Halloweenbileet tulossa ja klovniasu varattuna
Uskallanko pukea sen? Hommasin asun jo ennen tätä kohua ja ei ole oikein aikaa eikä rahaakaan hommata mitään tilalle. Onko vaikeuksien kerjäämistä liikkua julkisesti pellenä, jos ei käyttäydy pelottelevasti? En varmaan ole ainut kuitenkaan.
Kommentit (30)
Hmm, voisko sen tuunata vaikka zombiksi?
Vierailija kirjoitti:
Hmm, voisko sen tuunata vaikka zombiksi?
Zombipelle ois vielä pelottavampi. :-D
Vierailija kirjoitti:
En suosittele..
Minuakin vähän emmityttää. Känniset ääliöt kaupungilla ei välttämättä ajattele sen pidemmälle. Hitto, en haluis jättää bileirä väliinkään. :-(
Eikö kukaan uskaltautuisi viattomin aikein pellenä liikenteeseen? Tuskin nuo pelottelijat edes ihan reilusti kaupungin yössä liikkuvat.
No siis onko sun pakko naamari päässä julkisilla paikoilla kulkea? Vedät naamarin päähän samalla kun pimpotat ovikelloa.
En pukisi päälle, herättää varmasti pahennusta. Etkö pysty vaihtamaan sitä? Tai sitten tuunaat siitä jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
No siis onko sun pakko naamari päässä julkisilla paikoilla kulkea? Vedät naamarin päähän samalla kun pimpotat ovikelloa.
Ei ole irtonaamaria, vaan maalatut kasvot. Tarkoitus myös jatkaa bileistä kaupungille baariin..
ap
Minä ainakin käyn käsiksi kaikkiin pelleihin jotka tulee vastaan jossain muualla kuin sellaisissa paikoissa, jossa voisi kuvitella olevan pellejä työtehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
En pukisi päälle, herättää varmasti pahennusta. Etkö pysty vaihtamaan sitä? Tai sitten tuunaat siitä jotain muuta.
Ei onnistu kumpikaan, olen miettinyt pääni puhki.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin käyn käsiksi kaikkiin pelleihin jotka tulee vastaan jossain muualla kuin sellaisissa paikoissa, jossa voisi kuvitella olevan pellejä työtehtävissä.
Onpa aika typerää. Saattaa tulla isot rapsut.. Ja miksi halloweenbileistä tulossa oleva pelle on pahempi kuin vampyyri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole irtonaamaria, vaan maalatut kasvot. Tarkoitus myös jatkaa bileistä kaupungille baariin..
ap
Kaipaat verta nenästäsi. Osta vaikka muutaman euron kissanaamari ja mene sen kanssa baariin, mitä väliä vaikka ala-osa on eri paria. Jos menet pellenä bileihin ja baariin, saat tosi paljon paskaa niskaasi.
Hei ihan epistä. Mäkin haluan pukeutua bileisiin
N22
No voi kiesus. Nyt ei Suomessa ole juuri muuta skandaalia niin lehdet huutavat tuota pellehysteriaa. Eiköhän tuon nyt jokainen ymmärrä että Halloweenina joku voi pellenä kulkea.
Ota pesäpallomailan ja moottorisahan sijaan rekvisiitaksi keppihevonen ja huutele että vasemmistolainen väkivalta on vaan parempaa.
Mulle riittää Tauski-naamari. Lätkämailan vois kyllä ottaa mukaan, pesismailaa kun ei ole, ja sahat on mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kaipaat verta nenästäsi. Osta vaikka muutaman euron kissanaamari ja mene sen kanssa baariin, mitä väliä vaikka ala-osa on eri paria. Jos menet pellenä bileihin ja baariin, saat tosi paljon paskaa niskaasi.
Ennemmin jättäisin menemättä kokonaan kuin menisin eripariasussa. Olen tosiaan aika paljon panostanut tuohon asuun ja sen yksityiskohtiin. Mulle pukeutuminen on se juttu, kun alloweenbileistä on kyse.
ap
Kommentoikaa, oon vähän kahden vaiheilla. Olen kuitenkin näkyvästi nainen, asussa on hame. Kasvot maalaan, joten ei ole mahdollista riisua maskia välillä.