisempi, mutta en enää lämmennyt. Myöhemmin sitten kuulin, että tämä nainen olisikin halunnut enemmän suhteeltamme, mutta itse en enää ollut kiinnostunut, koska tuli tunne,että olisin kelvannutseuraksi, jos ei mitään parempaa ollut tiedossa.
No en minä nyt ihan sitä tarkoittanut, minä nimenomaan olen kiinnostunut miehestä :(
ap
Vierailija kirjoitti:
Yksi typerimmistä asioista on jos nainen esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Kuulemma sen pitäisi herättää miehen saalistusvietti. Itse taas miehenä sytyn kun nainen esittää selvästi kiinnostuksensa.
Minusta tuntuisi vain epätoivoiselta jos minun naisena pitäisi alkaa ehdottelemaan treffejä ainakin alkuvaiheessa. Haluan kuitenkin miehisen miehen, eli sellaisen joka ei arastele osoittaa kiinnostustaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo JOSKUS viittaa siihen, että et ole itse kiinnostunut. Itse miehenä lopetin yhteydenpidon erääseen naiseen, joka ei koskaan itse suoraan ottanut yhteyttä eikä vastannut tekstiviesteihin. Jos joskus onnistuin saamaan hänet puhelimeen, oli tapaamisehdotuksiini aina joku este tai jos tapasimme, oli hänellä muita menoja tiedossa. Lopetettuani yhteydenpidon, alkoi hän olla aktiivisempi, mutta en enää lämmennyt. Myöhemmin sitten kuulin, että tämä nainen olisikin halunnut enemmän suhteeltamme, mutta itse en enää ollut kiinnostunut, koska tuli tunne,että olisin kelvannutseuraksi, jos ei mitään parempaa ollut tiedossa.
No en minä nyt ihan sitä tarkoittanut, minä nimenomaan olen kiinnostunut miehestä :(
ap
Niin, mutta jos olet kirjoittanut noin niin miehelle voi tulla vaikutelma että et ole kiinnostunut. Jos olet ja haluat tavata niin ota nyt ihmeessä yhteyttä ja ilmaise itseäsi selkeästi! Turha sitä on ensin pohtia ja odottaa paria viikkoa, sitten tilaisuus on jo mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis keskiviikkona treffeillä ja nyt on vasta perjantai. Jos se vaikka ei ole mikään yli-innokas stalkkeri?
Kyllä minun kokemusteni perusteella jos mies on oikeasti kiinnostunut on hän ottanut yhteyttä ja ehdottanut seuraavia treffejä viimeistään seuraavana päivänä. Kun olen joskus aiemmin käynyt miehen kanssa treffeillä ja miehestä ei kuulunut viiteen päivään mitään ja päätin ottaa itse yhteyttä, selvisi ettei mies ollut kiinnostunut minusta. Jos mies oikeasti on kiinnostunut, kyllä hänellä olisi varmasti aikaa edes lähettää se yksi tekstari vaikka muuten olisi miten kiireinen.
ap
Normaalien, jo elämää nähneiden (aiempia pitkiä suhteita/avioliitto taustalla) deittailu ei ole enää tuota kuvailemaasi 'lasit kiimasta huurussa' viestien lähettelyä. Sen sijaan edetään rauhallisesti. Tutustutaan. Ei tarvitse, eikä ole pakkoa nähdä ja tavata heti 24/7 tahtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuisi vain epätoivoiselta jos minun naisena pitäisi alkaa ehdottelemaan treffejä ainakin alkuvaiheessa. Haluan kuitenkin miehisen miehen, eli sellaisen joka ei arastele osoittaa kiinnostustaan.
ap
Luulen että tällainen herrasmies on normaalimpi luonne ja tasapainoisempi. Ne kovaa päälle painavat ovat usein narsistisia tms.
Minusta voisit hyvin laittaa jonkun viestin vielä, että vaikka Heipa4 mitä kuuluu? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNiin, mutta jos olet kirjoittanut noin niin miehelle voi tulla vaikutelma että et ole kiinnostunut. Jos olet ja haluat tavata niin ota nyt ihmeessä yhteyttä ja ilmaise itseäsi selkeästi! Turha sitä on ensin pohtia ja odottaa paria viikkoa, sitten tilaisuus on jo mennyttä.
No minä nyt sitten lähetin hänelle äsken viestin, jossa kerroin olevani kiinnostunut ja haluavani tavata tänä viikonloppuna.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos vastasit hänelle, että haluat nähdä JOSKUS uudelleen, niin mies ajattelee tuon niin ettet ole välttämättä kovinkaan innostunut tapaamaan uudestaan! Olisit vastannut, että HALUAT ehdottomasti tavata uudestaan ja mahdollisimman pian!
Häh en tajua,miksi nyt olisi niin hirveää sanoa että otetaan joskus/joku kerta uudelleen? Minusta on parempi että ei heti hingu uutta näkemistä vaan varovasti tunnustelee fiiliksiä,ainakin miehellä liiallinen innokkuus tulkitaan "turn offiksi". Kunhan selkeästi ilmaisee että oli kivaa ja olisi mukava nähdä. Itse olen usein käyttänyt tuota joskus-sanaa ja ollut ihan tosissani,samoin olen saanut vastapuolelta sellaisia viestejä.
Joamis kirjoitti:
Sano sitten mitä hän vastaa! :)
Pakithan sieltä tuli... Ei muka miehen mielestä synkannutkaan tarpeeksi hyvin että voisi jatkaa juttua.
No, mieshän se tässä loppujen lopuksi menetti, niin rahansa kuin naisen, joka olisi voinutkin olla hänen elämänsä nainen. ;)
ap
No ihan hyvä jos pääsit eroon miehestä joka ei osaa ilmaista itseään selkeästi. Miksi edes sanoo haluavansa nähdä uudelleen jos ei sitä tarkoita. Minusta ei ole mitään pahaa haluta että mies ehdottaa seuraavia deittejä,kyllä ne yleensä niin tekevät jos kiinnostusta on. Tsemppiä,löydät paljon paremman!
Vierailija kirjoitti:
Joamis kirjoitti:
Sano sitten mitä hän vastaa! :)
Pakithan sieltä tuli... Ei muka miehen mielestä synkannutkaan tarpeeksi hyvin että voisi jatkaa juttua.
No, mieshän se tässä loppujen lopuksi menetti, niin rahansa kuin naisen, joka olisi voinutkin olla hänen elämänsä nainen. ;)
ap
Hyvä juttu miehelle. Olet ilmeisesti aika vaikeaselkoinen nainen ja ei sellaista yksikään kestä. Et varmasti ollut hänen mielestään kovin kummoinen ja kohteliaisuuttaan hän jotain kehaisi, joten hyvä näin. Yritä sinä tästä lähtien ilmaista itseäsi huolellisemmin ja älä leiki vaikeasti tavoiteltavaa joss oikeasti olet kiinnostunut. Menetät monta hyvää tilaisuutta sillä asenteella.
Ap ei vastannut, loisitko miehen lompakolla ensitreffeillä ? Itse olen hylännyt kymmeniä naisia tämän takia.
En ole huvitustesi maksaja.
Eli olet lompakkoloinen, ja menetit syystäkin miehen.
Hyvä että selvisi. Pääset näin henkisesti eroon ko miehestä etkä jää roikkumaan, jos olisi epäselvä tilanne! Nyt on lauantai eli yritä päästä baariin kavereiden kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Ei noista tiedä. Ainakaan koskaan kukaan ei tule tekemään selväksi, jos ei kiinnosta.
Totta , naiset varsinkin ovat sellaisia vaikka tässä jutussa tarkoitettiin miestä.
Missä tämä mies asuu? Kuulosti tutulta.
Rehellisyys on yliarvostettua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei noista tiedä. Ainakaan koskaan kukaan ei tule tekemään selväksi, jos ei kiinnosta.
Totta , naiset varsinkin ovat sellaisia vaikka tässä jutussa tarkoitettiin miestä.
Se tuntuu julmalta sanoa suoraan,ettei kiinnosta,kiertely on helpompaa sille ei-kiinnostuneelle.
Kyllä minun kokemusteni perusteella jos mies on oikeasti kiinnostunut on hän ottanut yhteyttä ja ehdottanut seuraavia treffejä viimeistään seuraavana päivänä. Kun olen joskus aiemmin käynyt miehen kanssa treffeillä ja miehestä ei kuulunut viiteen päivään mitään ja päätin ottaa itse yhteyttä, selvisi ettei mies ollut kiinnostunut minusta. Jos mies oikeasti on kiinnostunut, kyllä hänellä olisi varmasti aikaa edes lähettää se yksi tekstari vaikka muuten olisi miten kiireinen.
ap