Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varatut naiset käy "viihteellä"?

Vierailija
21.10.2016 |

En hyväksy sitä että varatut naiset notkuu yökerhoissa heruttamassa ja flirttaamassa pikkusievässä ja muka viattomasti vaan vähän heilutellaan pyllyä ja vinkataan silmää miehille.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän et sitten hyväksy, harmi ettei hyväksyntäsi ketään liikuta. Itse käyn varattuna ulkona tanssimassa kavereiden kanssa enkä etsimässä miehiä. Mites varatut miehet, saako ne käydä ulkona?

Vierailija
2/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan käyvät testauttamassa "markkina-arvoaan"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei sun tartte sitä hyväksyä. Ole ihan rauhassa vaan!

Vierailija
4/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sinne keskiajalle.

Ihmiset kuule tekee asioita siksi että ne tahtoo eikä kysy keneltäkään lupaa, ei edes sulta.

Mutta hauska provonpoikanen. Villiä perjantai-iltaa sulle ap!

Vierailija
5/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn ihan samasta syystä kuin sinkkunakin kävin. Pitämässä hauskaa. Seuraa en sieltä ole koskaan huolinut, enkä huolikaan. 

Vierailija
6/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyvät välillä tarkastamassa olisiko nykyistä varakkaampia ja isompituloisempia ukkoja vapaana.

Vierailija
7/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän me kaikki halusimme tietää.

Vierailija
8/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että näitä kirjoittaa joku, joka ei pääse kotoaan mihinkään tänään. Eikä yleensä muulloinkaan.

Vierailija
9/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä käyn likkakavereiden kanssa viihteellä ja jopa tanssin hitaan jos joku tulee hakemaan. En kylläkään erityisesti flirttaile tai hetkuttele kenellekään. Mieheni hyväksyntä on, ja muiden hyväksyntää en kaipaa.

Vierailija
10/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppään ja pidän hauskaa.

Vierailija
11/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinkku mies, mutta jos minulla olisi kumppani olisin erinomaisen huolestunut, jos hän ei toisinaan  haluaisi viettää aikaa itsekseen ja / tai  lähteä vaikka viettämään ystävättäriensä kanssa  iltaa ulos.  

Vierailija
12/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hauskaa kavereiden kanssa. Tanssitaan ja juodaan.

Vierailija
13/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varatut miehet käyvät "viihteellä"?

Vierailija
14/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nuo naiset muuten saisivat boostattua itsetuntoaan kun oma mies ei koskaan kehu?

Vierailija
15/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näihin aloituksiin edes kiinnitetään mitään huomiota? Annetaan kilttimiesten nalkuttaa keskenään.

Vierailija
16/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että saisivat pimsaa. (pois lukien alkoholistit, joiden riippuvuus on jo aika pitkällä)

Vierailija
17/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että saisivat pimsaa. (pois lukien alkoholistit, joiden riippuvuus on jo aika pitkällä)

Haha :D jos sä käyt baarissa pillun takia, se ei tarkoita, että kaikki miehet käy. Jotkut käy ihan vain kavereiden kanssa istumassa iltaa.

Vierailija
18/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi kyllä osin selittää sitä miksi jotkut yksinäiset sinkkumiehet ovat apeita ja avautuvat hitaasti kiinnostuneille naisille. Osa ulkona olevista naisista kun ei ole oikeasti kiinnostuneita, vaan ainoastaan tuhlaa miehen aikaa turhilla positiivisilla signaaleilla. Tämä johtaa kyynisyyteen ja varautuneisuuteen.

Varattu mies ehkä suuremmalla todennäköisyydellä menee loppuun asti kiinnostuneen sinkkunaisen kanssa eikä naiselle tule paha mieli turhasta panostuksesta. Pettäminen on tietysti tässä se harmillinen juttu, mutta miehen tekemä pettäminen ei ole yhtä vakava asia kuin naisen, vaikka näin ei saisi nykyään sanoa. Kautta historian naiset ovat kuitenkin hyväksyneet miehille pienet sivusuhteet, kunhan naisen ei tarvitse nähdä niitä sivunaisia eikä mies panosta näihin naisiin emotionaalisesti ja taloudellisesti. Naisen pettäminen taas on paljon haavoittavampaa, koska historiallisesti mies ei ole tiennyt ovatko tulevat lapset oikeasti hänen.

Vierailija
19/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä ole baarissa, en heruttele enkä flirttaile

Vierailija
20/42 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varatut miehet käy 'viihteellä'?